sobota, 3 lutego 2018

*2018* Styczniowe chwalonko.

Witam .!.



Pierwszy miesiąc NOWEGO ROKU już za nami, a co to oznacza w moim blogowym rytuale ?? Chyba nie trudno się domyśleć po tytule jaki dałam ;) No, ale napiszę to dla samej satysfakcji. Jest to oczywiście podsumowanie miesiąca.
A do tego w tym roku obrałam sobie za cel wykonać dwa wyzwania i trzymajcie za mnie kciuki bo mam nadzieję, że mi się to uda.














Nie będę przedłużać i od razu zacznę od najlepszej książki w styczniu jaką mam na swoim koncie.


Jest to książką pod tytułem "MARGO" Tarryn Fisher.


Godna polecenia pozycja dosłownie dla każdego książkocholika. Interesująca fabuła, ciekawi bohaterowie i przede wszystkim napisana lekkim językiem, a co za tym idzie? szybkość czytania i zrozumiałość.!.
O tym utworze z pewnością będziecie mogli przeczytać już niedługo.

☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐

A co z najgorszą pozycją w tym miesiącu ?
Niestety, ale tutaj mogę szczerze napisać, że są to dwie książki, które niestety mnie rozczarowały, a szkoda.

Pierwsza z nich to "MMA Fighter. Walka - Vi Keeland"

Niestety, ale spodziewałam się iż nie będę się potrafiła od niej oderwać, ale nie tym razem.
Utwór ten mnie przynudzał i szczerze nie wiem czy sięgnę po kolejną część tego czytadła, a uwierzcie nie lubię zostawiać niedokończonych serii.
O niej też niebawem pojawi się wpis na tym blogu.

☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐

Drugą lekturą się bardzo rozczarowałam, ponieważ główna bohaterka bardzo, ale to bardzo mnie irytowała.

A chodzi mi o "Następczyni" pani Kiery Cass.

Jak wszystkie wcześniejsze części bardzo mi się podobały to ta już nie do końca spełniła moje oczekiwania czytelnicze.
Mam nadzieję, że w lutym uda mi się napisać recenzje.

☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐☆⭐

Pozostałe książki oceniłam na średnie, a są to:


Ostatni tom "Selekcji" od Kiera Cass.








"Pudełko z guzikami Gwendy" jest to pozycja po której spodziewałam się wartkiej akcji i chwil grozy...




"Miłość zapisana w gwiazdach" od Brad Kronen nie jest pozycją z pewnością jakąś nadzwyczajną, ale można przeczytać z braku laku.









źródło

❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥

To już tyle na dzisiaj.
Wszystkim bardzo, ale to bardzo dziękuję za dotrwanie do końca.
I przede wszystkim chcę was wszystkich bardzo serdecznie przeprosić za tak długą nie obecność.!.
Mam nadzieję, że w tym miesiącu się poprawię i znajdę więcej czasu na blogowanie.
Pozdrawiam !.! Buziaki :* <3

51 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za wyzwania. Żadnej z prezentowanych książek nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga i ''Następczynie'' mam w planach. A i oczywiście muszę spróbować książek od Kobiecego, bo jeszcze żadnej nie czytałam. :/
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Następczyni mi się podobała, a zakończenie Korony troszkę rozczarowało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek. Ciekawi mnie o czym jest "Margo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytałabym "Margo" :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych książek niestety ;/

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach "Margo" :)
    "Koronę" już czytałam i podobała mi się też średnio ;)
    Życzę zaczytanego lutego :)
    Pozdrawiam serdecznie
    carlli-thoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam "Następczynie" na półce i nawet zaczęłam ją czytać, ale.... czegoś mi w niej brakuje :/ Jednak o wiele bardziej wolałam historię Ami i Maxona <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w styczniu przeczytałam świetne "Moje wielkie ruskie wesele". Jeśli szukasz czegoś jeszcze napisanego lekkim językiem, to gorąco polecam :). Bardzo wciągające, z ciekawymi spostrzeżeniami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Dużo przeczytałaś! Och, skąd ja to znam, ja ostatnio też obecnie nieobecna, ale od lutego mam mocne postanowienie poprawy! :) Powodzenia z wyzwaniami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie planuję żadnej i żadnej nie czytałam. Cass jest dla mnie zbyt księżniczkowata np. :D
    Szkoda, że trafiła ci się tylko jedna świetna książka :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o "Margo", ale nie wgłębiałam się w fabułę tej książki. Teraz spotkałam się z twoją opinią i chyba sięgnę do niej w wolnej chwili!

