niedziela, 7 czerwca 2020

Majowe podsumowanie czytelnicze.




To język niemiecki właśnie stał się dla mnie bardzo ważny i dlatego też nie mam czasu na czytanie i dodawanie regularnie notek na bloga. Postaram się to wam wytłumaczyć w tym poście, a być może ktoś będzie chciał się dołączyć. ;)



Maj był dla mnie pełen wrażeń, ale niestety nie pod względem czytelniczym. Ten miesiąc zaowocował w naukę języka i postawienie na siebie. Postanowiłam, iż będę się dokształcać, a przy tym zrobię sobie dietę. 
Tak więc z przyjemnością chcę wam przedstawić pozycję czytelnicze, przy których ja się uczę, ale i wy również możecie zacząć. 



Jednakże to jest tylko namiastka książek, które posiadam i z których czerpię wiedzę. Mam również specjalne pozycje używane na kursach z języka niemieckiego, ale także mniej znane. 


Aby się nie nudzić staram się czerpać wiedzę z różnych źródeł, dlatego też często odwiedzam strony internetowe, przez które również się uczę, a przy tym serdecznie was na nie zapraszam. 


Jest to naprawdę świetna strona, która pomoże każdemu zapoznać się z tym językiem, ale również jest ona znakomita dla osób, które chcą sobie przypomnieć język. Jest to strona na której trzeba się zarejestrować, ale w zamian za to dostaniecie bardzo dużo ćwiczeń i objaśnień. Na tej stronie znajduje się bardzo dużo czytania przez lektora, a przy tym tłumaczenie tekstu. Serdecznie polecam.





Kolejna obowiązkowa strona dla każdego. Znajdziecie na niej wszystko. Od nauki po przez seriale, ale i również wiadomości i o wiele więcej. 



A przy tym SERIALE.


Mission Berlin

Świetny serial dla początkujących, który wprowadzi was w świat języka niemieckiego.


Najlepszy serial jaki mogłam znaleźć. Serdecznie wam go polecam. Sami zobaczcie jak szybko was wciągnie. 

A na koniec taki mój mały kącik fotograficzny. 






Wycieczkowo.





22 komentarze:

  1. Widać dobrze wykorzystałaś maj 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Popieram i podziwiam każdą formę rozwoju i samorealizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że to był udany miesiąc dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niemiecki jest językiem nie do przejścia dla mnie. Próbowałam. Mimo bardzo szczerych chęci...nie do przeskoczenia. Zdecydowanie wolę włoski:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Języków zawsze warto sie uczyć :) z pewnościa ta wiedza sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto stawiać na siebie i na rozwijanie się, dlatego gratuluję i życzę wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uczyłam się niemieckiego... policzmy. 5 i 6 klasa podstawówki. 3 klasy gimnazjum. W liceum była przerwa, uczyłam się francuskiego. Ale potem 3 lata na jednych studiach i 2 lata na drugich. Ile to? 10 lat. Uczyłam się 10 lat. Potrafię powiedzieć, że zepsuł mi się zegarek, i że nie rozumiem. A to drugie od niedawna, bo dopiero pół roku temu ktoś łaskawie mnie oświecił, że zamiast "nie rozumiem" mówię "nie bielę (w domyśle: ścian)". Nie chodzi o to, że jest ciężki. Chodzi o to, że ja bardzo nie chciałam się go uczyć i zwyczajni mi się nie podobał. Teraz we własnym zakresie uczę się hiszpańskiego i po dwóch miesiącach samodzielnej nauki umiem 2000 razy tyle, co niemieckiego po 10 latach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od lat chcę się nauczyć rosyjskiego i małymi kroczkami realizuję ten plan. Widzę, że ty sumienie i porządnie wzięłaś się za język niemiecki. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto się dokształcać, sama ciągle to robię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w nauce 😘
    Trzeba się rozwijać 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, nie samymi książkami żyje człowiek. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z czego, jak ten miesiąc Ci upłynął. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo się u Ciebie działo, gratuluję podjęcia nauki języka niemieckiego 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne podsumowanie ^^ niestety nie przepadam za niemieckim :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny miesiąc i fajne podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcia, powodzenia w nauce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wycieczka... marzę o niej <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ciągle doszkalam swój język rosyjski. Bardzo mi pomaga oglądanie filmów w języku rosyjskim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze ze inwestujesz w siebie, bo znajomosc jezykow jest dzis bardzo wazna. Na wage zlota jak to sie mowi. Bez jezykow obcych ani rusz. Ja tez zamierzam reanimowac moj ang poki jeszcze nie jest za pozno. Troche go zaniedbalam i zle sie z tym czuje. Mnie bardzo pomaga ogladanie seriali oraz filmow w oryginale, a takze fiszki. To dobra sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.