piątek, 22 marca 2019

Kłamstwo ma krótkie nogi.

OPIS.
Royalowie przekonali się, jak łatwo stracić władzę i reputację. Klejnoty zamieniły się w proch. Wcześniejsze problemy okazały się niczym w obliczu wstrząsającej zbrodni. Wszyscy wiedzą, że jeden z braci przekroczył granicę, zza której nie ma powrotu.
Szczęśliwe zakończenie, na które Ella tak liczyła, okazało się iluzją. Teraz, by pomóc swoim bliskim, dziewczyna musi podjąć ryzykowną grę. Jednak nawet nie przypuszcza, jak wiele będzie musiała poświęcić.
Royalowie wierzą, że przetrwają wszystko. Zdrada uświadomi im, jak bardzo się mylą.











źródło opisu: Otwarte
Tytuł oryginalny: Twisted Palace
Liczba stron: 400
Cykl: Królewska (Tom III)




Jest to już ostatni tom z tego cyklu. Co nam tym razem przyniesie autor tej książki. Czy równie dobrze zadowoli mnie jak poprzednie części? Czy znowu się okaże, że kontynuacja jest lepsza od pierwszego tomowi?
Serdecznie zapraszam do recenzji.



Od początku wiedziałam, że nie będę zawiedziona tą częścią, ponieważ z typowej młodzieżówki rodzi nam się wątek kryminalny. Od pierwszych stron próbujemy dowiedzieć się kto zabił macochę tych chłopaków. Jednak to nie wszystko, bo w dalszej mierze autorka prowadzi najważniejszy wątek czyli miłosny, gdzie Elli i Reed młodzież w sobie zakochana po uszy dalej ze sobą chodzą, tylko niekiedy w dziwny sposób sobie to okazują.


Ella Harper jest wszystkim, co kiedykolwiek będę widział, bo ona jest moją przyszłością. Jest moją siłą, moim ogniem i moim wybawieniem.
Jest wszystkim".


Lecz pomimo kłopotów piętrzących się w tej części pisarka w dalszej mierze ma lekki i bardzo przyjemny styl pisania. Przy tej książce można naprawdę się zrelaksować i odpocząć od ciężkiego dnia. Jedynie co trzeba robić to zacząć czytać, ale najważniejsze to zacząć od pierwszego tomu, bo książki są ze sobą powiązane i zaczynanie od ostatniej części nic wam nie da.


Jest to nietuzinkowa młodzieżówka, gdzie nie znajdziecie zbędnych opisów i głupkowatych bohaterów. Wszystko razem świetnie współgra i na szczęście nic nie mogę jej zarzucić. Mam nadzieję, że was przekonałam.

Dajcie koniecznie znać w komentarzu.

9/10

Pozostałe części:
Papierowa Księżniczka Tom I
* Tytuły przeniosą was do moich recenzji 

15 komentarzy:

  1. Coś mi świta w głowie, ale nie wiem, czy znam ten cykl i nie jestem do końca przekonana, choć też nie mówię nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten cykl, jest mi zupełnie nieznany. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytanie powieści młodzieżowej przez dorosłych jest okazją do emocjonalnego powrotu do przeszłości. Przekonałem się o tym kilkakrotnie. Ta propozycja również wydaje się interesująca nawet bez wątku kryminalnego. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że nie poczulaś zawodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ciekawe młodzieżówki. Chyba zainteresuję się cyklem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa opis, nie czytałam jeszcze niczego w takich klimatach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś umknęła mi zupełnie ta seria, ale być może dam jej kiedyś szansę, choć wtedy oczywiście będę chciała sięgnąć wpierw po debiutancki tom. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam... Może kiedyś się skuszę. :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio widzę, że na blogosferze pojawiło się dużo recenzji książek młodzieżowych. To dobrze, choć mnie one jakoś nieszczególnie interesują. Chyba po prostu jestem juz na nie za stara :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten cykl chyba jednak nie do końca mnie przekonuje.


    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś pewnie sięgnę po ten cykl jak już nadrobię swoje książkowe zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie to tak średnio, przyznam szczerze :) Za mało informacji, poza tym to kolejna część, więc jeśli już, zaczęłabym jednak od pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tytuł genialny ^^ a książka wydaje się całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem lubię poczytać taką lekką młodzieżową literaturę. Fabuła ciekawa z tego co piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisałam sobie książkę ^^ przeczytam na pewno (kiedyś) :P

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.