wtorek, 6 sierpnia 2019

Letnie podsumowanie.

Źródło.




Witam Serdecznie.

Dwa miesiące lata za nami, a ja mam dla was przygotowane podsumowanie. Właśnie tym razem będzie ono z czerwca i lipca. Coś innego, ale jednak coś je łączy.

Serdecznie zapraszam.






Pogoda w czerwcu dopisała i również stosik książek przeczytanych powiększył się o 9 pozycji. Znalazły się w nim perełki jak i również gnioty, którym nie warto poświęcać czas.


Najlepszą pozycją w czerwcu okazała się książka:




Książka, która opowiada o losach młodych ludziach. Pozycja obowiązkowa dla każdej romantyczki. Więcej o tej lekturze możecie przeczytać TUTAJ.


Jednak najgorszą książką okazała się:


Pozycja ta okazała się nie spełniać moich oczekiwań. Autorki nie podołały zadaniu, a sam tekst okazał się płytki i mało interesujący. O niej również możecie przeczytać TUTAJ.

Kolejnymi lekturami, które pochłonęłam to:



Blanka Lipińska
*365 dni RECENZJA.
*Ten dzień
*Kolejne 365 dni






Przepiękna historia, która chodź krótka to bardzo interesująca. Z całą pewnością za niedługo umieszczę recenzję do niej.
 
 


Z ciekawością zasięgnęłam po tą książkę, która jednym słowem okazała się fascynująca. Fakty, które dowiedziałam się o tak głośnej sprawie sprawiły, że popatrzyłam na nową na tą całą sytuację. Polecam.
 
 
 


Swoją innością pozycja ta sprawiła, iż z wielkim zainteresowaniem zaczytałam się w gatunku popularnonaukowym. Chociaż nie jest to coś co chętnie i często czytam.

 


Okładka, która sprawiła, że zachciałam poznać tę historię, która okazała się inna niż każda do tej pory przeczytana prze zemnie książka. Ciekawa chodź znalazłam w niej minusy. Więcej możecie przeczytać TUTAJ.
 
 ❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢






Tak zakończył się czerwiec, a jak zakończyłam miesiąc lipiec ? No i cóż moi drodzy. Okazał się, że ten miesiąc nie należał do moich najlepszych, ale i nie do najgorszych. Mam na swoim koncie dwie pozycje, ale zawsze to coś. Oprócz tego byłam na urlopie w Polsce jak i w Turcji. Spędziłam przeurocze chwile nad przepięknym morzem i poznałam fantastycznych ludzi. Dlatego też na czytanie czasu brakło. Mam nadzieję, że sierpień okaże się bardziej łaskawszy ;)

O mojej wyprawie do Turcji jak i czy warto odwiedzić ten kraj możecie przeczytać więcej TUTAJ.

✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰






Na koniec chciałabym bardzo serdecznie podziękować moim czytelnikom, którzy tak chętnie wyrażają swoją opinie. Również dziękuję nowo obserwującym tego bloga, a przybyło was aż 9 osób. Jest to dla mnie wielki sukces i mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc będzie was co raz więcej.
Pozdrawiam.




10 komentarzy:

  1. "Skazane" to książka, którą zamierzam przeczytać. Do tej pory czytałam pozytywne recenzje na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam takie same plany, jak Wiola. Gratuluję bardzo dobrych wyników czytelniczych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w zeszłym miesiącu czytałam "Gdzie jesteś, Bernadette?" :) Niestety reszta pozycji nie bardzo wpasowuje się w mój gust...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chrapkę na Gdzie jesteś bernadette. Najpierw książka a potem film:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Turcja to musiało być niesamowite przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam pierwszy tom Lipińskiej i kompletnie to coś nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej książki, którą ty przeczytałaś w przeciągu dwóch ostatnich miesięcy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły wynik z tymi przeczytanymi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i wyniku książkowego, i wyprawy do Turcji :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.