wtorek, 20 czerwca 2023

Jestem MAMĄ !!


Witam.
Długo mnie tutaj nie było, ale jak większość z was wie, miałam przed sobą ogrom zmian. Trochę mi to  jeszcze zajmie, aby wrócić do rutyny. Jednakże powoli próbuję stanąć na nogi i  wyrobić sobie swój rytm dnia, aby móc wrócić do was z nową dawką energii i pełnym workiem ciekawych informacji.


Mój mały książę ma już 16 tygodni, a ja jestem jak najbardziej najszczęśliwszą mamą na świecie. Theo, bo tak ma na imię mój mały synek urodził się w Niemczech pod koniec lutego. Ten mały człowieczek wywrócił mój świat do góry nogami. Jest to mały cud, który daje mi tyle radości co nikt inny. Mam wielkie szczęście, że go mam i dlatego też poświęcam mu każdą wolną chwilę. Staram się z nim spędzać jak najwięcej czasu, ponieważ wiem, iż te chwile szybko mijają, a ja mogę później tego żałować, że nie dałam mu tyle siebie co bym chciała. Więc nie ma co się w sumie dziwić, że nie było mnie tu tyle czasu. Niemniej jednak postanowiłam, że postaram się zacząć na nowo pisać, bo to również daje mi wiele frajdy, ale także pozwala się odstresować. Czy mi się to uda? tego nie wiem, ale będę się starała w miarę możliwości dodawać zalegające posty i przy tym tworzyć także powoli nowe. Lecz jest to naprawdę trudne, gdy nie ma się czasu nawet na spokojne wypicie kawy, a co dopiero na czytanie. 

Trzymajcie z a mnie kciuki i życie powodzenia.


25 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci kochana z całego serca. Twój synek jest prześliczny ❤️ Nie martw się kochana, pisz kiedy możesz. Czerp z tego pięknego okresu w Twoim życiu pełnymi garściami, bo czas szybko płynie, a dzieci bardzo szybko rosną.🙂 Przesyłam Wam mnóstwo serdeczności.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak. Życzę dużo zdrowia dla Ciebie i synka. Książki poczekają, nigdzie nie uciekną.

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER!! Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje <3
    Zdrowia i powodzenia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Powodzenia w nowej roli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziaczek! Gratulacje! Niech się Maleństwo zdrowo chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULACJE :D Dużo, dużo zdrowia dla Was :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję z całego serca. Theo jest przepiękny. Życzę Wam dużo zdrowia i radości na resztę życia. Cudny chłopak. Wszystkiego dobrego!!!

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny dzidziuś 🤩niech rośnie zdrowy! Zrozumiale, że teraz jest najważniejszy. To wasz czas i korzystajcie ile potrzeba😊

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie powodzenia w roli mamy. Mam nadzieję, że trzymacie się w zdrowiu z tym uroczym maluszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! duzo zdrowia dla Was obu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Dziecko to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to koniec ksiazek i czytania...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, życzę wszystkiego dobrego. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnione gratulacje i wszystkiego dobrego Wam życzę! Pozdrawiam! Ania

      Usuń
  16. Gratuuulacje!!!! Ja piszę recenzje książek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy blog! Na pewno będę częściej odwiedzać. Zapraszam też na mojego nowego bloga - mylifeline.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje czekamy aż podzielisz się doświadczeniami ze swojego macierzyństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.