    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Margo mam w planach, choć słyszałam o niej różne opinie. Dwie ostatnie części serii Selekcja nie były takie złe. Oczywiście, te części o Americe bardziej mi się podobały, ale te nie były najgorsze i w sumie byłam z nich zadowolona :) Eadlyn może irytować, ale mnie bardziej denerwowała Josie, córka Marlee i Cartera :)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  14. "Margo" chciałabym przeczytać :) gratuluję wyniku.

    Pozdrawiam,
    toukie z http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com 💘

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku obiecałam sobie czytać więcej. Jak na razie trzymam się tego postanowienia, chociaż różne życiowe zawirowania mi to utrudniają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję bardzo dobrego wyniku w styczniu :) I życzę Ci, by luty był co najmniej równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Następczyni" i "Korona" przeczytana :) fajne te książeczki, taka odskocznia od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam tych książek, ale może trafię na którąś z nich pośród półek w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, A mi MMA Fighter bardzo przypadło do gustu. Szkoda, że Tobie się nie podobało.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chce przeczytac Margo :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam Margo ale MMA Fighter czytałam i mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedynie o MArgo słyszałam, ale nie wiem czy chcę ją koniec końców przeczytać. Powodzenia w wyzwaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo przeczytałaś :D
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Margo jest w porządku ;D
    Za to Kiere Kass mam w planie :d Zobaczymy czy mi się spodoba i w ogóle kiedy to nastąpi, że ją poznam xD


    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Margo jest dobrą lekturą, zgodzę się. Czytałam ją jakoś właśnie z rok temu i uważam, że było warto poświęcić jej czas. Kiera Cass nie popisała się z tomem 4 i 5, uważam, że niepotrzebnie dłużyła tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne ciekawe propozycje! Muszę je poszukać:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej, chyba mamy bardzo rozbieżne gusty - "Następczyni" mi się podobała, za to "Margo" rozczarowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Margo jest wciągająca, to fakt, ale jak dla mnie niektóre fragmenty były.. za mocne. Po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jak na razie przygodę z "Rywalkami" skończyłam na tomie drugim. Wystarczy mi xD

    OdpowiedzUsuń
  30. "Margo" już mi gdzieś mignęło, ale nie miałam jeszcze okazji czytać.

    OdpowiedzUsuń
  31. Margo była super :D szkoda Pudełka z guzikami, bo miałam na nią ochotę, a tu pojawiają się same średnie opinie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sporo tych książek, jednak żadnej nie czytałam dotąd.
    Zaczytanego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzymam w kciuki za powodzenie Twoich wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale kojarzę ostatni tom "Selekcji".
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wyniku i trzymam kciuki za wyzwania! A kilka tytułów na pewno sobie podkradnę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak myślałam, że Margo będzie dobra. Czytałam już książki Fisher i mam ją na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale ''Margo'' mam w planach. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pewno wykorzystam twojego bloga jak bede szukała nowej ksiazki do czytania :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. O tak, Margo jest po prostu genialna!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie z kolei "Następczyni" się podobała :D Owszem, Eady bywała irytująca, ale i tak jestem zadowolona z lektury ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  41. "Margo" mam w planach :) i to tych najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oczywiście trzyma mocna kciuki za powodzenie :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie czytałam, żadnej z tych książek ale na "Margo" mam chrapkę już dawno słyszałam o niej wiele dobrych opinii. Powodzenia i wytrwałości w wyzwaniach! Pozdrawiam bookinoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Niestety żadnej nie znam, ale dwie może kiedyś przeczytam - "Margo", która od dawna mnie interesuje, ale trochę się waham, bo nie miałam dobrych początków z autorką ("Mimo moich win" mnie nie zachwyciło) oraz "MMA Fighter. Walkę" Keeland :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.