sobota, 2 lutego 2019

Chwalonko.



Witam serdecznie.






Pierwszy miesiąc Nowego Roku już za nami. Dlatego też przychodzę do was dzisiaj z postem, który ma za zadanie pokazać wam co się działo u mnie przez ten miesiąc. Mam nadzieję, że was za ciekawie tym wpisem i z chęcią podzielicie się swoimi osiągnięciami.

Na początek chce wam drodzy czytelnicy przedstawić listę książek, które mam już za sobą.
Zacznę może od najlepszych pozycji w tym miesiącu, a są to między innymi "Pałac pełen kłamstw" i "Przeklęty książę". Są to pozycje z serii młodzieżowej. Cykl ten nazywa się "Królewska". Gorąco polecam po sięgnięcie całej serii, która powinna was zaciekawić o ile oczywiście lubicie młodzieżówki. Temat zawarty w tej serii jest ciekawy, a całość całkiem mile mnie zaskoczyła. O pierwszym tomie mogliście już u mnie przeczytać TUTAJ.

A o kolejnych tomach usłyszycie już niedługo.



Jednakże to nie koniec podróży czytelniczej w tym miesiącu. Kolejną fajną propozycją dla was jest lektura pod tytułem "Pudełko z marzeniami". Jest to bardzo interesująca i dość ciekawie napisana książka przez duet naszych rodaków. Więcej o tej pozycji możecie przeczytać TUTAJ.



Lecz niestety na tym kończą się czytadła, które bez wątpienia mogłam wam polecić. Przejdźmy teraz do półki z rozczarowaniami książkowymi na której się znajdują:

O książce dowiedziałam się przez pewien portal internetowy, który zaciekawił mnie swoją opinią, ale niestety ja już się nią tak nie zachwyciłam. Niebawem poznacie moją opinie na jej temat.


Również i ta pozycja nie do końca przypadła mi do gustu. Nie jest to moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Pierwszą lekturą jaką przeczytałam była "Z nienawiści do kobiet", która mnie wciągnęła. O tym utworze możecie przeczytać TUTAJ.
"Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadetcie?" nie jest tak ciekawa, ale o niej jeszcze będziecie mogli przeczytać już za niedługo.


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

A co poza tym ?
Kończę czytać:


"Dziewczynka w zielonym sweterku" jest to niewyobrażalnie poruszająca i niewiarygodna historia. Już od samego początku autorka potrafiła mnie wciągnąć w jej świat, który nie jest usłany różami.


"W sieć kłamstw" jest to książka naprawdę ciekawa, a pisarka potrafi dobrze wejść w klimat opisywany w tej historii.


" Wampir z M-3" jest to pozycja od razu piszę nie dla wszystkich. Ja ją wybrałam bo mi ją polecali, ale niestety nie przekonałam się do niej. Według mnie jest to bzdurna lektura, która nic nie wnosi do mojego życia. Jednak postanowiłam przeczytać ją do końca.


Jak można zauważyć każda lektura jest z innego gatunku literackiego. To właśnie dlatego nie sprawia mi trudności czytanie ich wszystkich. Wszystkie dzieła mają inną fabułę, przez to łatwo mi jest się odnaleźć w czytaniu.


💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
To już wszystko co dla was przygotowałam. Liczę na to, iż podzielisz się ze mną swoimi osiągnięciami. Z chęcią odwiedzę wasze blogi.






28 komentarzy:

  1. Fajnie, że udało Ci się tyle przeczytać w styczniu! Dla mnie ten miesiąc niestety nie był zbyt owocny ze względu na zaliczenia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły styczeń :) ja mam przeczytane tylko cztery książki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo książek ;) kocham czytać, u mnie 16 pozycji na liczniku, ale przez tydzień leżałam chora, to stąd ;) Pudełko z marzeniami mam na czytniku, niebawem przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Tobie gratuluję wyniku. Czekam na recenzję "Pudełka..."

      Usuń
  4. Nieźle ! seria królewska tj tom 2 i 3 jeszcze przede mną. Mam ją w planach, lecz tych dalszych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z książek, które przeczytałaś mi udało się przeczytać "Pudełko z narzeniami" 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku. :) Ja zrezygnowałam z miesięcznych podsumowań i przeszłam na kwartalne. :D
    Dużo z tego co czytalaś, mam już za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. O to zaczytany miesiąc - owocny pod tym względem i oby kolejny taki był a nawet lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie wpisy podsumowujące miesiąc :D Przyznam szczerze, że nie czytałam żadnej z wymienionych książek, ale ciekawi mnie "całe lato bez facebooka" :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę dobry wynik. Mnie udało się przeczytać 8 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Wampira M-3" i "Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadetcie?". Tą drugą książkę czytałam z perspektywy osoby, która pracowała w domu dziecka. Może dlatego mną wstrząsnęła. Ale z chęcią poczekam na Twoją opinię na temat tej książki i zapoznam się z Twoimi zastrzeżeniami co do niej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Obserwuję i będzie mi miło jeśli i Ty dołączysz do grona moich obserwatorów :)
    http://wtrybieoffline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie intryguje ta seria od Erin Watt. Muszę sobie w końcu kupić pierwszą część. A co do moich osiągnięć noworocznych... Ech, ze względu na zaliczenia na studiach niestety przeczytałam tylko dwie książki (w tym jedna na referat :D), ale spokojnie, nadrabiam! Tobie też życzę zaczytanego lutego.

    http://demoniczne-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. "Pudełko z marzeniami" miało dla mnie swój urok, ale jednak mnie nie zaczarowało. Co do książki p. Kopińskiej, polecam "Polska odwraca oczy" - trzyma w napięciu i wywołuje kaskadę emocji, ciężkich emocji. ;)
    Gratuluję świetnego czytelniczego czasu, sporo różności - ja też bardzo lubię czytać wiele gatunków jednocześnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry wynik. :) Nie czytałam żadnej z tych książek, ale serię 'Królewską' chętnie poznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Jestem pod wrażeniem przeczytanych przez Ciebie książek w styczniu ^^
    Można tylko złożyć GRATULACJE! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Co podsumowanie to udany styczeń u wszystkich :) Fajnie, że zima tak służy czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo książek, a większość planuje kiedyś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, jestem pod wrażeniem :) Całkiem dużo udało Ci się przeczytać w porównaniu do moich marnych trzech książek. Życzę Ci jeszcze lepszego lutego!

    www.carolinelivre.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też kilka fajnych książek przeczytałam i kilka nocy zarwałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie styczeń był zupełnie nie książkowy :( tylko nauka przed zaliczeniami i sesją. W lutym nadrabiam :)

    Pozdrawiam Grovebooks

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo owocny w książkach miesiąc :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem aktualnie w trakcie "Z nienawiści do kobiet" (i jest naprawdę ok) i liczyłam na to, że "Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadecie" też będzie dobre, bo planuję się za to zabrać. No cóż, czekam na dokładniejszą opinię!
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.