niedziela, 22 listopada 2020

"Cud w celi numer 7" czyli wyciskacz łez, który trzeba obejrzeć.


"Cud w celi nr 7" 

O czym?

Niepełnosprawny intelektualnie mężczyzna, któremu odebrano córkę, trafia do więzienia i musi udowodnić, że został niesłusznie oskarżony o zabicie dziecka dowódcy.

Opis wzięty z film.web



Gatunek: Dramat.

Czas trwania: 2 godziny 12 minut.

Moja opinia:

Jak zauważyliście u góry tej notki, że całkiem ogólnikowo przedstawiony został opis tego filmu. Jest to zrobione bardzo celowa, aby każdy dotarł do tego miejsca, bo to tu opiszę wam szczegółowo moje wrażenia po tym filmie i czego możecie się po nim spodziewać. 



A jaka historia kryję się w tym filmie? 

Przede wszystkim jest to historia o pewnym mężczyźnie, który jest chory. I chociaż ma rozumek jak małe dziecko, to przy tym jest bardzo uczciwy i przede wszystkim swą szczerością i dobrocią urzeka każdego. Posiada on śliczna i bardzo mądrą córeczkę oraz babcię, która opiekuje się nimi dwoma. A cała akcja dzieje się w Turcji. (nawet nie spodziewałam się tego, że Turecka produkcja mnie tak wzruszy) Jednak spokojne życie tej rodziny się kończy wraz z tym jak ten biedny niedorozwinięty mężczyzna trafia do więzienia i musi udowodnić swoją niewinność. W tedy akcja przenosi się do celi nr 7. I tak razem z Memo przeżywamy wszystkie smutne i chwilowo dobre momenty. To właśnie w tej celi znajdzie swoich obrońców. I to także w tej celi dowie się o tym, że będzie skazany na karę śmierci. 



 Co o tym wszystkim myślę?

Jest to film tak bardzo wzruszający, że nie zliczę ile razy płakałam przy nim. Scenariusz tej historii jest przykładem jak kuleje system w tym kraju, ale i nie tylko. Ten tytuł jest przede wszystkim bardzo pouczający. Wyciągniemy z niego bardzo wiele prawd życiowych, ale przede wszystkim spojrzymy na świat, który nas otacza troszkę z innej perspektywy.  Jak wielu niewinnych ludzi siedzi za kratami ? Tego się nie da zliczyć, a jednak są filmy, które jak ten porusza nawet najtwardsze serduszka. Wszystko to jednak jest spowodowane bardzo dobrą grą aktorską. Dobór ludzi do tego filmu naprawdę wiele znaczy i w tym przypadku jest to idealnie dobrane. I mimo tego, że ten film trwa ponad dwie godziny to ani minuty przy nim nie ma szans na nudę, bo całość jest wyśmienicie dopasowana. Dawno nie wzruszyłam się tak na filmie, dlatego polecam każdemu, aby sam obejrzał i ocenił.



Moja ocena: 
★★★★★★★★★★/10

Wszystkie zdjęcia są pobrane z film.web 





35 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie obejrzeć ten film, tym bardziej, że znam już przedsmak gry aktorskiej córeczki głównego bohatera (gra w serialu ,,Więzień miłości''). Mam nadzieję, że i mnie ta historia mocno poruszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym filmie. Nigdy nie oglądałam też filmu tureckiej produkcji. Może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym filmie, ale na pewno go niedługo obejrzę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, w teraz muszę poznać. ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wszystkie tzw. wyciskacze łez. Muszę obejrzeć ten film 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam czasu na kino. Ale może polecę mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja kusi, sama fabuła również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym filmie, ale już wiem, że muszę się nim bardziej zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Tobie chciałabym obejrzeć ten film natychmiast.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sounds like a great and touching film, the plot reminds me of the The Green Mile movie. It is sad how many innocent people are behind bars.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie wywołuje mnóstwo emocji, chciałabym ten film obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, że ktoś ostatnio mi o nim opowiadała. W każdym razie brzmi bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze sobie przygotować butelkę wina i samotny wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym filmie, jednakże bardzo mnie nim zaciekawiłaś :D
    Chętnie go obejrzę :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tureckie produkcje, przynajmniej te komediowe, bo wyjątkowo wpasowują w moje specyficzne poczucie humoru, ale wiem że potrafią oni też produkować niezłe wyciskacze łez! Ten film już od jakiegoś czasu mam zamiar obejrzeć, bo lubię Arasa Buluta. Polecam także film "Moja mama" ("Annem") dostępny na Netflixie - płakałam na nim jak bóbr! :)
    Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jest to łatwe, ale Tobie się udało zainteresować mnie tym filmem ;)

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę oglądnąć go z koleżanką. Też kiedyś oglądnęłam turecki film, który mnie wzruszył, "Moja mama". Myślę, że Tobie też się może spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie obejrzę. Ja kiedyś oglądałam turecki film ,,Mustang", też bardzo wzruszający.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokusze się o stwierdzenie że to najlepszy film jaki widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chetnie zobacze. Lubie sie wzruszac, lubie historie z ktorych mozna cos wyciagnac. Musze najpierw przygotowac zapas chusteczek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam, oj trzeba obejrzeć... zapas chusteczek obowiązkowy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie skończyłam oglądac... Piękny.. Wzruszający to mało powiedziane...

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie pamiętam ile razy płakałam oglądając ten film....

    OdpowiedzUsuń
  25. Z początku oglądałam z względu na Nisę Sofie i Arasa Bulut'a iynemli'a gdyż bardzo lubię ich grę bardzo spodobał mi się ten film i za każdym razem jak go oglądam doprowadza mnie do łez

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądałam film, bardzo mnie wzruszył. Nie rozumiem jednak wątku z mężczyzną wpatrującym się w drzewo. Czy i dlaczego zabił swoją córkę?

    OdpowiedzUsuń
  27. Film po prostu, urzeka różne widziałem. Polecam łzy płyną wzrusza na maksa. Piękny film nie pamiętam żeby mnie tak poruszył inny film a oglądałem mnóstwo. Absolutnie sztos.

    OdpowiedzUsuń
  28. O! Niespodziewałam sie recenzji tego filu a jednak ;) Znam go i oglądałam z wielkim wzruszeniem. Naprawdę działa na emocje niezwykle. I daje do myślenia. Mimo, że kiedyś nie przepadałm za tego typu filmami teraz się trochę zmieniłam i zachwycił mmnie i szczerze polecam każdemu i jeśli będzie jeszcze okazja oglądnę jeszcze raz.Jesli chodzi o tego typu filmy to mogę całkowicie polecić inny film o tytule Mucize także o niepełnosprawnym człowieku, który znalazł miłość-oparty na prawdziwiej historii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak najbardziej muszę obejrzeć ten film. Niektóre historie potrafią być naprawdę mocno poruszające. Kocham filmy i seriale tak pełne empatii. Ja obecnie płaczę przy Alchemi dusz i Porcelanowym królu. Polecam oba z całego serca.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  30. To prawda, jest to prawdziwy wyciskacz łez!

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.