sobota, 5 listopada 2022

Podsumowanie czytelnicze.

 

Witam.
Oto i nadszedł czas na kolejne podsumowanie miesiąca. Październik okazał się ciekawy pod względem czytelniczym, ale także miałam okazję obejrzeć interesujący serial, o którym trochę więcej opowiem poniżej.

Przeczytane:

1. "Apka" Karolina Wójciak
*Recenzja już na blogu



2. "Pod kluczem" Ruth Ware


4. "Rezydentka" Pola Roxa


5. "Kochając syna" Lisa Genova
*Recenzja już na blogu



6. "Jedno życzenie" Nicholas Sparks


Serial "Diabeł w Ohio" to gatunkowy thriller wyprodukowany w roku 2022. Jest to jedno sezonowy serial, który jest bardzo wciągający, a gra aktorska naprawdę na wysokim poziomie.

Opis:
Życie psychiatry zamienia się w chaos, kiedy staje się jasne, że próbując pomóc tajemniczej uciekinierce z sekty, naraziła swoją rodzinę na śmiertelne niebezpieczeństwo.


Więcej na jego temat napiszę w kolejnej notce. Mam nadzieję, że was zaciekawiłam. A jak u was minął październik ? Jakieś ciekawe pozycje są za wami ? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.


Pozdrawiam.

37 komentarzy:

  1. Sporo przeczytałaś, a serial zaraz sobie sprawdzę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubujesz się w horrorach, to polecam jak najbardziej ;)

      Usuń
  2. "Pod kluczem" już od dawna jest na mojej liście do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość przeczytanych przez Ciebie książek również chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wielką ochotę na tę książkę Sparksa. Muszę ją zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nieziemska. Pełna emocji i bardzo ciepła. Polecam ;)

      Usuń
  5. Ja ostatnio mam gorszy czytelniczo czas, bo miałam dość trudne dwa miesiące, ale mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej - tym bardziej, że mam bardzo ciekawe książki przed sobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Rezydentkę" i podobała mi się 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry czytelniczo miesiac, ja wlasciwie skonczylam jedna cala ksiazke, choc zaczelam kilka nowych ;) haha kiedy ja je skoncze? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam ten problem. Również mam zaczęte kilka książek. Tylko kiedy znaleźć na to czas ?

      Usuń
  8. Serial "Diabeł w Ohio" jest na Netfliksie? Ostatnio muli mi internet i nie mogę za bardzo oglądać, może to i dobrze ;) Czytam pod kocem z kotami i paczką żelek ;)
    Październik to był dla mnie bardzo dziwny, stresujący i mega intensywny miesiąc. Przeczytałam tylko 7 książek, co i tak uważam za świetny wynik przez to, co działo się dookoła mnie.
    Listopad zapowiada się wolniejszy i milszy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, serial ten znajduje się na Netflix. Każdy sposób na czytanie jest dobry :)
      Tylko 7? Dla mnie to i tak dużo ;)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe lektury miałaś w październiku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę książek przeczytałam, ale u mnie to są małe liczby ;) Życzę owocnego listopada, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest tego trochę, ja ostatnio kupiłam pięć książek i właśnie biorę się za czytanie, a przeczytałam dwie „Nie popełniłam zdrady” Rzecz o Halinie Poświatowskiej raczej smutna, ale piękna i ”Boskie Włoszki, które uwiodły świat” bardzo ciekawa, świetnie się czytało. Przy pierwszej płakałam... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem dobry wynik, u mnie dwie przeczytane w całości. Reszta zaczęta i dużo książek dla dzieci, ale tych nie liczę ;) Serial chętnie poszukam, bo myślę, że mógłby mnie wciągnąć ;) Lubię takie, które nie mają wielu sezonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardziej gustuje w miniserialach. Co do książek dla dzieci, to i ja za chwilę będę częściej po nie sięgać ;)

      Usuń
  13. Fajne książki. Kusi mnie żeby przeczytać "Jedno życzenie", bo już kilka tygodni temu wpadła mi ta książka w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę piękna i bardzo emocjonująca. Polecam z całego serduszka ;)

      Usuń
  14. Udany czytelniczo miesiąc. Serialem mnie zainteresowałaś.
    Zobaczyłam u Ciebie -" Milczenie lasu" Pożyczyłam. Lektura jeszcze przede mną. Będę wyczekiwać Twojej recenzji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Milczenie lasu" zaczęłam i póki co zapowiada się naprawdę interesująco ;)

      Usuń
  15. Gratulacje przeczytanych książek! Ta Sparksa wydaje się interesująca, muszę się o niej więcej dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A Sparksa biorę zawszę w ciemno i póki co prawie nigdy mnie nie zawiódł ;)

      Usuń
  16. O rany, podziwiam za zapisywanie. Ja generalnie czytam hurtowo i gdybym chciała wszystko zapisać...hmmm wyszłoby sporo. Może od Nowego Roku zrobię sobie postanowienie, że będę zapisywać tytuły, które przeczytałam...
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj zapisywać. Na koniec roku możesz naprawdę się zdziwić ;)

      Usuń
  17. Chętnie bym przeczytała "Pod kluczem" Ruth Ware. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezwykle ciekawe propozycje. Serial sobie obczaję. Książkowo najbardziej mnie zaciekawiły pozyzje 2 i 3. Pozdrawiam serdecznie

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.