poniedziałek, 30 września 2019

Czytelnicze podsumowanie.



Ostatni dzień tego miesiąca zbliża się ku końcowi. Postanowiłam więc przygotować dla was małe podsumowanie. Wrzesień okazał się dla mnie bardzo łaskawy. Poczynając od 13 nowych obserwatorów. Bardzo dziękuję każdemu czytelnikowi. Przecież o to chodzi, żeby jak najwięcej osób zaczęło czytać. 


Oprócz tego początkiem miesiąca przystąpiłam do praktycznego egzaminu na prawo jazdy i na szczęście zdałam. Cały stres mam już za sobą i w końcu mogę cieszyć się jazdą autem.

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Lecz najważniejsze jest to, iż zdążyłam pochłonąć 14 pozycji.








1. Shalini Boland -"Sekret Matki" 312 stron
2. Justyna Kopińska -"Polska odwraca oczy" 234 stron 
*Recenzja
3. Laura Kneidl -"Jednak mnie kochaj" 480 stron





4. Sarah Epstein -"Fobia" 400 stron*Recenzja
5. Ed i Lorraine Warren, Robert David Chase -"Nawiedzenia. Historie prawdziwe." 240 stron*Recenzja
6. Richard MacLean Smith -"Niewyjaśnione. Prawdziwe historie, które nigdy nie udało się wyjaśnić" 400 stron


7. Sarah Taylor -"Z miłości do córki" 336 stron
8. Marek Weiss -"Cena ciała"
200 stron
*Recenzja

9. Katarzyna T. Nowak -"Rok na odwyku. Kronika powrotu."
144 stron
*Recenzja




10. Marta Matyszczak -"Tajemnicza śmierć Marianny Biel" 304 stron
*Recenzja
11. Justyna Polanska -"Pod niemieckimi łóżkami. Zapiski polskiej sprzątaczki"208 stron
12. Nathalie Roy -"Smaczne życie Charlotte Lavinge. Tom 1. Pieprz kajeński i pouding chomeur" 360 stron




13. Jean-Jacques SempéRené Goscinny -"Mikołajek i inne chłopaki" 160 stron
14. Minka Kent -"Perfekcyjne kłamstwo" 400 stron

 

Razem to daje 3152 strony.

A jak u was z czytaniem ? Czytaliście coś z powyższych lektur? A może jakąś książką jesteście zainteresowani?

Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

81 komentarzy:

  1. Czternaście książek – wow! To jest według mnie wyczyn!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny czytelniczy wynik. Gratuluję zdana egzaminu.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twojego wyniku. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, ale piękny wynik. I ten egzamin. Serdecznie gratulacje. To jest ogromny stres. Fajnie, że masz go za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat żadnej z wymienionych nie przeczytalam, ale kilka mnie zainteresowało, więc dopisuje u siebie w kolejkę. Jako pożeraczka książek wynik pewnie mam podobny. Przed chwilą skończyłam "Szklany zamek" Jeannette Walls, jeszcze nie mogę ochłonąć... Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły wynik... gratulacje :) Tylko pozazdrościć wolnego czasu, ktory modna poswiecic na lekture :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go naprawdę mało, ale większość książek czytam po nocach ;)

      Usuń
  7. Gratuluję zarówno wyniku czytelniczego jak i zdania prawa jazdy. Mnie udało się przeczytać 9 książek, w tym Sekret matki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Same sukcesy 😊 Ja żadnej z powyższych książek jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje zdania prawa jazdy! Dla mnie to był najtrudniejszy egzamin w życiu!

    Zapiszę sobie kilka tytułów książek, które przeczytałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również. ;)
      Super, że zachęciłam do przeczytania pozycji ;)

      Usuń
  10. Znalazłam tu kilka ciekawych pozycji. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale wynik, gratuluję! U mnie w tym miesiącu dwie pozycje mniej, ale za to 1500 stron więcej - sporo książek "plus size" najwyraźniej we wrześniu czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Popadłam w trans, a obecnie zafascynował mnie Murakami
    Nie potrafię się oderwać od jego powieści" Śmierć Komandora"
    Z Twojej listy z pewnością skorzystam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o Murakami, ale jeszcze nie miałam okazji czytać .;)

      Usuń
  13. Gratuluję zdania egzaminu. Prawo jazdy zawsze się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zdania prawka :-)
    O rany to naprawdę sporo zarówno książek jak i stron :-)
    Z tych pozycji które wymieniłaś za mna lektura Mikołajków :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje zdanego prawa jazdy, ja też się do tego zbieram :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję prawa jazdy! U mnie chwilowo z czytaniem słabo, książki piętrzą się przy łóżku, ale przyjdzie na nie pora.Poza tym uwielbiam Mikołajka ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni dość mało czytam, skupiam się na razie na serialach :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny wynik :)
    Mi udało się przeczytać 17 książek we wrześniu.
    'Sekret matki' i 'Perfekcyjne kłamstwo' czytałam i bardzo mi się te książki podobały.
    Gratulacje zdania prawo jazdy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to jest dopiero imponujący wynik ;)
      Oby dwie książki przypadły mi do gustu. Jednak w tym starciu wygrywa zdecydowanie Sekret matki. ;)

