środa, 27 stycznia 2021

Nie dla grzecznych dziewczynek ta książka.

 

OPIS.

Gdy miłość staje się obsesją, nie można się już zatrzymać

Claire czuje, że nigdy nie poradzi sobie z piętnem, które nosi w sobie od dzieciństwa. Jest zbyt krucha, bezradna, inna niż wszyscy. Staż w prestiżowej firmie to dla niej życiowa szansa. Podobnie jak doktor Douglas, świetny i szanowany terapeuta, głęboko skrywający własne mroczne sekrety. Tylko on doskonale rozumie, czym jest walka z własnymi demonami.
W jego szarozielonych oczach Claire odnajduje ten sam ogień, który spala ją samą. Oboje podejmują mroczną grę, w której obezwładniająca namiętność i bezwzględna manipulacja prowadzą na samo dno piekła. Doktor kontroluje każdy ruch dziewczyny. A może tylko mu się wydaje, bo wciąż nie wiadomo, kto rozdaje karty w tym niedozwolonym układzie…

Pierwszy thriller KRÓLOWEJ DRAMATÓW!

 

źródło opisu: https://www.znak.com.pl/ksiazka/nieczyste-wiezy-k-n-haner-146989





Ta lektura przewijała mi się wiele razy na różnych blogach. Swego czasu była ona bardzo popularna. Każdy ja chętnie czytał i recenzował. Sama jednak nie przekonywałam się do tej książki. Wydawało mi się, że będzie to typowy erotyk bez większego efektu zaskoczenia. Tym bardziej, iż miałam już okazje poznać pióro autorki i nie była to najlepsza książka. Jednakże po długim czasie postanowiłam sprawdzić co tak bardzo u tych większości ludzi powodowało zachwyt.


Chociaż bardzo nie pewnie podchodziłam do tej publikacji to od razu po pierwszych stronach byłam nią bardzo zaintrygowana. Pierwsze zdania które napisała pisarka są mocne i bardzo docelowe. Pokazują z czym będziemy się borykać przez cała tą historię. Twórczyni tej książki szczerze mnie zszokowała pomysłem na fabułę. Wybrała ciężki temat, po który nie wiele osób sięga. A do tego trzeba przypomnieć, iż ma ona wątki erotyczne.

Miłość to dar, ale by była ona prawdziwa i szczera, musi się spotkać jedna dusza w dwóch ciałach.

Zdziwiło mnie bardzo z jaką precyzją pani Haner łączy ze sobą mroczne i zawiłe elementy z erotycznymi doznaniami. To takie balansowanie między dobrem, a złem sprawia, że coś w tej lekturze przyciąga czytelnika. Jednakże nie obyło się bez wad, których trochę się nazbierało. Pierwsza rzecz jaka mi się rzuca od razu jest charakter naszej głównej bohaterki. Nie spodobała mi się i chociaż staram się zrozumieć zamysł autorki to niestety bez skutecznie. Jest w pewnych momentach naprawdę nie do zniesienia. Kolejna taka wadą są naprawdę niezrozumiale stosunki między dwoma dorosłymi ludźmi. Ja nie wiem jak można być, aż tak nienormalnym aby robić takie rzeczy. Jaka trzeba mieć wyobraźnie, żeby to stworzyć i przelać na papier ? Ile odwagi przy tym pokazuje pisarka. Niestety, ale dla mnie to jest chore i nie wyobrażalne.

Dla jednych przyjemność to namiętność, delikatność, ale w naszym przypadku jest inaczej. Wiem, że będzie bolało, że będzie zbyt intensywnie, lecz zostanie mi to wynagrodzone. On tego potrzebuje.

Wykreowani bohaterowie są wariatami na swój indywidualny sposób. Każdy z nich ma mroczna historie, która zostaje powoli nam odsłaniania. Jak wyżej wspominałam to główna bohaterka irytuje swym zachowaniem, ale za to poboczne postacie są o wiele lepiej przedstawieni. A przy tym akcja toczy się szybko i zdecydowanie pióro autorki należy do bardzo zrozumiałych.

Nie potrzebuję czułego kochanka, tylko demona seksu, żeby ujarzmił i zaspokoił pragnienia, które sam we mnie wzbudza.

Do tego wszystkiego dochodzą jednak wulgaryzmy, które nie są liczne, ale za to dopasowane do danej sytuacji. Uważam, iż one musiały być wpisane do tej lektury. Jednakże ta książka nie nadaje się dla nastolatek. Zdecydowanie bardziej poleciłabym ją dorosłej kobiecie, która szuka czegoś innego i nadzwyczajnie popieprzonego. Sorry za wyrażenie, ale nic innego mi tu nie pasowało.



