sobota, 1 lutego 2020

9 książek i 13 nowych czytających.


Podsumowanie czas zacząć.

Styczeń długi i momentami mroźny dał mi wiele chwil na czytanie. Dobra herbata, koc i książka to zestaw idealny dla mnie na taką porę roku. I chociaż miałam wiele stresów w życiu osobistym to udało mi się znaleźć czas na lekturę. Nawet zaległości staram się nadrabiać jak mogę ;)
Przy okazji udało mi się również zorganizować WSPÓLNE CZYTANIE, ale i także zdobyć nowych czytelników bloga.
To i o wiele większą wiedzą podzielę się z wami w tej notce.
Serdecznie zapraszam.


Różnica między ludźmi, którzy realizują swoje marzenia a całą resztą świata nie polega na zasobności portfela. Chodzi o to, że jedni przez całe życie śnią o przygodach a inni, a inni pewnego dnia podnoszą wzrok znad książki, wstają z fotela i wyruszają na spotkanie swoich marzeń.
Wojciech Cejrowski

Ten cytat zmotywował mnie do podjęcia pewnych decyzji w swoim życiu. Mam nadzieję, że na lepsze ;)  Jednak nie o tym tu mowa w tym poście. Dzisiaj mam zamiar się wam pochwalić swoim wyczynem w przeczytaniu 9-ciu książek, i zdobyciu 13 nowych obserwatorów. Bardzo dziękuję każdemu do dołączenia do mnie. Jest to niezmiernie miłe z waszej strony. Daje mi to ogromną motywację do dalszego działania. 

🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲


9 książek, a nie wszystkie godne uwagi.


1. "Ginekolodzy. Tajemnice gabinetów." Iza Komendołowicz
Liczba stron: 320
2. "Kuba Wojewódzki. Nieautoryzowana autobiografia" Kuba Wojewódzki
Liczba stron: 488
3. "Ring Girl" K.N.Haner
Liczba stron: 274
4. "Magonia" 
Maria Dahvana Headley
Liczba stron: 320
5. "Pacjentka" Alex Michaelides
Liczba stron: 352
6. "Dziewczyna na miesiąc. Kwiecień - Maj - Czerwiec" Audrey Carlan
Liczba stron: 420
7. "Rodzina" Louise Jensen
Liczba stron: 432
8. "Kot, który spadł z nieba" Takashi Hiraide
Liczba stron: 144


Ochów... i Achów... się teraz nie dziwię recenzentom książkowym. Sama jestem już tego samego zdania. Swoim niebanalnym stylem i lekkością sprawi, że każdy czytelnik wejdzie bez problemów w jego świat. A sytuacje opisane mogłyby być jak najbardziej z życia wzięte. I to powoduję, że jeszcze bardziej przekonałam się do jego twórczości. 

Całość umieszczona jest TUTAJ.




🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲

Oprócz tego udało mi się napisać post około książkowy, na który serdecznie zapraszam.;) Z przy mrużeniem oka zajęłam się nałogiem książkowym ;)
Temat: 
Uzależniona od książek ? 

Źródło: Filmweb.pl

Styczniowy serial, który zmienił moje spostrzeganie na naszą planetę. Serial, który każdy powinien obejrzeć. Serial, który powinien być obowiązkowy w szkołach. Więcej na ten temat napisałam TUTAJ.


Nie mogę również zapomnieć o zaproszeniu was na akcję, którą zorganizowałam pod wpływem impulsu pierwszy raz w tamtym roku. Tym razem postawiłam na polskich autorów, a o tym więcej napisałam TUTAJ.


🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲


Na zakończenie kulinarne popisy.

"Rasta sałatka"
Sałatka, która przypomina mi o letnich dniach.

"Kaczucha mniam, mniam"
Wstyd się przyznać, ale pierwszy raz w życiu robiłam kaczkę.

"Śledziowy puch"
Typowo zimowa sałatka.

24 komentarze:

  1. Gratuluję tak udanego miesiąca. Oby ten był równie udany.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życze kolejnych sukcesów. Fajnie ze w podsumowaniu dodałaś kulinarny wątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe podsumowanie. Ale teraz nabrałam ochoty na sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, niestety nie wszystko co czytamy warte jest polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie mogę przekonać się do Mroza :) Właśnie piecze mi się kaczucha na obiad!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trawię Cejrowskiego za niesamowite chamstwo i arogancję, ale jak widać, nawet on potrafi powiedzieć coś mądrego :)

    Czytałam "Kota..." i do dziś pamiętam ten smutek, który było czuć na każdej kartce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udany miesiąc za Tobą :) nie miałam okazji czytać żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio piekłam gęś :)Co do książek to tytuły kojarzę ale ich nie czytałam :) U mnie w styczeń zakończył się na 8 przeczytanych powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że udało Ci się przeczytać tyle książek. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasacja❣️jak się podobała, bo mnie porwało. Zgłodniałam😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję udanego miesiąca :D Magonia mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie udało się przeczytać w tamtym miesiącu siedem książek i jestem z siebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łoo kochana ta sałatka tak apetycznie wygląda, że chętnie bym jej skosztowała. Gratuluję tak wspaniałych wyników oby tak dalej 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe podsumowanie i gratuluję zdobycia nowych obserwatorów. Statystyki nie są najważniejsze, ale jak jest czytelnik to i jest motywacja. "Pacjentka" czeka u mnie na przeczytanie, bardzo ciekawa jestem tej książki 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że miałaś bardzo ciekawy miesiąć. Pyszne jedzonko, fajne książki :D Oby luty był równie udany!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tak owocnego miesiąca! Ja jestem w trakcie sesji i eh, mam nadzieję, że szybko się skończy. A co do ostatnich zdjęć - zrobiłaś mi smaka!

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki ,aby decyzje zmieniły Twoje życie na lepsze 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Same perełki książkowe. Gratuluję tak owocnego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze nigdy nie robiłam kaczki, także pobiłaś mnie.
    A przepis na sałatkę śledziową można? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie bardziej od książek interesuje żarcie:D omom:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sałatki? To coś nowego u Ciebie :D Gratuluję udanego miesiąca!
    PS. ja nigdy nie robiłam kaczki. Ani nawet gęsi...

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie podsumowania cieszą :) a Nasza Planeta wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ mnóstwo ciekawych rzeczy - i książki, i serial, i jedzonko, które wygląda bardzo smakowicie. :) Owocny miesiąc, więc życzę Ci równie udanego lutego! ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.