sobota, 25 stycznia 2020

Akcja CZYTANIE!




Witam.
I oto przedstawiam wam wygraną książkę. Oczywiście w każdej chwili możecie dołączyć do tej zabawy kontaktując się ze mną. Mój e-mail to: nuttellacoco@gmail.com i w nim przedstawię szczegółowe informację.

Wspólne czytanie to już II edycja. Tym razem p
od hasłem: JĘZYK POLSKI NIE JEST MI OBCY!.  

Podobny obraz

A wygraną książką jest:


Znalezione obrazy dla zapytania zakonnice odchodzą po cichu

Opis.

Habit już uszyty. Za dwa miesiące siostra Joanna uroczyście otrzyma go z rąk Mistrzyni. Ale teraz jest noc i siostra Joanna myśli tylko o tym, czy wszyscy zasnęli. Jest po komplecie, światła zgaszone. Nie wolno opuścić łóżka, nie wolno się odezwać. Siostra Joanna łamie reguły zakonne i wymyka się z pokoju. Przebiega pod ścianą, po schodach w górę, do biblioteki. Drzwi skrzypią. Trzeba uważać. Między regałami czeka już siostra Magdalena...


Byłe zakonnice nikomu nie opowiadają o swoim życiu. Nie występują w telewizji. Powiedzieć złe słowo na zakon, to stanąć samotnie przeciw Kościołowi. Nie mówią znajomym ani rodzinie, bo ludzie nic nie rozumieją. Dla ludzi świat jest prosty: odeszła, bo na pewno w jakimś księdzu się zakochała. W ciążę z biskupem zaszła. Jak one tam bez chłopa wytrzymują? Chyba w czystości nie żyją?


Byłe zakonnice nie mogą uwierzyć: o czym oni mówią?
Jaki biskup? W zakonie walczy się o przetrwanie.
Jaki ksiądz? Tam szuka się dawno zgubionego sensu.
Jak wytłumaczyć, że chodzi o coś zupełnie innego?

W książce znajdziecie odpowiedzi.


źródło opisu: http://www.krytykapolityczna.pl/wydawnictwo/zakonnice
źródło okładki: http://www.krytykapolityczna.pl/wydawnictwo/zakonnice

Lista uczestników:

Mycoffeetime
Asiaczytasia
Kotekksiazkowy
i
ja Nacpana-ksiazkami





Oczywiście można się dołączyć do wspólnego czytania, bo terminem w jakim trzeba przeczytać książkę jest 15.02.2020


Post ze wspólnej dyskusji  pojawi się na tym blogu 16.02.2020


*Baner uczestnicy muszą wstawić na swojego bloga z podlinkowaniem do mojej strony. To jest jedyny konieczny warunek wzięcia udziału w tej zabawie.




A teraz jeszcze raz chciałabym każdego zaprosić do wzięcia udziału. Książkę trzeba posiadać, bo ja jej nie zapewniam. Wygraną lekturę można wypożyczyć lub też pożyczyć od znajomych czy rodziny. Nie ważne jak, ale ważne, żeby ją mieć ;)
Uważam, że jest to naprawdę bardzo ciekawa inicjatywa rozpowszechniania czytania i przy tym zapoznanie się z nowymi blogerami, ale również na przemiłą dyskusję i świetną zabawę.

Serdecznie zapraszam!

45 komentarzy:

  1. Super, ze wygrala wlasnie ta książka. Pedze wrzucic baner u siebie. 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, dalej nie wiem, co to za akcja. Chodzi o przeczytanie tej konkretnej KSIĄŻKI przez jak największe grono osób... I tyle? Proszę o wyjaśnienie. ;)

    www.pomistrzowsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontak ze mną. Mój e-mail nuttellacoco@gmail.com w nim wszystko z przyjemnością wyjaśnię;)

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tym tytule :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może najwyższa pora przyłączyć do nas i razem sprawdzimy jak nam się spodoba.

      Usuń
  4. Miłego czytania 😉 Może następnym razem dołączę, bo czeka na mnie niezły stosik. Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej zabawy! Książka bardzo emocjonalna i skłaniająca do refleksji. Czekam zatem na dyskusję

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej lektury dziewczyny. Jak tylko akcja będzie dotyczyła jakieś książki, którą posiadam na swojej półce, na pewno do niej dołączę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i czekam z niecierpliwością na Twoje zgłoszenie ;)

      Usuń
  7. O super akcja, będę czekać na następne, może się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad przyłączeniem, ale teraz mam dużo na glowie. Może przy kolejnym tytule będę miała więcej czasu.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale jeżeli zmienisz zdanie to serdecznie zapraszam ;*

      Usuń
  9. Chwillo nie dam rady,za dużo się u mnie dzieje, ale muszę napisać, że okładka tej książki... genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba i mam nadzieję, że jej wnętrze będzie również genialne.

      Usuń
  10. Do akcji nie dołączę, ale życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że może przy następnej zabawie uda Ci się do nas dołączyć. ;)

      Usuń
  11. ta książka zmieniła sposób postrzegania zakonnic przez moją koleżankę z pracy. Na pewno będzie o czym dyskutować !

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tej książce, może w końcu ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej ☺
    Chętnie przeczytam ,tą książkę gdzieś już o niej słyszałam - chyba nawet na Twoim blogu o niej czytałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje gratulacje wygranej :)
    Książka chyba raczej nie dla mnie :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi,
    I follow you # 152 , follow back?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiła mnie ta książka. Bardzo interesująco się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym znów wziąć udział we wspólnym czytaniu, ale niestety wybrana ksiązka kompletnie mnie nie interesuje...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na akcje to się nie nadaję... zawsze coś zawalam, ale wspieram :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka zapowiada się ciekawie :-) Sama akcja również :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł. Samą książkę postaram się zdobyć, ale nie obiecuję, bo znowu przygniotły mnie egzemplarze recenzenckie :( :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa akcja, zastanowię się jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna akcja, a książka zapowiada się bardzo interesująco!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo... pierwszy raz widzę tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś fajnie tą książkę przeczytam, a wszystkim biorącym udział życzę miłego czytania :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna akcja i dobry wybór lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja czekam do poniedziałku na info o możliwości odbioru książki z biblioteki ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.