środa, 29 maja 2019

Zaplanuj randkę.

OPIS.

Randka to niejednokrotnie najbardziej stresujący moment w budowaniu związku. Z pewnością zachodzisz w głowę: co zrobić, gdzie zabrać drugą osobę, jak się przygotować?
Jeśli chcesz poznać sekrety kreatywnych randek najszczęśliwszych ludzi na świecie, dobrze trafiłeś. Jeśli uświadomisz sobie, na jak wiele sposobów można spędzić czas we dwoje, zyskasz szansę na najwspanialszą randkę w swoim życiu.
Z tą książką zaskoczysz ukochaną osobę i sprawisz jej największą na świecie przyjemność, a Wasz związek znajdzie się na zupełnie nowym poziomie. Wytęż wyobraźnię i stwórz atmosferę miłosnego uniesienia w każdym miejscu, którego wcześniej nie podejrzewałeś o randkowy klimat. Ruszaj!

źródło opisu: http://uniwersytecka.pl/produkt/31398/101-pomyslow-na-randke

Liczba stron: 272



Pozytywnie nastawiona wyruszyłam w świat randkowania. Byłam ciekawa co ma mi do przedstawienia autor tego właśnie poradnika. Czy naprawdę uda mu się mnie zaskoczyć. Czy pomysły jakie przedstawił w tej pozycji okażą się oryginalne i ciekawe czy też nudne i bezbarwne.

Zacznę od tego, że nie zaczytuję się w poradnikach, ponieważ nie przepadam za nim. Ten akurat wydał mi się dość ciekawy i interesujący, dlatego też postanowiłam go nabyć i sprawdzić czy moje przypuszczenia okażą się prawidłowe. Oczywiście nigdy wcześniej nie miałam okazji poznać twórczości pana Krzysztofa, dlatego też z  miłą chęcią zasięgnęłam po tą książkę.

 Jednakże jak bańka mydlana pękło moje pozytywne nastawienie co do tej lektury. Niestety ze złamanym sercem muszę przyznać, że poradnik pana Krzysztofa okazał się beznadziejnie nudnym i mało pomysłowy. Jest to o tyle smutne co tragiczne stwierdzenie. Spodziewałam się wielkiego WOW, a dostałam wielkie rozczarowanie.

Sam poradnik okazał się niesamowitą stratą czasu. Nie wspominając o tym, że szkoda na nią pieniędzy. Porady jakie serwuje nam nasz rodak okazały się banalne i mało oryginalne. Momentami czytając miałam wrażenie, że są absurdalne i bezsensowne. Pomijając fakt, że większość z tych "pomysłów" znam i robiłam, bądź robię do tej pory wraz z moim mężem. Szczerze powiedziawszy, że po przeczytaniu tej lektury zastanawiałam się co mnie skłoniło do tego, żeby się w ogóle za nią zabrać. Chociaż na początku naprawdę byłam ciekawa tego wszystkiego. Niestety czar prysł po przeczytaniu pierwszych stron.



Najlepsze jest to, że większość z tego co napisał autor można po prostu znaleźć w internecie i to bez wydawania pieniędzy. Jest to oczywiście poradnik dla mało ambitnych, którzy naprawdę nie mają co robić ze swoim wolnym czasem.


Ja oczywiście nie mogę wam tej książki polecić, ale może znajdą się czytelnicy, którzy sięgną po nią lub są tacy, którym się spodobała. Z chęcią poznam waszą opinię na jej temat.
2/10

39 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie poświęcę mojej uwagi tej książce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. No szkoda, że taka słaba ta książka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój zwięzły i szczery post.Zapewne nie wybrałabym tej książki bo ta tematyka mnie nie interesuje..

