sobota, 4 stycznia 2020

Cóż to był za rok !



Nowy rok, nowe wyzwania i nowe postanowienia, a ja przychodzę dzisiaj do was z podsumowaniem książkowym za rok 2019. To ten rok okazał się naprawdę ciekawym i fascynującym.
Zapraszam do czytania.!.


Łącznie przeczytałam 54 książki.

* po naciśnięciu słowa "Recenzja" zostaniecie automatycznie  przekierowani na całościową opinie danej książki. 


 10/10 


"W Żywe oczy" JP DelaneyRecenzja.
...Lekki i prosty język JP Delaney sprawił, że czytanie stało się niezmiernie przyjemne. Dodając do tego nietuzinkową fabułę i dobrze wykreowanych bohaterów pokazuje nam jak wybitnie poradził sobie ze stworzeniem bardzo dobrego dzieła...



"Ważka" Małgorzata Rogala
...Następna pozycja, która okazała się fenomenem. Z przyjemnością mogę wam ją polecić i wiem, że fani autorki jak i zarówno gatunku będę się świetnie bawić przy tej pozycji...Recenzja.


"Pikantnie po włosku" Gosia Lipińska...Lekka, a zarazem zabawna historia, która powoduje u czytelnika lekkie wypieki na twarzy. Tak można w skrócie opisać tę książkę...
Recenzja.


"Polska odwraca oczy" Justyna Kopińska



...Zdecydowanie mogę napisać, że polecam tę pozycję. Zasługuje na miano najlepszego reportażu, który udało mi się przeczytać spod pióra pani Kopińskiej. Jej dobór słownictwa i przyjemność w czytaniu sprawia, że zapomina się o własnych problemach...Recenzja.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

9/10


1. "Chłopiec w pasiastej piżamie" John Boyne
2.
 "Pudełko z marzeniami" Alek Rogodziński, Magdalena Witkiewicz
3. "Fobia" Sarah Epstein
4. "Pałac kłamstw Erin Watt
5. "Zapłata" Małgorzata Rogala
6. "Randka z Hugo Bosym" Agnieszka Lingas-Łoniewska
7. "Lolek" Adam Wajrak
8. "Właśnie tak" Anna Szafrańska
9. "Dobra matka" Małgorzata Rogala
10. "Przeklęty Książę" Erin Watt



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

8/10




1. "Dziewczynka w zielonym sweterku w ciemności" Krystyna Chiger, Daniel Paisner
2. "Będzie bolało" Adam Kay
3. "Człowiek w przystępnej cenie" Urszula Jabłońska
4. "Wielka księga siusiaków" Dan Höjer, Gunilla Kvarnström
5. "Zastrzyk śmierci" Małgorzata Rogala
6. "25 lat niewinności" Grzegorz Głuszak


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

7/10

1."Nawiedzenia historie prawdziwe" Ed i Lorraine Warren, Robert Davin Chase
2. "Emo sapiens" Rafał Ohme
3. "Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadecie? Justyna Kopińska


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

6/10


1. "Gdzie jesteś Bernadette?" Maria Semple2. "Tajemnicza śmierć Marianny Biel" Marta Matyszczak
3. "Cena ciała" Marek Weiss
4. "Absurdy PRL-u" Michał Matys, Piotr Lipiński


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

5/10


1. "365 dni" Blanka Lipińska
2. "Dziewczynka, która widziała zbyt wiele" Małgorzata Warda
3. "Jej wisienki" Penelope Bloom


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

4/10


1. "Jego banan" Penelope Bloom
2. "Rok na odwyku" Katarzyna T. Nowak

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

3/10


1. "Całe lato bez facebooka" Roman Puertolas
2. "Skazane. Historie prawdziwe" Katarzyna Borowska, Anna Matusiak-Rześniowiecka


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

2/10




✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

1/10



"Kłamczucha" E.Lockhart

...Nie wiem co mnie napadło, żeby sięgnąć po tą książkę. Tym bardziej, że wiele opinii wskazywało na to, że nie jest to najlepsza pozycja. Jednak coś mnie podkusiło i wzięłam ją we swoje rączki...

