niedziela, 23 lutego 2020

O krok za daleko.



Opis. 

Od miłości do nienawiści. Od pożądania po namiętność.

Blair ma dziewiętnaście lat, jest niedoświadczona i delikatna. Może polegać wyłącznie na sobie. Tak się złożyło, że zostało jej tylko kilka rzeczy osobistych, stary pikap i broń w schowku – tak na wszelki wypadek. Jej ostatnią deską ratunku jest ojciec, którego nie widziała od lat.
Rush ma wszystko. Jest młody, przystojny, bogaty i ma boskie ciało! W dodatku to syn znanego muzyka. Za takim chłopakiem jak on dziewczyny pójdą w ogień.

Kiedy Rush i Blair spotykają się, wybucha między nimi pożądanie, które sprawia, że wszystko inne przestaje się liczyć. Uczucie, o którym każdy marzy, by przytrafiło się choć raz w życiu. Wiedzą, że jednak nie powinni być razem. Że ich miłość to tabu i nie wolno im wkraczać na zakazane dla nich obszary namiętności. Czy posuną się o krok za daleko?

Liczba stron: 299
Cykl: Rosemary Beach (Tom 1)




Ta okładka sprawia u mnie uśmiech na twarzy. Urocza, a zarazem  tajemnicza, a przy tym wyglądająca na lekką lekturę. To tez z tym zamysłem nie zwlekając długo postanowiłam zaryzykować i wgłębić się w  historie stworzoną przez panią Abbi. Cóż ona przyniesie ? To wszystko postaram się opisać w tej recenzji.


Niesamowite jest to jak szybko zostałam porwana w świat młodych ludzi. Odczucie ponownego bycia piękna młodą kobietą były dla mnie fenomenalne. Nie to, żebym była stara hahahaha, ale naście lat mam już dawno za sobą i to niestety muszę wyznać. Wracając do mojego namysłu chce stwierdzić, iż pisarka tak mnie porwała w rytm tego fikcyjnego świata, że nie potrafiłam się od niej oderwać. Uwierzcie mi rzadko tak miewam, a tę książkę przeczytałam w jeden dzień.
Darmowe zdjęcie z galerii z biały, dekoracja, dekoracyjny, domowej roboty

Oczywiście nie jest to grube tomiszcze, ale jakże interesujące. Zacznę jednak od początku. I nie mam zamiaru tu opisywać fabuły, bo nie o to tu chodzi, bo opis możecie przeczytać pod okładką. Chcę wam jednak napisać o moich odczuciach, a emocji w niej jest wiele. Począwszy od fabuły, bo ta jest niezwykle ważna. Wybitnie i przemyślanie stworzona sprawia, że lekkie pióro i prosty styl pani Glines nie daje nam pozwolić chociażby najmniejszego doszukania się nudnego fragmentu. Ale za to bez najmniejszych problemow zakrada się do naszego umysłu i daje ponieść się wodzy fantazji. Pozwala na rozkoszowanie się tą powieścią.


Darmowe zdjęcie z galerii z converse all star, czas wolny, hi-cut, kobieta


Doznamy w niej emocjonalnego zaangażowania się. Przeżyjemy z bohaterka chwile zabawne, smutne, rozczarowujące, a przede wszystkim doszukamy się w niej miłosnego uniesienia i rozpaczliwej straty. Wszystkie te odczucia dają niebywały efekt. I zanim zdążymy powiedzieć tej lekturze stop okaże się, że jesteśmy dalej niż w połowie czytania. To zaskakujące, ale i prawdziwe. I to sprawia, ze musimy koniecznie dokończyć ją, ponieważ każde porzucenie rozdziału daje zadatek na nowa akcje i nowe zawirowanie w tym świecie. Tak, tak wiem co pisze.

Jeśli pozostanę sobą i nie zapomnę,kim jestem,wszystko będzie dobrze.


Lecz, gdy tylko zauważymy u siebie odrobinę zadowolenia to autorka sprowadza nas na ziemie i ukazuje smutne losy głównej bohaterki, które jak się okazują są zakończeniem tego pierwszego tomu. A to wieńczy tylko tyle, iż chce się od razu zakupić kolejną część by nie dać sobie pozwolić zapomnieć o tej książce. Na dodatek tego wszystkiego zdajemy sobie sprawę, że ta historia mocno porywa. U mnie przy zakończeniu poleciały łzy, a płaczliwa nie jestem. Jednakże to tylko świadczy o tym jak mocno do sprawy podeszła pisarka. Jak wiele trudu z siebie musiała oddać, żeby tę lekturę stworzyć w taki sposób. A widać, ze oddała jej serce. Pomijając emocjonalna część znajdziemy w niej również erotyczne scenki, od których zrobi się cieplej nam w środku, aż po rozwinięte wciągające opisy. To wszystko sprawia, iż z całą pewnością zakochacie się w głównej postaci. Tego wam z całego serduszka życzę, aby i was porwała ta historia.


Historia jak najbardziej godna uwagi, a przede wszystkim każdej nastolatce jak i dorosłej kobiecie powinna przypaść do gustu. Jest ona lekka,a zarazem poruszająca. Lektura dla poszukiwaczy gatunku kobiecego.

9/10

21 komentarzy:

  1. Trafiłeś z tą książką idealnie kochana, bo właśnie teraz mam ochotę na poruszając, kobietą lekturę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam przyjemności czytać tej książki. Będę mieć na uwadze. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, ze jestes zachwycona, ale ja rzadko siegam po takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz wolę inne klimaty, ale może kiedyś po nią sięgnę jak będę miała ochotę na coś kobiecego i lekkiego 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię angażować się w sprawy bohaterów. Ta książka na pewno by mnie wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
  6. o dawno nie czytałam czegoś wzruszającego więc może po to sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio wciągnęłam się w książki innego typu, ale jeśli będę mieć ochotę na coś podobnego o czym napisałaś to z pewnością sięgnę po tę pozycję.

    wpadniesz do mnie? byłabym wdzięczna ;)
    https://maruta-no-sekai.blogspot.com/2020/02/oferta-pracy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. NIe słyszałam o niej ale widzę, że jest godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle się wciągnęłaś, jak widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ani opis ani recenzja (mimo że widać, jak bardzo przypadła Ci ta książka do gustu) mnie nie zachęciły. Już przy czytaniu opisu (ona niedoświadczona, on bogaty, boskie ciało etc.) przewracałam oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za romansami, ale ta książka chyba raczej i mnie by się spodobała. Jak tylko dorwę ją w bibliotece to pożyczę i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy przeczytałam tytuł, myślałam, że będzie o książce Harlana Cobena :D takie kobiece klimaty jednak też bardzo lubię, więc chętnie przeczytam tę powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Napewno przeczytam ,choć za romansidłami nie przepadam ale coś czuję że tą książkę polubie 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. nie czytam romansideł;p nudzą mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zobaczyłam okładkę to potem dwie trzecie recenzji przeczytałam święcie przekonana, że recenzujesz thriller xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż, dziękuję za rec. ale jednak nie przeczytam, już sam tytuł wydaje się mi nieciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Recenzja mnie zacheciła, może przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To coś dla mnie. Już sam początek mnie zaciekawił...

    OdpowiedzUsuń
  19. O cos w moim stylu, ksiazki nie czytałam ale chętnie dodam ja do mojej listy do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaczęłam to kiedyś czytać i... nie. Sparzyłam się na Glines i nie sięgam już po książki jej autorstwa.

    www.kulturalnameduza.pl

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.