      Usuń
  19. Gratulacje :) i zdanego egzaminu, i wyniku czytelniczego :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje. Kilka czytałam kilka nie. Z 2-3 zapisuję do listy oczekującej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak już wspominałam, ostatnio słucham książek.
    Szybciej i miło wysłuchałam kilku ciekawych😀
    Gratuluję zdania egzaminu❤️
    Pozdrawiam serdecznie na 🌞 jesienne dni 🍂🌾🍁🍵🍧

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również przesłuchałam jedną pozycję i myślę, że na tym się nie skończy ;) Dobre rozwiązanie w drodze do pracy i podczas sprzątania ;)

      Usuń
  22. Gratuluję prawka :) Ja sama mam od lutego i nie wyobrażam sobie już życia bez niego :) I gratuluję również wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję czytelniczego wyniku i zdania prawa jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czytałam nic, najbardziej kusi mnie ostatnia pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie myślałam o podsumowaniach na blogu. Może zrobię, czemu nie... Ciekawe książki, zwłaszcza, że różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię różnorodność. ;)
      Zrób podsumowanie, bo uważam, że warto ;)

      Usuń
  26. Gratuluje zdania egzaminu na prawo jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje zdania prawka!
    Mogłaś sobie jedna książkę odłożyć, byłoby 13 obserwatorów, 13 książek a we wrześniu był piątek 13-tego :D
    Z wymienionych pozycji czytałam tylko Mikołajka hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie pomyślałam o tym. Ciekawy pomysł. Następnym razem tak zrobię ;)

      Usuń
  28. Świetny wynik i przede wszystkim gratuluję zdanego egzaminu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję zdanego prawka! Teraz już pójdzie z górki :) Pamiętam jak ja zdawałam, bardzo się denerwowałam. Dobrze jeździć nauczyłam się dopiero po czasie tak więc szerokiej drogi! I gratuluję tylu książek, niesamowity wynik :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością i u mnie z czasem będzie lepiej z jazdę. ;)
      I dziękuję za gratulację. Mam nadzieję, że ten miesiąc również okaże się owocny.

      Usuń
  30. Moje gartulacje nie tylko wyniku czytelniczego ale i zdanego egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow aż tyle książek! Jestem pod wielkim wrażeniem, bo ja ostatnio nie mam czasu na przeczytanie nawet jednej. Ale mnie zmotywowałaś, że w wolne biore się za czytanie nowej pozycji.

    Gratuluje zdania prawka! Życzę przede wszystkim bezpiecznej jazdy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zachęciłam. ;) i dziękuję za gratulacje ;)

      Usuń
  32. Gratuluję zdania egzaminu :) Praktyka pójdzie już z mniejszym stresem ;)
    Dużo przeczytanych książek, to już chyba nałóg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo w końcu mam ten cały stres za sobą;)
      Tak to racja jestem nałogowym pochłaniaczem kartek ;)

      Usuń
  33. gratuluję! widzę, że wrzesień obfitował w przyjemne zdarzenia :D
    dla mnie był bardzo intensywny pod względem pracy :P od tego roku pracuję też w szkolnej świetlicy i czas tam spędzony mocno wpływa na moje zmęczenie :P dlatego u mnie udało się przeczytać 7 książek :P i tak jest w twoim podsumowaniu kilka pozycji, które mam w planach przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i rozumie Cię bardzo dobrze. Sama pracuję i do tego jeszcze przyziemne obowiązki jak gotowanie,sprzątanie i zakupy. Jednak jakoś odnalazłam czas na czytanie ;) Mam nadzieję, że Ty też jakoś sobie poradzisz ;)
      Ps. Ciesze się, że zachęciłam Cię do zasięgnięcia po pozycje ;)

      Usuń
  34. 14 pozycji to niezły wynik na 1 miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym jednak jeszcze więcej mieć na swoim koncie ... ;)

      Usuń
  35. "Polska odwraca oczy" też przeczytałam w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Imponująca ilość książek, no i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zaniemówiłam... Miałaś wspaniały miesiąc. Gratuluję! U mnie niestety z czytaniem słabo. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że szybko wrócisz do czytania ;)

      Usuń
  38. Dziękuję za wizytę na moich stronach. Jak trafiłaś do mnie?
    Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.
    Więc:
    Więc chodź pomaluj mój świat
    Na żółto i na zielono
    Niech na niebie stanie tęcza
    Malowana Twoją kredką
    Więc chodź pomaluj mi życie
    Niech świat mój się zarumieni
    Niechaj mi zalśni w pełnym
    Tak, tak, wiem trochę zmieniłam słowa, ale niebieski nie jest moim ulubionym kolorem
    Ja jako nałogowy mól książkowy też będę do Ciebie zaglądać
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.