piątek, 9 października 2020

Podsumowanie.



Dzień dobry.
Dzisiaj przychodzę do was z postem podsumowującym moje pokonania wrześniowe. Ten miesiąc wrzesień był jedną wielką niewiadomą. Za równo jak w życiu prywatnym, jak i w książkowym świecie. 


Dwie książki!



Autorka przedstawia życie podniebne.
RECENZJA




To już drugi tom z tej serii i o mojej opinii będziecie mogli przeczytać już niedługo.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Dziękuje wszystkim za liczne odwiedziny i komentarze. Powoli będę starać się wrócić do publikowania systematycznie notek, ale proszę dajcie mi jeszcze trochę czasu. Zanim jednak to nastąpi muszę uporządkować sobie życie prywatne. 

Serdecznie pozdrawiam.


13 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze wszystko szybko poukładana i wrócisz :) czekam na opinie „Malwiny” :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda przeczytana książka to dużo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że masz motywację do prowadzenia bloga i czytasz. Wiadomo, sprawy prywatne są najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One przede wszystkim i oby się ułożyły jak najlepiej

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za szybkie i pozytywne rozwiązanie spraw prywatnych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę kanał Olgi Kuczyńskiej na Youtube. Bardzo fajnie opowiada. Książki też jestem ciekawa i mam ją w planach lekturowych, ale nie wiem kiedy się dorwę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post ^^ ten obrazek na początku przeuroczy 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za to, że uda Ci się zrealizować cele dotyczące regularności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoją recenzję pierwszej książki komentowałam, więc nie będę się powtarzać. Z chęcią poznam twoją opinię o drugiej książce. Tymczasem życzę ci aby wszystko dobrze się ułożyło w twoim życiu prywatnym.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o pierwszą książkę to czytałam Twoją recenzje, ale nie wiem czy sięgnę po nią, ponieważ ta okładka jakoś mnie odstrasza. Wracaj szybko! <3
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.