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze poradnik, po drugie randka w tytule i Twoje ostrzeżenie.. omijałabym szerokim łukiem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. W kwestiach randkowania najlepiej zdać się na intuicję, a nie poradniki, chociaż i one mogą być inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie moja tematyka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie to książka nie dla mnie. Po 14 latach związku znamy się i z randkami nie mamy problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się rozczarowałaś.
    Ja autora nie znam i jak na razie nie planuję poznawania się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna recenzja.
    Twoja negatywna ocena powoduje,że na pewno nie sięgnę po ten poradnik. Zresztą nie moja tematyka. Ale ogólnie lubię poradniki i jak już się na jakiś zdecyduję, to zazwyczaj znajduję w nich kilka pomysłów, które mnie inspirują.Choć wcale nie powiedziane, bo równie dobrze mogę tak jak Ty, trafić na coś co nie będzie warte wydanych pieniędzy. Myślę,że wynika to z faktu,że pisać każdy może,a "przebić" się na rynku jest bardzo trudno.Każdy myśli ,że pisze bestseler,a tak naprawdę często powiela znane, oklepane prawdy. Tak jak w przypadku"101 pomysłów na randkę". Z drugiej strony to dobrze, bo następuje "naturalna selekcja" i dochodzą do głosu ludzie, którzy rzeczywiście mają coś do powiedzenia.Albo ktoś naprawdę utalentowany niespodziewanie promuję książkę, która jest tak zwanym strzałem w 10.Ogólnie uważam- niech wygrywają najlepsi!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba sobie podaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dla mnie. Po 4 latach związku najlepsza randka na świecie to dla nas pizza, piwo i Netflix xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie powinnam się na ten temat wypowiadać, bo nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale skoro piszesz, że nie warto, to nie będę się kłócić. I sięgnę po coś ciekawszego.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie, takie książki kompletnie nie są dla mnie. Nie dziwię się, że tak kiepsko ją oceniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że okazało się być nudno... Raczej nie lubię tego typu książek, a skoro Ciebie rozczarowała to ja również podziękuję. Są ciekawsze książki do przeczytania! 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. To już i takie książki powstają..? Szkoda, to zabija w ludziach kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  16. Generalnie nie sięgam po poradniki, a ten tytuł tym bardziej będę więc omijać, skoro nie oferuje on ciekawej treści.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam czytać poradniki, ale myślę, że nie skuszę się na tą książkę, jak nie ma w niej nic odkrywczego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzadko sięgam po poradniki, nie moje klimaty. Ogólnie rzadko czytam książki, także nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy już tak dużo darmowej wiedzy w internecie, że ciężko już chyba będzie żeby jakiś poradnik "odkrył amerykę"🧐.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę że wcale nie potrzeba nam poradników na temat tego jak randkować. Powinniśmy po prostu słuchać swojego serca i intuicji 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie piszesz o książkach. Bardzo lubię czytać i chętnie będę zaglądać do Ciebie.
    Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam częściej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No szkoda, że ten poradnik wypadł tak słabo i że jest mało w nim ciekawych pomysłów. Nie kusi mnie ta książka. :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię poradniki, ale ten zdecydowanie sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię poradników. A już w szczególności tego typu:)
    Dobrze, że piszesz szczerze.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Barzdo zradko sięegam po pradniki - tym abrdziej po Twojej recenzji ten bede omijac z daleka :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Sądzę, ze randki nie da się zaplanować :) Najlepsze momenty są spontaniczne, zresztą ja już nie chodzę na randki, więc to książka nie dla mnie. Świetna recenzja! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię poradniki, ale za tą lekturę podziękuje, nie lubię tracić czasu na bezsensowne pomysły :( obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tytuł książki brzmi ciekawie :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam że lubię poradniki. Niemniej jednak, gdy potencjał jest zmarnowany lub gdy temat oklepany, nawet najlepsze ujęcie tematu tego nie uratuje. A szkoda, bo w sumie mogła to być niezła kopalnia inspiracji!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie skuszę się na tą książkę :/
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja miałam zamiar to czytać ale widzę że nie ma sensu. Dobrze że napisałaś o tym recenzje. Dobrze też że piszesz szczerze na ten temat. Bo dzięki temu ja nie będę się męczyć i czytać to.

    OdpowiedzUsuń
  32. Trudno zaplanować randkę. Jest ona zależna od wielu czynników. Nie tylko od 2 ludzi, ale także od pogody, restauracji czy jedzenia.

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.