wtorek, 24 marca 2020

Spróbujmy jeszcze raz.



OPIS.

Kochasz mężczyznę. Jednak wszystkie znaki na niebie pokazują, że nie możecie być razem. Co robisz?

Tajemnica, którą skrywał od lat nie miała ujrzeć światła dziennego. Gdy mu zaufała, okazało się, że całe jej życie było kłamstwem.

Miłość Blaire do Rusha jest nadal silna. I odwzajemniona. Jednak sekrety z przeszłości nie pozwalają jej zapomnieć, jak bardzo ją zranił.

Dziewczyna wraca w rodzinne strony, by zacząć od nowa. Pewna wiadomość przewraca jej życie do góry nogami.
Co zrobić, gdy osoba, której nie możesz ufać, jest tą, której zaufania potrzebujesz najbardziej?

Kłamiesz, unikasz prawdy i modlisz się, by twoje sekrety nigdy nie wyszły na jaw.

Lecz nie przestajesz kochać.


źródło opisu: Pascal, 2013
źródło okładki: http://ksiegarnia.pascal.pl
Liczba stron: 336
Cykl:  Rosemary Beach (Tom 2)




Po kontynuacje książki postanowiłam sięgnąć zaraz po zakończeniu tomu pierwszego. Emocjonalne przywiązanie do bohaterów sprawiło, iż koniecznie musiałam sprawdzić co się u nich dzieje. A przede wszystkim jaką historie stworzyła pani Abbi.


Okazuje się, że początek zaczyna się od wspomnień naszego młodego bohatera. To bardzo ułatwia dalsze zaczytanie się w lekturze. I tutaj mamy nowość, ponieważ tym razem autorka postawiła na narracje dwóch głównych postaci. Czyli jak już wspominałam wyżej Rutsha i Blaire. To z tej perspektywy teraz będzie opowiadana cała ta fikcyjna, ale równie wciągająca opowieść. To tutaj dowiemy się dużo więcej o nich. Skrywane tajemnice, bóle, rozpacze, smutki, ale i także radość i humor zostaną wyciągnięte na światło dzienne. Ta młodzieżówka znowu porwie nas w wir emocji.
Wybaczenie to jedno,zapomnienie to coś zupełnie innego.

I akcja w dalszym ciągu mnie zachwyca i fascynuje. Dopracowana i idealna. Nie ma w niej nudnych opisów, ale scen erotycznych jest zdecydowanie więcej. I w sumie mogłoby ich być o wiele mniej, ale czy to przeszkadza w konsumowaniu tego dzieła ? Nie za bardzo.
- Nie wróci - stwierdziłem głosem pełnym bólu.Nie chciałem go już dłużej ukrywać.
- Miała czas,żeby się nad tym wszystkim zastanowić.A co jeśli wróci?Co zamierzasz wtedy zrobić? Co zamierzam?Będę błagał.

Pani Glines naprawdę się postarała i pokazała, że kontynuacja nie musi być wcale gorsza od pierwszej części. Okazuje się, iż jest równie ciekawa. Tylko momentami miałam ochotę potrząsnąć tą młodziutką Blaire, ponieważ niekiedy naprawdę irytowała mnie swoim niezdecydowaniem. Lecz nie przestawałam czytać.

Pomagam ci dziś, ponieważ nie wyobrażam sobie, że mógłbym być gdzieś indziej niż tylko przy tobie. Wiozę cię, bo zrobię dla ciebie wszystko.-(...)- Nic mnie nie powstrzyma przed trwaniem przy tobie. Nic. Niczego poza tym nie
chcę i na niczym innym nie potrafię się skoncentrować. Proszę, przestań myśleć, że sprawiasz mi problemy. Potrzebujesz mnie, więc
jestem.

Całość jednak wieńczy niesamowity koniec. Czy zaskakującym? Zdecydowanie tak.


Serdecznie polecam każdemu kto szuka książki lekkiej i wciągającej. Jest ona dla każdego miłośnika takich historii, bo pióro autorki jest naprawdę godne polecenia.

8/10



Poprzednie tomy:
Rosemary Beach (Tom 1)

33 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, ale wiem, że na pewno nadrobię zaległości. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być przyjemną lekturą, więc może kiedyś zapoznam się z tym cyklem 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś kiedyś obilo mi się o uszy ale zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czasu do czasu sięgam po taką lekką literaturę. To zdecydowanie mój gatunek. Niemniej jednak nie miałam jeszcze okazji czytać pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, to jest zdecydowanie najlepsza lektura na ten nerwowy czas...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja i romanse zdecydowanie się nie dogadujemy, więc się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy dodał się poprzedni komentarz, więc piszę jeszcze raz :D
    Z romansami mi nie po drodze, więc się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiła mnie, nie słyszałam wcześniej o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla samego niesamowitego końca, chętnie bym zajrzała do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego cyklu i rzadko sięgam po tego typu książki.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czytam takich książek nie mój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam, ale dawno temu...W sumie ten cykl czytam wybiórczo i nie poklei 😹

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za takimi książkami... :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią przeczytam tę książkę i poprzednią część również. Ciekawa jestem czy mi też się spodobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja fanką tego typu powieści nie jestem, ale wszystko co lekkie i wciągające biorę w tych ponurych czasach w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś lekkiego na te trudne czasy z przyjemnością bym przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa książka. Lubię taką tematykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ogromny uraz do tej autorki - nie czytam niczego, co wyszło spod jej pióra, więc i to sobie odpuszczę :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Może skuszę się na tę książkę, ten zaskakujący koniec mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też mam ochotę na jakąś lekką lekturę. Aktualnie wokół nas tyle złego się dzieje, że przyjemnie się oderwac od szarej rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Recenzja ciekawa, jednak sama ksiazka jednak daleka od moich klimatów. Ciesze sie ,że Tobie przypadła do gustu :-)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Potrzeba mi teraz czegoś takiego lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba niezły wybór dla wielu kobiet zwłaszcza w ten domowy czas:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie czasami sięgnąć - dla równowagi - po romans:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie czytałam, ale zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kompletnie nie znam tego cyklu

    OdpowiedzUsuń
  27. Kłamstwa i miłość od zarania dziejów opiewają łamy kart powieści. Jak będę szukać czegoś lekkiego to sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na razie nie planuję jej czytać. W ogóle nie kojarzę tego cyklu.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  29. Twórczość autorki wciąż przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czasem lubię sięgnąć po książki tej autorki. Są lekkie, przyjemne, nie wymagające. :)
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ukryte sekrety i kłamstwa zawsze wszystko niszczą. Potrafią podeptać największa miłość.

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.