piątek, 6 stycznia 2023

Podsumowanie czytelnicze za rok 2022.

 

Witam.

W dzisiejszym poście pragnę was zaprosić na moje całoroczne podsumowanie czytelnicze. Jednakże nie dajcie się zwieść tytułowi, bo oprócz książek pragnę pochwalić się obejrzanymi serialami i filmami, a trochę tego było. Niemniej jednak każdy zdecydowanie znajdzie tutaj coś dla siebie. Nie przeciągając więcej, rzecz chcę tylko jedno. 

ZAPRASZAM.!.








Moje regały nie uginają się od nadmiaru książek, ponieważ w tamtym roku postawiłam na ebooka. Stwierdziłam, że w końcu czas zabrać się za nadrabianie pozycji, które już dawno powinny być przeczytane, a z powodu braku czasu lub co gorsza z powodu mojej sklerozy zostały one zapomniane i gdzieś daleko upchane. Ten 2022 rok pozwolił mi na to, aby chociaż trochę zmniejszyć moją listę hańby. I tak o to do mojego konta mogę dołożyć 51 książek, 21 seriali i ponad 40 filmów. Dla jednych to niewiele, dla innych to sporo, a ja uważam, że zawsze może być lepiej. Teraz jednak zdaję sobie sprawę, że na czytanie będę miała mniej czasu, ale także przejdę bardziej w tematykę bajek i książek dla dzieci, dlatego też w tym roku nie oczekuje od siebie zbyt wiele. Najważniejsze, aby starać się czytać chociaż odrobinę. I to jest moje postanowienie noworoczne.

Lista przeczytanych lektur:
*Po najechaniu na dany na czerwono i pogrubiony tytuł przeniesiecie się do odpowiedniej recenzji


2. "Wskazówki" Bartosz Szczygielski
5. "Slavonica" Katarzyna Witerscheim


9. "Kocie opowiastki" Magdalena Szczepańska
10. "Obłęd" Justyn Kopińska


11. "Cherub" Przemysław Piotrowski
15. "Coraz większy mrok" Collen Hoover
16. "Ostatnie pięć minut ..." Michelle Lyons


19. "Dziewczyna z sąsiedztwa" Jack Ketchum





27. "Pokuta" Max Czornyj
28. "Grubaska" Patrycja Żurek 

29. "Jestem otchłanią" Donato Carrisi







31. "Zaraza" Przemysław Piotrowski






43. "Rywalka" Maxime Parker
44. "Cudownie ocalona" Bahia Bakari, Omar Guendoouz

45. Rodzina z domu obok" John Glatt
46. "Uwięziona" Joanna Żak
47. "Milczenie lasu" Kimi Cunningham
48. "Prawdziwa historia Królowej Życia" Dagmara Kaźmierska
49. "Kryminalista" Jacek Głębski
50. "Uściski" Aurelia Blancard


51. "Moje pierwsze bajki do przytulania" Praca zbiorowa

Tak właśnie prezentuje się moja lista w tytułach. Lecz mimo wielu zrecenzowanych stronnic na tym blogu pojawiły się posty także okołoksiążkowe, które też chętnie czytaliście i komentowaliście. Są to następujące posty:

Na sam koniec tylko dodam, że od tamtego roku przybyło was trochę i bardzo mnie to cieszy, bo widzę, że moja praca się opłaca. W 2021 roku było was 217, ale teraz jest was już 230 czyli o 13 więcej. Jest to dla mnie ogromny sukces i motywacja do dalszego tworzenia. Niemniej jednak mam nadzieję, że w tym roku to grono jeszcze bardziej się powiększy. Mimo to naprawdę bardzo wam dziękuję, że jesteście tutaj ze mną, bo bez was to pisanie nie miało by najmniejszego sensu.

20 komentarzy:

  1. Gratuluję owocnego roku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Udany rok za Tobą. Wielkie wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanego roku. O książkach dla dzieci też z chęcią poczytamy 😉.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podsumowanie, super, że udało Ci się tyle przeczytać i obejrzeć w minionym roku! Oby 2023 był jeszcze bardziej owocny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że miałaś zaczytany rok.
    A jeżeli chodzi o ebooki to w tym roku będę chciała się do nich bardziej przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rok był udany, oby i ten 2023 był łaskawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaźny stosik. Wygląda na to, że nie czytałam żadnej z Twojego rocznego podsumowania. Kilka tytułów mnie ziteresowało np ta ksążka o więźniu Auschwitz

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo interesujących książek wypełniło Twój rok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, to bardzo dużo przeczytanych książek! Ja mam stertę książek do przeczytania, ale nigdy nie mogę znaleźć czasu

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję liczby obserwatorów i również Ci życzę, aby ich przybyło wiele więcej w tym roku :)
    Pokaźne to książkowe podsumowanie roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym się przekonać do e-booków, ale jakoś nie mogę ;< Zaczytanego 2023!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe podsumowanie! Cieszę się, ze ten rok był dla Ciebie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udało Ci się przeczytać naprawdę sporo książek. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponujący wynik. Gratuluję i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, naprawdę jestem pod wrażeniem liczby przeczytanych książek :) ja ostatnio czytam wyłącznie e-booki, chociaż bardzo lubię książki wydane tradycyjnie, to jednak elektroniczne są bardzo wygodne, szczególnie w podróżach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Sporo ciekawych tytułów. Oby tak dalej 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wyniku czytelniczego ;-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.