Nie jest to typowo romantyczna historia z erotycznym tłem. Tu jest naprawdę ukazywany ciężki i mocny wątek, przy którym grzeczne dziewczyny będą zniesmaczone. Decyzja jednak zależy do was.
6/10



Liczba stron: 352


Macie już tą pozycję za sobą ? A może macie ją w planach ? Lub kompletnie nie w waszym typie ?
Koniecznie dajcie znać.



41 komentarzy:

  1. Ja od czasu do czasu lubię poczuć tego typu klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jakąś książkę tej autorki na półce (kupioną w markecie), ale to nie ta. Jeszcze jej jednak nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thriller tak, erotyczny niekoniecznie. Jak dla mnie, okładka trochę kiczowata...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam autorki, nie miałam jeszcze przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie tą książką :) Chociaż nie koniecznie jest to moja ulubiona tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Należę do tych grzecznych, zatem musze się zastanowić📖🤔
    Pozdrawiam serdecznie🌼💖😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tego typu klimatami i raczej nie planuję sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej książki, ale może kiedyś skuszę się przeczytać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zachęciłaś mnie bardzo tą recenzją, z chęcią bym przeczytała coś takiego, mam nadzieje, że się uda!
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie nie mam ochoty na tego typu książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba raczej nie w moim typie...
    Choć w sumie sama nie wiem czy bym nie przeczytała...🤷‍♀️
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To zupełnie nie mój target, więc nie przewiduję sięgania po tą powieść.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że nie zdecydowałam się na czytanie tej książki. Nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka sobie, ja również nie czułam się nią szczególnie oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Różne opinie czytałam o tej książce i myślę, że kiedyś pewnie po nią sięgnę i wyrobię sobie własną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiłaś mnie nią :D Aż mam ochotę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam już książkę tej autorki. Myślę, że tą też przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie czytuję takich książek:) wolę mroczne kryminały;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Co jakiś czas mam zamiar przeczytać i pewnie kiedyś to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też sporo słyszałam o książce, tak czasem czuję się zniechęcona, innym razem zaintrygowana. Może kiedyś dam szansę ale mam nadzieję, że dostanę coś więcej niż typowy erotyk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I teraz nie wiem, czy jestem grzeczna czy nie ;)a coś czuję, że od odpowiedzi wiele zależy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam ją jakiś czas temu. Inne książki autorki bardziej mi się podobają, ale to nie znaczy, że była zła.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  23. .. o książce nie słyszałam, autorki nie znam.. i nie chodzi czy jestem grzeczną czy grzeszną ;)
    .. na podstawie Twojej recenzji wydaje mi się, że Ci ludzie mają swoje potrzeby inne od tzw. 'normalności',
    czyli odmienne podejście do spraw sexu, może to jakiś rodzaj zboczenia, fetysze itp..
    ..dlatego nawet nie staram się zrozumieć tego, bo musiałabym być podobna do nich.. dlatego raczej nie jestem zainteresowana przeczytaniem, ale nie mówie nie, bo nigdy nie wiadomo co się zdarzyć może ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałam dwie książki tej autorki i już raczej po żadną nie sięgnę. Nie mój styl.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasem lubię takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawiłaś mnie, chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  27. Raczej nie czytam takich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasami sięgam po tego rodzaju książki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię coś takiego czasem :) ależ mnie kusisz ta książka .

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba już tej wszechobecnej erotyki w literaturze mam dosyć i coś mi mówi, że nie jest to historia dla mnie, mimo, że to bardzo grzecznych się nie zaliczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasami lubię sięgnąć po coś mocniejszego jeśli chodzi o książki :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję, że tak sądzisz o moim wierszu :-)
    Nie słyszałam wcześniej o takiej lekturze i raczej nie jest w moim typie.
    Jednakowoż recenzję czytało się z przyjemnością.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Powiem szczerze, że jak nie lubie takich klimatów, to tutaj się zaciekawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie za bardzo przepadam za literaturą z erotycznymi wątkami. Jednak jeżeli są wplecione w fajną historię to może nie być tak źle. Na pewno jednak nie byłaby to książka, po którą sięgnęłabym w pierwszej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
  35. Widać, że to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie zobaczę, jak smakuje ta książka. Może mi się spodoba, w szczególności kusi mnie ten problem, który jest tu poruszony ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba nie do końca moje klimaty. Szczególnie jeśli główna bohaterka bywa irytująca 😜

    OdpowiedzUsuń
  38. To jest lektura zdecydowanie dla mnie💜

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.