sobota, 2 kwietnia 2022

Marcowe wspominki.



Cześć.
Dzisiaj mija kolejny miesiąc, dlatego też przyszedł czas na już trzecie podsumowanie. Marzec od samego początku okazał się dla mnie bardzo stresującym miesiącem. Wiele się w nim działo, ale na szczęście znalazło się kilka dni na odpoczynek. Tak więc gdy tylko dopisała pogoda wybraliśmy się na piękny spacer koło tamy, aby zebrać myśli i zrelaksować się przed kolejnym tygodniem ciężkiej pracy.


Möhnesee

Stres i nadmiar wszystkich emocji starałam się również odreagować siadając przy książkach. Dlatego też w marcu udało mi się ich przeczytać, aż 7. Co do filmów to nie ma czym się chwalić, bo było ich tylko 3, a seriali tylko jeden. 



1. "Sfora" Przemysław Piotrowski
2. "Ostatnie pięć minut. Byłam świadkiem 300 egzekucji w więzieniu Huntsville" Michelle Lyons
3. "Ekspozycja" Remigiusz Mróz




5. "Cherub" Przemysław Piotrowski
6. "Lęk" Tomasz Sablik






Na zakończenie chcę wam wszystkim życzyć wspaniałego miesiąca. Nie tylko zaczytanego, ale również słonecznego i bezstresowego. 



32 komentarze:

  1. Książki pana Piotrowskiego mam na półce i czekają na swoją kolej. Natomiast z książek, o których wspominasz w notce czytałam "Lęk" i dość dobrze wspominam tą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki podsumowania. Wychodzi na to, że pomimo tych zawirowań wojenno-politycznych to był całkiem niezły miesiąc:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w marcu odpuściłam filmy, skupiłam się na serialu The Office :) Książek przeczytałam zaś 20-nie wiem kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluszczyk to książka, która bardzo mi się podobała.
    Tobie również życzę wspaniałego miesiąca kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo książek udało Ci się przeczytać, pomimo mało sprzyjającej aury. Oby kwiecień był lepszy pod względem tego, co dzieje się na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku to trzymam mocno kciuki, żeby kwiecień był już dla Ciebie miesiącem absolutnie wolnym od stresu i wszelkich zmartwień! Co do tej listy, to przypomniałaś mi o tej serii książek z "Sforą". Muszę koniecznie się za to zabrać!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że całkiem udanie wypadł u Ciebie marzec. Serdeczności 🤗

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie marzec niestety też bardzo stresujący. Relaksujący spacer to bardzo dobra rzecz w takich chwilach. Na książki niestety tyle czasu nie znalazłam i tylko dwie udało mi się przeczytać. Ale Tobie gratuluję wyniku :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Również życzę udanego, spokojnego i przyjemnego kwietnia. Dla mnie marzec był koszmarem, miałam niewiele czasu dla siebie, kwiecień zapowiada się spokojniejszy, no i może w święta uda się poleniuchować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale miałaś udany miesiąc! Oby zawsze było tak ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnego i zaczytanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę mile spędzonego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam tych książek. Słyszałam jedynie o tym tytule "Ostatnie pięć minut. Również życzę czytanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również życzę pięknego i spokojnego miesiąca! :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę kolejnego zaczytanego, spokojnego i słonecznego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie marzec też był mocno stresujący w pracy. Życzę nam wszystkim więcej spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for sharing! That Mohnesee place looks beautiful!
    Have a nice day :)
    🌸 Kiara Era BLOG 🌸

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała lista, naprawdę rewelacyjny wynik czytelniczy. Przykro mi z powodu stresujących chwil zeszłego miesiąca, życzę Ci aby ten był pozbawiony złych emocji :) Życzę szczęścia, radości i spokoju! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękne, malownicze zdjęcia :) książek nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia- ksiązki pan Piotrowskiego mam już przecytane- bardzo lubię tę serię :_)

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę sporo książek których tematyka mnie zaciekawiła, m.in. Lęk i Inni:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś ostatnio nie mam ochoty na filmy, nic mnie nie chce wciągnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Max Czornyj jeszcze przede mną :) spokojnego i udanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To z pewnością wspaniałe książki.
    Ale ja ostatnio unikam tak smutnej lektury...
    A Ciebie podziwiam że tak dużo czytasz.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. I takie wspominki to ja rozumiem 😊👍

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wynik czytelniczy😊 Czytałam Ekspozycję i Lęk i jedna o drugą książka jest wg mnie świetna. Życzę ci mniej stresu w tym i następnych miesiącach 😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety nie czytałam żadnej książki, którą Ty czytałaś, ale historię pana Sablika polecał mi ostatnio znajomy i myślę, że za jakiś czas chwycę po coś tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne podsumowanie. U mnie w marcu było 5 przeczytanych książek.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak widzę, że dosyć kryminalny miałaś marzec... ;) Oby kwiecień był i dla Ciebie przyjemny, beztroski i zaczytany! ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.