środa, 1 kwietnia 2020

Podsumujmy wiosenny MARZEC.

Darmowe zdjęcie z galerii z harmonogram, kalendarz, notatnik, papier

Dzień dobry.
Dzisiaj moim drodzy przygotowałam dla was podsumowanie miesiąca. Będzie to dosyć ciekawe, ponieważ przez obecną sytuację dużo się u mnie działo. Jak i z pewnością u was i o tym z chęcią poczytam poniżej w komentarzach.
Serdecznie zapraszam na post, w którym dowiecie się co u mnie się zmieniło i o wiele więcej. 

Darmowe zdjęcie z galerii z karta, kier, koperta, kształt


Ile się teraz słyszy o tym, żeby zostać w domu? Bardzo dużo. I to  chyba każdy powinien wiedzieć, ale czy każdy się do tego stosuje ? Otóż to z własnego doświadczenia wiem, iż NIE. Przez pandemię zaczęłam pracę w Kauflandzie w De. No i okazuje się, że Niemcy co do wykupowania towaru są pierwsi, ale żeby trzymać się na dystans to już nie bardzo im pasuje. Na własne oczy widzę jak starsi ludzie, ale i również młodzi i dzieci spacerują sobie po dworze.  Normalnie szkoda słów.



Jednak to nie jest temat na dzisiaj. Dzisiaj mam zamiar przedstawić wam oczywiście moją listę lektur przeczytanych w marcu. Niestety, ale ten miesiąc okazał się niezbyt udanym. Na moim koncie jest 5 lektur. Szkoda, ponieważ przez tę sytuację miałam wielki zawrót głowy. Mam nadzieję, że u was jest lepiej, a przede wszystkim, że jesteście zdrowi.

Tak prezentuje się to u mnie.


2. Laura Kneidl "Tylko bądź przy mnie"
3. Magdalena Kozak "Paskuda & Co"
4. Piotr Jan Marczyński "Obchód"
5. Megan Stephens "Kupiona i sprzedana"



Oprócz tego na moim blogu pojawiła się recenzja serialu, który wywoła wiele emocji i jest przeznaczony dla osób o mocnych nerwach.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


Darmowe zdjęcie z galerii z covid-19, czysty, dorosły, h2o

Życzę wam moi drodzy dużo zdrówka.
Uważajcie na siebie.

46 komentarzy:

  1. Wszyscy teraz mają o czym myśleć. Oby kwiecień był dla Ciebie czytelniczo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnego czasu z lekturami. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam. Gratuluję dobrego wyniku. I dużo zdrowia 🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udany miesiąc, widzę. Dobrze, że w dobie aktualnej pandemii i problemów, można znaleźć czas na czytanie - szczególnie u Ciebie, pracownicy w sklepie, gdzie na pewno masz zawrót głowy. :) Również zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam tyle planów, już nawet miałam fajne zlecenie na zrobienie grafiki a tu niestety ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Serial mam w planach!
    Co do podejścia ludzi - tutaj jest bardzo podobnie :) Uczęszczam do pracy ryczałtowo, co kilka dni i widzę co się dzieje. A raczej, że niewiele się zmienia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż jeśli chodzi o obecną sytuację i zakazy to i w Polsce nie jest wcale lepiej (choć wykupowanie żywności się już skończyło)
    5 książek przeczytanych - według mnie całkiem nieźle 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Twórczość Cobena powoli poznaję. Natomiast ogromnie ciekawa jestem "Kupionej i sprzedanej". Mam ją na swojej liście "must have".

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie również dużo zdrowia! 5 książek zacny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej...już bardzo dawno nie byłam w sklepie. Siedzimy grzecznie w domu chyba od trzech tygodni i chcemy jeszcze posiedzieć do świąt później już trzeba będzie uzupełnić zapasy.
    Co do książek, żadnej z nich nie czytałam i serialu też nie kojarzę ale rzadko oglądam dokumentalne seriale.
    Pozdrawiam i również życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka i wytrwałości. Ja mam jakiś kryzys teraz, muszę się jakoś ogarnąć. Przytłacza mnie to siedzenie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Także życzę Ci dużo zdrówka. A ludzie faktycznie bywają nieodpowiedzialni i mało dojrzali. Ciocia mi mówiła, że niektórzy przychodzą do jej sklepu po typowe pierdoły i stoją i gadają sobie, jakby przyszli tylko po to, by urządzić sobie pogadanki.

