poniedziałek, 3 października 2022

Kolejne podsumowanie miesiąca.



Cześć.

Wrzesień już za nami, a to oznacza, że czas na  kolejne podsumowanie i to nie tylko czytelnicze. W ubiegłym miesiącu za wiele się nie działo, ale jednak warto o nim opowiedzieć. 


Dzisiejsza notka będzie króciutka, ale za to bardzo rzeczowa. 
Zacznę od tego, że na swoim koncie mam 4 przeczytane lektury. Jest to z pewnością nie wiele, ale dla mnie to ogromny postęp. Tym bardziej, iż poprzednie miesiące były bardzo kruche. Oprócz tego zdążyłam obejrzeć 2 seriale, a trzeci razem z mężem dokańczamy. Filmowo natomiast szału nie było. Kilka pozycji, ale nie tak godnych uwagi, aby o nich tutaj wspominać. 

Przeczytane:

1. "Zaraza" Przemysław Piotrowski


2. "Życie Cię kocha Lili" Anna H. Niemczynow




3. "Patologia Antologia Matki Polki Patolki" Magdalena Skowerska


4. "Adwokaci i ich najważniejsze sprawy" Dorota Kowalska


A jak wam minął wrzesień? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach.


19 komentarzy:

  1. ta pierwsza pozycja przykuła moją uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie cię kocha Lili muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kolejne podsumowanie... jakoś tak zawsze mi trochę smutno, że znów kolejny miesiąc minął.
    U mnie książkowo super, bo miałam długi urlop i udało mi się przeczytać 11 książek, a na spacerach porobiłam super zdjęcia i niektóre z nich niebawem opublikuję.
    Życzę spokojnego października!

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 książki to naprawdę niezły wynik. Oby kolejne miesiące były także udane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowały mnie te tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 książki, to i tak dużo. Ja nie skończyłam nawet jednej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Sięgnęłaś po ciekawe książki. Gratuluję wyniku.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna jesień :D Też przeczytałam 4 książki. Ta pierwsza mnie kusi ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej z tych książek nie czytałam.
    Ale mam sama dorobek książkowy duży we wrześniu📖📕📚
    Serdeczności zostawiam🍂🍁🌻😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej. Z chęcią przeczytałabym wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam spore zaległości czytelnicze, ale mam nadzieję że nadrobię je jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. We wrześniu miałam mały zastój czytelniczy. Liczę, że październik będzie lepszy książkowo. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze powtarzam, że liczy się jakość, a nie ilość :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.