poniedziałek, 3 lutego 2020

Sekret matki.


OPIS.

Jej całe życie okazało się kłamstwem…

Mroczny thriller psychologiczny o utracie najbliższych, rozpadzie małżeństwa i niszczycielskiej sile mass mediów.

Tessa Markham nie potrafi pogodzić się ze śmiercią dwójki swoich dzieci, a jej mąż postanowił poukładać sobie życie na nowo. Kim więc teraz jest? Nie matką? Nie żoną?

Pewnego dnia zastaje w domu małego chłopca. Dziecko twierdzi, że przyprowadził je anioł, a Tessę nazywa „swoją nową mamusią”. Wezwana policja nie daje wiary wyjaśnieniom kobiety.

Rozpoczyna się medialna nagonka. Tessa zostaje uznana za porywaczkę, a dziennikarze nie odstępują jej na krok. Bohaterka podejmuje śledztwo na własną rękę, lecz z czasem zaczyna wątpić w swoją niewinność. A jeśli to ona uprowadziła chłopca? Przecież wszyscy nie mogą się mylić…

Wciągający dreszczowiec o konfrontacji z bolesną przeszłością oraz zatrważającą prawdą: nigdy nie ufaj nikomu, nawet samej sobie.

źródło opisu: https://www.wydawnictwoliterackie.pl/ksiazka/5097/...(?)

Liczba stron: 312




Nie znam tej autorki, a po książkę sięgnęłam z ciekawości. Porywająca okładka i tytuł sprawił, że taki czytelnik jak ja ma pełno myśli kłębiących się w głowie, bo co może się kryć za tą historią. Cóż mogła stworzyć dla nas pisarka? Czy okaże się to idealny thriller psychologiczny ?


Po wstępnym zapoznaniu się z tym utworem przeszłam od razu do czytania. I w prawdzie napisawszy porwała mnie ta pozycja od początku. Niebanalny, a zarazem mocny początek sprawia, że czytelnik ma tylko na jedno chęć. Dowiedzieć się co dalej !

Darmowe zdjęcie z galerii z ciekawość, inwigilacja, oczy, osoba

Po kolejnych rozdziałach co raz bardziej zagłębiałam się w tę historię. Co raz więcej faktów i informacji przedstawia nam autorka. Przez to coraz to lepiej poznajemy świat bohaterki. A w tym przypadku lekko nie ma, a szczerze to ma bardzo ciężko. Przez tak wykreowane postacie czytanie sprawia niesamowitą przyjemność. A to dopiero początek.


Text Top Secret typed on retro typewriter



Cała fabuła jednak jest utrzymana na najwyższym poziomie. Mroczna, a zarazem intrygująca sprawia, iż nie sposób o niej zapomnieć. Chce się więcej i więcej, a czas przy niej płynie bardzo szybko. Tak stworzona historia jest godna uwagi. Każdy element tej lektury jest dopracowany i dopieszczony do granic możliwości.


Nie jest ona z pewnością lekki i dla każdego. Jednakże kto gustuje w takim gatunku to koniecznie musi przeczytać. Ten jednak kto zaczyna przygodę z thrillerami również powinien się zaopatrzyć w ten egzemplarz. Każdy na pewno odnajdzie się w niej, bo stworzenie czegoś nie banalnego i czegoś świeżego jest naprawdę ciężkim orzechem do zgryzienia. A pamiętajcie przy tym, że to musi być pozycja, która swoją stylistyką i lekkim piórem przekona do siebie każdego. I to zdecydowanie uczyniła pani Shalin.

Ilustracja matki z dzieckiem

Wracając do akcji, którą napotykamy co chwile jest to również bardzo mocno dopieszczane. Przez to nie znajdziemy w niej nudnych opisów i ciągnięcia powieści na siłę. Przy niej nie zaśniemy spokojnie, bo myślami ciągle będziemy do niej wracać. A to wszystko dzięki niebywałemu pomysłowi. 

A to wszystko dzięki zaskakującej, a przede wszystkim nie do odgadnięcia zakończeniu wskakuje na miano bardzo dobrego w swym gatunku.


Podsumowując jest to ponad czasowy thriller, który wciągnie każdego czytelnika. Szczerze polecam, bo jak na pierwszą powieść wydaną w Polsce jest to naprawdę wciągająca historia.

10/10

27 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czytać thrillery. Jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zaintrygowana ta książka... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mroczny thriller psychologiczny? Jestem jak najbardziej na TAK! Z chęcią przeczytam tę historię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam thrillery, zapisuję na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem sięgam po ten gatunek, więc jak będę miała ochotę na coś trudniejszego może się skusze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę o tej książce, ale wydaje się naprawdę ciekawa. Thrillery lubię, choć czytam je wyjątkowo rzadko. Chyba najwyższy czas to zmienić. :)

    Pomistrzowsku

    OdpowiedzUsuń
  7. Też szukam w książkach czegoś nowego, świeżego, więc będę miała tę książkę na uwadze. Tym bardziej, że dałaś jej tak wysoką ocenę 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama obietnica takich klimatów zachęca mnie do przeczytania ,a po Twojej recenzji napewno po książkę sięgnę ☺
    Niestety ,ale opis nie brzmi dla mnie zbyt obiecujaco więc dobrze że przeczytałam Twoja opinie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko sięgam po thrillery, ale muszę przyznać, że ta książka bardzo mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tę książkę i bardzo mi się podobała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. No masz ci los. Już dziś trzy razy zignorowałam entuzjastyczną recenzje jakiegoś thrillera, bo dopiero co jeden skończyłam i nie mam ochoty na kolejny, a Ty wyjeżdżasz z 10/10. No i przez Ciebie znowu będę czytać thrillery, a mój stos hańby rośnie i rośnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję tytuł. Thrillery psychologiczne bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobra i rzetelna opinia a do tego wysoka ocena. Cieszę się, że mogłaś właśnie w ten sposób ocenić tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thriller psychologiczny to jeden z moich ulubionych gatunków, więc nie mogłabym przejść obok tej książki obojętnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie klimaty więc chętnie się z ta pozycją zapoznam bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie takie książki, a tym bardziej te, od których ciężko jest się oderwać :) Zapisuje pozycje i na pewno przeczytam. Nie każdy autor potrafi dobrze rozwinąć wątek psychologiczny :)
    Ps. obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie się zastanawiam, czy mi by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wprost uwielbiam thrillery, ten zapowiada się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś czuję, że by mi się spodobała. Chętnie ją przeczytam przy okazji .:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak wysoka ocena zachęca do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tę książkę na liście. Jestem jej bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, dzięki. Idę od razu szukać ebooka. Zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wysoka nota! Mam ten tytuł na półce do przeczytania od czasów premiery - mam nadzieję, że może w tym roku w końcu się do niej dokopię ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.