środa, 2 lutego 2022

Filmy, Seriale i książki czyli podsumowanie stycznia.



Witam.!.
No to nadszedł czas na podsumowanie pierwszego miesiąca w tym NOWYM ROKU. Styczeń obfitował w wiele różnorodności. Począwszy od filmów, a kończąc na książkach. Wiele tytułów jest już za mną, ale jeszcze więcej przede mną. Nie mniej jednak cieszę się, iż mam już ten miesiąc za sobą.




A co już za mną ?
Zacznę od filmów, ponieważ mam ich na swoim koncie najwięcej. W minionym miesiącu udało mi się ich obejrzeć aż 15. Na tej liście znalazły się lepsze i gorsze tytuły, ale za to każdy ma w sobie coś interesującego. Jedne są lekkie i przyjemne, a inne natomiast przejmujące i wciągające. Seriali mam 
za sobą 8. Większość z nich zmieściła się w jednym sezonie, ale są również wyjątki. A wyjątkowe to w tym zestawieniu jest kilka tytułów, które utkwiły mi w głowie. O tych produkcjach opowiem niebawem w innym poście. A już teraz trzeba wspomnieć o książkach. A mam ich za sobą, aż 7. Większość z tych lektur o dziwo dało mi wielką satysfakcje. Sama jestem pod wielkim wrażeniem. Niemniej jednak również znalazł się utwór mniej interesujący, ale jak wiadomo równowaga w przyrodzie musi być. 

* Wszystkie opisy i zdjęcia plakatów pochodzą ze strony filmweb.pl


FILMY:



1. "8 RUE DE L'HUMANITÉ" 
Opis:
W paryskiej kamienicy pod adresem 8 Rue de l'Humanite mieszka siedem rodzin, którym nie udało się uciec z miasta przed wybuchem pandemii koronawirusa. Trwający trzy miesiące lockdown obnaża prawdziwe - zarówno dobre, jak i podłe - oblicza mieszkańców budynku.


2. "Wieczny singiel"
3. "Miłosna pułapka"
4. "Randki od święta"
5. "Jestem wszystkimi dziewczynami"
6. "Czerwona nota"
7. "Klasyczny horror"


8. "Chwyć życie za włosy"
9. "Niewybaczalni"
10. "Yara"
11. "Bez wahania"
12. "Tryb samolotowy"
13. "Jak zostać gwiazdą"
14. "W królewskim stylu"


15. "Nikt nie ujdzie z życiem"
Opis:
Po długich latach opieki nad nieuleczalnie chorą matką w Meksyku Ambar (Cristina Rodlo) w końcu zaczyna realizować swój amerykański sen. Przybywa do Cleveland nielegalnie, z paroma dolarami w kieszeni i bardzo nieodpowiednim ubraniem na najzimniejszą zimę w historii. Znajduje pracę na czarno w zakładach odzieżowych i wynajmuje od Reda (Marc Menchaca) najtańszy pokój w prawie opuszczonym pensjonacie. Ciągle budzona przez szloch innych lokatorów, niepokojące koszmary i dziwne nieziemskie odgłosy dochodzące z piwnicy Ambar zaczyna się zastanawiać, kto lub co mieszka z nimi w domu. Wkrótce staje się jasne, że wpadła w pułapkę, w której czyha na nią czające się w piwnicy zło. Ambar desperacko próbuje wyrwać się z koszmaru, ale czy uda jej się ujść z życiem z domu, w którym nikt nie zwraca uwagi na krzyk?


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Seriale:

1. "Emilly w Paryżu" 
2. "Good Doctor" 

3. "Archiwum 81"
Opis:
Kiedy archiwista Dan Turner (Mamoudou Athie) podejmuje tajną pracę polegającą na odnowieniu kolekcji zniszczonych nagrań wideo z 1994 roku, okazuje się, że tak naprawdę rekonstruuje efekty pracy dokumentalistki Melody Pendras (Dina Shihabi) i jej śledztwa w sprawie groźnej sekty. Im lepiej Dan poznaje historię Melody, tym mocniej przekonuje się, że może ocalić ją przed przerażającym losem, jaki spotkał ją 25 lat temu.

4. "Jeszcze nigdy"
5. "24 Twarze Billego Milligana"

6. "Przerabianie tatuaży"
7. "Akademia czekolady" 
8. "Modni i Modniejsi"


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Książki:

3. "Córka pedofila" Ewa Pirce

5. "Kraina cienia" Meg Cabot
6. "Wskazówki" Bartosz Szczygielski
7. "Slavonica" Katarzyna Witerscheim (komiks) 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Jak widać na załączonym obrazku trochę się u mnie działo. Jednakże mam nadzieje, iż kolejne miesiące będą jeszcze lepsze niż styczeń. A wam jak minął poprzedni miesiąc ? Koniecznie pochwalcie się w komentarzu.

22 komentarze:

  1. Na bogato było u Ciebie w styczniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam serial Archiwum 81. Mam nadzieję, że pojawi się kolejny sezon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dużo się u ciebie działo w styczniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku! Jak dla mnie jest imponujący, szczególnie jeśli chodzi o liczbę filmów! Owocnego lutego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę kolejnego owocnego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ lista obejrzanych filmów! Nieźle. Ja w styczniu nie oglądałam niczego. Więcej czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę, że też oglądasz dużo filmów i seriali :) Obejrzę sobie dziś "Nikt nie ujdzie z życiem", bo zainteresowała mnie fabuła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo ciekawych filmów :D Zapiszę sobie kilka od ciebie.
    Ja akurat z szukaniem filmów mam problemy dlatego stawiam zawsze na seriale.
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo oglądałaś i czytałaś:) Ja mam za sobą chyba trzy filmy i jedną książkę xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile filmów! U mnie z filmami idzie najsłabiej, chociaż kilka z twoich obejrzanych też mam w planach. Życzę udanego lutego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Ty znajdujesz na to wszystko czas? :D Zazdroszczę. Z tego wszystkiego tylko o "Piętnie" słyszałam i doszłam do wniosku, że to nie jest ksiażka dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, również życzę Ci samych dobroci na ten rok ;)
    Wow, naprawdę sporo się u Ciebie działo, zacne podsumowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre tytuły filmów mnie zaciekawiły :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo filmów obejrzałaś, mnie jakoś nie udaje się wygospodarować na nie czasu. A może po prostu nie trafiam na wystarczająco interesująco, by je obejrzeć ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że tak dużo kulturu u Ciebie bylo w styczniu :-) U mnie 8 książek 12 filmów w kinie ( tych obejrzanych w domu nigdy nie liczę :-D ) i jeden wypad do teatru na sztukę Dirty Dancing po latach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że miałaś owocny styczeń. Aż Ci zazdroszczę, że udało Ci się aż tyle obejrzeć i przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Świetny wynik :D Ja w styczniu tylko 4 książki przeczytałam i obejrzałam kilka filmów...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z tych seriali ogladalam jedynie Good doctor i uwielbiam go. Zawsze sie musze poryczec bo jestem strasznym wrazliwcem i takie tematy bardzo mnie dotykaja. Tworca tego serialu robil tez mojego ukochanego Dr Housa. Ostatnio malo ogladalam seriali w necie, wiecej czytalam. Teraz zaczelam ogladac serial oparty na faktach Skandal w brytyjskim stylu o glosnym procesie Ksieznej i ksiecia Argyll, przepraszam jesli przekrecilam nazwisko. Serial swietny, uwielbiam. Twoj wynik czytelniczy imponujacy, gratki :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.