    OdpowiedzUsuń
  13. z tym kauflandem w DE faktycznie dramat widzialam na wlasne oczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat z książek nic dla mnie.
    Ja akurat pracuję w GH, więc siedzę w domu, ale jak byłam pomóc w jednej księgarni to większość klientów grzecznie staje daleko etc, ale niektórzy to wręcz próbują wejść za kasę ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. 5 książek to dobry wynik. ;) Żadnej z nich nie czytałam, ale tę powieść Cobena mam w planach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sytuacja z dnia na dzień robi się coraz gorsza, więc ludziska szaleją. Oby czym prędzej to wszystko się unormowało.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznaję ,że ja teraz nie mogę skupić się za bardzo na czytaniu, w związku z czym, mój wynik czytelniczy też nie jest rewelacyjny, bo tylko 8 książek na moim koncie. Mam nadzieję, że kwiecień będzie lepszy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam żadnej z tych książek. Też mało książek przeczytałam w marcu mimo, że każdy ma dużo czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Już tytuł "Paskuda..." zachęca by zobaczyć o czym to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja czytelniczo jestem w tyłach, jak widzę :D Mam nadzieję, że kwiecień będzie łaskawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja obecnie czytam mojego kochanego Mastertona:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe podsumowane :)
    Muszę w końcu sięgnąć po coś z twórczości Cobena :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wymienionych pozycji czytałam Cobena, bardzo mi się podobała ta książka. Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety teraz jest trudny czas dla nas wszystkich. Za to przeczytałaś sporo ciekawych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wciąż nie mogę zrozumieć tej głupoty u ludzi, którzy nie biorą na poważnie tego co się dzieje i lekceważą cały problem, nie uważają na siebie i na innych. Oby jak najszybciej zmądrzeli.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie czytałam żadnej z tych książek. Życzę udanego i oczywiście zdrowego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najlepsze na to ksiązki, bo jak człowiek zacznie się za bardzo zastanawiać nad tym, co się dzieje, to można zwariować...ech

    OdpowiedzUsuń
  29. By kwiecień przyniósł dobre wieści :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Również czytałam w tym miesiącu książkę Harlana Cobena "W domu". 5 lektur to i tak dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę mnóstwo zdrowia :D A z przeczytanych przez Ciebie książek, mam za sobą jedynie "Tylko bądź przy mnie", które dobrze mi się czytało, ale koniec końców mi się nie spodobało. c:

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj. Chyba mi się usunął twój komentarz pod moim ostatnim postem, niechcący oczywiście. Dotknęłam nie to co potrzeba. Normalnie z tym tabletem kota chce dostać. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  33. Przez to załatwiania pogrzeb mamy musiałam latać tu i tam, jeździć autobusami. Najchętniej bym w ogóle nie wychodziła z domu Bo aż strach. Do banku też musiałam iść niestety, więc wyczekałam się 2 godziny na zimnie. Tego Harlana Cobena przyjaciółka mi polecała bo ona wsyssa wszystko co on napisze. Ja czytam w tej chwili Agatę Christie Morderstwo w Mezopotami. Fajna ksiazka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie chyba 7 książek przeczytanych w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  35. zdrowie jest i przez to siedzenie w domu 16 książek na licznku

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę zdrowia, siły, wytrwałości, pogody ducha na ile to możliwe i spokoju na ten trudny czas... :*

    Oby dobre książki wynagordziły wszystkie smutki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cobena te czytuje od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
  38. Normalnie chadzam do takiego małego sklepu i bardzo rzadko trafiam na innych klientów. Dziś poszłam do innego i trafiłam na kobietę, która chyba chciała zakupy robić sama, bo fukała na każdego, że za blisko niej stoi. Koszmar. Człowiek chce szybko kupić i spadać, a taka szum wokół siebie robi.
    Co do książek - czytałam tego Cobena i mi się nie podobał. A wynik? Całkiem przyzwoity jak na moje standardy.

    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja pracuję w sklepie (markecie) więc ten temat zostawię wnspokoju bo drażni mnie głupota ludzka, ale wynik książkowy masz ładny bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję czytelniczego wyniku :-) Pracuję zdalnie i narzuciłam sobie takie same godziny pracy jak normalnie, więc czasu na czytanie mi nie przybyło.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobre podsumowanie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiesz co, z moich obserwacji jako klienta sklepu wynika, że ludzie faktycznie trzymają dystans. I jakoś tak...wszędzie zrobiło się ciszej. Wyjście w maseczce i rękawiczkach już nikogo nie dziwi. Trzymaj się mocno, duuuuużo zdrówka dla Ciebie!
    u mnie czytelniczo to bogaty czas - mimo że i pracy mi przybyło, bo trzeba w domu zrobić zajęcia zarówno dla pierwszoklasistki jak i dla przedszkolaka. Ale nie narzekam. Wszyscy jesteśmy zdrowi i to jest najważniejsze.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. W Polsce jest podobnie, ale mam wrażenie, że z każdym dniem ludzie zaczynają się bardziej stosować do zasad. Gratuluje wyniku, nie czytałam żadnej z tych książek.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  44. A na koniec myjemy rączki! ;) Nie przejmuj się liczbą książek, pandemia skutecznie rozprasza (mnie na pewno!).
    Duuuużo zdrówka, bezpieczeństwa w pracy i uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.