Recenzja.
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Mam również na swoim koncie pozycje, które jeszcze nie zostały przeze mnie ocenione. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się to nadrobić.


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿


Jest jeszcze jeden post, którym szczególnie chce się z wami podzielić, a mianowicie chodzi mi o URODZINOWĄ AKCJĘ, która odbyła się w minionym roku na moim blogu. Zabawa ta okazała się bardzo pozytywnie odebrana przez was i w tym roku chcę również zorganizować WSPÓLNE CZYTANIE.


A jak wam minął rok 2019 ? Czy równie fascynująco ?  A może zaskakująco ?

Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

Serdecznie pozdrawiam.

27 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałego wyniku i życzę równie zaczytanego kolejnego roku.
    Moje podsumowanie czytelnicze już znasz. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnego wyniku! Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku i wielu dobrych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dużej liczby przeczytanych książek w minionym roku. Oby kolejny również był pod tym względem owocny, no i żeby wśród wybranych lektur trafiało się jak najwięcej takich pozycji, które dostarczą Ci czytelniczej satysfakcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Przeczytanie 54 książek to naprawdę sporo. GRATULUJĘ :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Czy Bóg wybaczy siostrze..." - sprawa obrzydliwa i straszna. Dla mnie to zbrodniarze. Słabo mi na samą myśl. Nie będę czytać bo mogę tego nie wytrzymać nerwowo i emocjonalnie.

    Natomiast gratuluję przeczytania tylu książek i życzę Dobrego Nowego Roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanego roku czytelniczego i życzę kolejnego równie udanego. A akcje wspólnego czytania uważam za świetny pomysł i będę ją bardzo miło wspominać 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne podsumowanie, gratuluję wyniku. Przy okazji czekam na recenzję ,,Tatuażysty". 2019 nie był najgorszy. Nie mogę narzekać na jego pierwszą połowę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie 52 recenzje, ale książek nieco więcej, właśnie szykuję moje podsumowanie 2019 do publikacji. Pilipiuk jest specyficzny,myślę że bardziej spodobałyby Ci się jego "Kuzynki", polecam też Martę Kisiel.

    OdpowiedzUsuń
  9. Udany rok za Tobą :) życzę Ci aby ten był równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i życzę, aby 2020 rok był równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rok. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wyniki czytelnicze:)
    I u mnie książkowo, zapraszam na bloga:)
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to dużo 54 książki przeczytane w jeden rok. Moje gratulacje. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję świetnych wyników i życzę by 2020 był jeszcze bardziej udany :) A miałam w planach przeczytać Kłamczuchę, chociaż teraz pewnie już odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje, dużo się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny wynik. Mnie udało się przeczytać 52 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pilipiuk gorzej od Blanki? Aż muszę zanurkować w Twoich recenzjach i się w nie wczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wynik!Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi dobrze i pod względem czytelniczym, jak i prywatnie (robiłam już zresztą takie ogólne podsumowanie ^^). Widzę, że tobie również ^^ Nie znam żadnej książki, choć próbowałam przeczytać 365 dni - po 18 stronach dałam sobie spokój i nie zbliżam się do tej serii także podziwiam, że dobrnęłaś tak daleko :D

    Oby 2020 był równie ekscytujący! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wyników! Bardzo fajnie zrobione podsumowanie!
    Czytałam kilka tytułów z Twojego zestawienia, ale jest parę które dopiero przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ważkę mam na czytniku...czeka cierpliwie na swoją kolej:) Co do wyzwań i zabaw czytelniczych, jestem na tak!
    a 365 dni to najgorsza wg. mnie książka którą przeczytałam w ubiegłym roku. A zrobiłam to tylko dlatego, że brałam udział w wyzwaniu czytelniczym;) Nigdy więcej nic tej autorki.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Książki Zafóna bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Reportaż Kopińskiej mam na swojej liście do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejnego zaczytanego roku życzę...:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały wynik, gratuluję. Ja niestety tylko 6. Aż sama nie wierzę, że tak mało. Mam nadzieję, że w 2020 będzie dużo lepiej. Takie mam postanowienie, przede wszystkim więcej czytać.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.