poniedziałek, 14 lutego 2022

Walentynkowa zabawa czyli kolejna edycja WSPOLNEGO CZYTANIA.

 

Dzień dobry.
Oto kolejny piękny dzień. To dzień pełen miłości. Dzień pięknych słówek i słodkich prezentów. To dzień, w którym KOCHAM CIĘ mówi się do końca dnia. Walentynki to przecież święto zakochanych. Jednakże nie zapominajmy, że miłość powinno się okazywać każdego dnia.









W tak piękny dzień warto zaproponować parę słodkich filmów, ale również seriali i książek.  Jak każda romantyczka mam swoje ukochane typy, ale nie będę ich dzisiaj tutaj prezentować. W ten dzisiejszy dzień postanowiłam zorganizować dla was kolejną edycję WSPÓLNEGO CZYTANIA.








Na początek zacznę od tego, iż w dzień zakochanych przypadają kolejne urodziny bloga. To już mój szósty rok blogowania. Aż nie mogę uwierzyć, że już tyle czasu dla was tworzę moje notki. Jestem z siebie niesamowicie dumna, ale także z was. To dzięki wam moi kochani czytelnicy dalej piszę posty. Z roku na rok przybywa was coraz więcej i to daje mi ogromną motywację i siłę na dalsze dni. Jeszcze raz dziękuję kochani. 

Prezent od mojego WALENTEGO.

Teraz czas na zaproponowanie wam kolejnej tury WSPÓLNEGO CZYTANIA. To będzie trzecia taka akcja. Poprzednie edycje były naprawdę udane i mam nadzieję, że i ta okaże się owocna. W pierwszej takiej zabawie wzięło udział siedem osób. A wybraną książką okazał się nie kto inny jak Nicholas Sparks "Z każdym oddechem". W drugiej edycji wzięło trochę mniej osób, bo cztery, ale niemniej jednak również było ciekawie. Drugim tytułem wybranym przez czytelników została Marta Abramowicz "Zakonnice odchodzą po cichu". Tym razem z racji tego, iż mamy tak cudowny dzień. Postawiłam na książkę o wątku miłosnym. Starałam się, aby nie była to nowość i każdy mógł ją znaleźć w bibliotece. Myślę, że w tej zabawie weźmie duża ilość osób. I razem zajmiemy się czytaniem. A teraz przedstawię wam kilka zasad i oczywiście przedstawię wam moją propozycję. 

REGULAMIN.

1. NAJWAŻNIEJSZE!!! Posiadaną pozycję trzeba posiadać. *Może to być e-book, audiobook, książka. 
2. Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem. Najlepiej napisz zgłaszam się i podaj swój mail w komentarzu lub po prostu napisać do mnie. Mój mail to: nuttellacoco@gmail.com
3. Obowiązkowo trzeba wkleić baner na swoją stronę i pod linkowanie go najlepiej do tego posta.  *Baner znajdziecie na końcu notki.
4. Czas na przeczytanie ustalam z uczestnikami.
5. Zgłoszenia przyjmuję do
14.03.2022r.
6. W tej zabawie nie są przewidziane żadne nagrody.


Zabawa ta ma na celu zapoznania się z różnymi opiniami danej książki, przemiłej dyskusji i zachęcenie do czytania.

Więcej szczegółów podam na maila tak jak w poprzedniej akcji.



OPIS.

Dom na Skarpie od ponad trzech wieków góruje nad Whisky Beach, strzegąc wybrzeży oraz tajemnic urokliwego miasteczka. Dla wakacyjnych turystów jest perłą w koronie przepięknej okolicy, dla miejscowych symbolem i legendą, dla Eliego Landona zaś rodzinnym domem.

Eli, bostoński prawnik, przez ostatni rok zmagał się z policją oraz opinią publiczną, odpierając oskarżenia o zamordowanie żony, z którą się rozwodził. Nie znaleziono dowodów jego winy, więc nie trafił do więzienia, lecz jego reputacja legła w gruzach. Po psychicznym załamaniu zaszywa się w Domu na Skarpie, by leczyć rany.

Kiedy ukochana babcia Eliego jedzie do Bostonu, gdzie dochodzi do siebie po groźnym upadku, domem zajmuje się Abra Walsh – joginka, jubilerka i fizjoterapeutka. Ta wszechstronna kobieta o wielkim sercu gotowa jest zaopiekować się każdym potrzebującym, nawet wbrew jego woli, i tym razem bierze na celownik Eliego.

Adwokat po przejściach szybko odkrywa, że już nie wyobraża sobie życia bez Abry, jej gotowania, sprzątania, masażów. Przy niej nie czuje się jak ofiara i postanawia oczyścić swoje dobre imię, rozwikłując sprawę morderstwa żony. Liczne sekrety Domu na Skarpie przyciągają jednak kogoś, kto nienawidzi Eliego i pragnie go pogrążyć. Wielosetletnie pogłoski i podania mogą sprawić, że Abra i Eli stracą nie tylko reputację, ale i życie.

Namiętność i obsesja, poczucie humoru i gorące uczucia – to znajdziesz w tej powieści o dwojgu ludziach, którzy otwierają się na prawdę i na siebie nawzajem.


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Lista uczestników:

* Lista będzie aktualizowana.

1.



♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

* Koniecznie trzeba wkleić ten baner u siebie na stronie z pod linkowaniem do mojego bloga. 



Serdecznie zapraszam do zabawy.!.

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zabawa takie wspólne czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję urodzin bloga, i życzę dalszego udanego blogowania :)
    Moja strona, też w tym roku będzie świętować szóste urodziny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szóstego roku blogowania. Wspólne czytanie może być ciekawe. Jeśli dorwę książkę to z pewnością się zgłoszę :) Po Norę Roberts już nie raz sięgałam ale tej pozycji nie miałam okazji przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat za autorką nie przepadam, moja mama jakby była "internetowa", to by mogła wziąć udział, bo ją uwielbia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje tylu lat blogowania!
    A książki do akcji wybrałaś bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nora Roberts zawsze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje kolejnych urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł :) gratuluję serdecznie urodzin bloga i życzę kolejnych sukcesów w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Norę Roberts podczytywałam ukradkiem mamie za nastolatki;) Na razie jednak nie mam na nią ochoty.
    Gratuluję kolejnych urodzin bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super akcja :) I jaki piękny prezent od Walentego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są takie akcje, ja niestety nie dam rady wziąć udziału. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nore czytalam kilka razy. Jest fantastyczna i niesamowicie wciaga. Sparks mnie poruszyl Pamietnikiem. Fajnie ze robisz takie akcje. Pozdrawiam Cie

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.