wtorek, 17 marca 2020

Surogatka.



OPIS.

Znasz to uczucie? Kiedy zależy ci na czymś tak bardzo, że prawie byłabyś gotowa za to zabić?

Uważaj, o co prosisz…

Kat i jej mąż Nick próbowali wszystkiego, żeby zostać rodzicami, i po kolejnej porażce są bliscy rezygnacji. Jednak przypadkowe spotkanie z Lisą, przyjaciółką Kat z dzieciństwa, daje parze ostatnią szansę na spełnienie marzeń.

Ale przeszłość Kat i Lisy jest pełna mrocznych sekretów.

Co gorsza, Kat podejrzewa, że Lisa nie mówi jej wszystkiego.

Dla Kat to miała być prosta historia ze szczęśliwym zakończeniem – jednak z biegiem czasu na jej perfekcyjnym życiu zaczynają pojawiać się rysy i pęknięcia. W końcu staje się jasne, że kobieta nie może dłużej uciekać przed własną przeszłością, jeśli chce ocalić rodzinę…

https://surogatka.burdaksiazki.pl/


źródło opisu: http://www.burdaksiazki.pl/ksiazki/kryminal-sensac...(?)


Liczba stron: 400





Po przeczytaniu pierwszej książki autorki od razu zachciałam przeczytać kolejną. O dziwo szybko udało mi się ja zdobyć, a opinie na jej temat, które udało mi się przeczytać były również bardzo pozytywne. Więc bez obaw mogłam się spodziewać, że  po raz kolejny zostanę mile za skoczna.


Pierwsze strony i pierwsze emocje. Tak mocne i wyraziste dały znać początku tego co może być najlepsze w takich gatunkach. Począwszy od współczucia, a kończywszy na nie dowierzaniu. Pani Jensen po raz kolejny opowiada znakomitą historie. Historie, która powoduje u czytelnika chęć czytania. Wciąga tak bardzo, iż przeczytanie jej nie zajmuje długo czasu. A losy biednej naiwnej Kat są tak wyraziste, że poczułam się częścią jej. Autorka przez to bohaterów stworzyła bardzo realnie. Ich cechy i wygląd odwzorowują prawdziwe osoby. Nie są przerysowani ani nie są opiewani w zaletach. Maja swoje wady i zalety jak każdy najnormalniejszy człowiek. Tak wykreowani od razu dają się polubić. Dodają uroku tej powieści. A przecież to nie jest jakieś romansidełko z pięknym osadzonym wątkiem.

Każda wersja prawdy jest plastyczna,formujemy swoją rzeczywistość w taki sposób,żeby przykryć prawdę. Czasami wychodzi to tak dobrze,że udaje nam się przekonać nawet samych siebie.

Thriller ten jest nie powtarzalny i nie banalny. Wniósł coś nowego i powiewem swym raczy nas. Pisarka opisuje w nim życie kochającej się rodziny o wielu problemach. Rodziny, która dostała szanse, ale czy będzie z tego coś wesołego? Wątki opisywane w dwóch czasach dają wiele do myślenia. Teraźniejszy pokazuje jak bardzo młoda kobieta jest zagubiona i zatracona w swoim żalu i chęci mieć potomstwo. A przeszłość opisywana w sposób umiejętny odzwierciedla jej dusze. Lecz nie tylko Kat, ale i również jej męża. Ból, cierpienie i rozpacz w tej książce z pewnością znajdziecie te cechy, ale i o wiele więcej.

Kto nie ma nic do ukrycia? Każda wersja prawdy jest plastyczna, formujemy swoją rzeczywistość w taki sposób, żeby przykryć prawdę. Czasami wychodzi to tak dobrze, że udaje nam się przekonać nawet samych siebie.



Tytułowa Surogatka nie potrafi znudzić czytelnika. Akcji w niej co nie miara i wszystkie bardzo dobrze osadzone. Rozwija się swoim tempem, ale nie mogę napisać, że powoli, bo bym skłamała. Jedynym czego mi tu brakuje to większego przyłożenia do tajemniczości. Niestety od początku widać, iż coś się święci. Tylko nie do końca wiadomo kiedy to wybuchnie. Lecz pomimo tego sekrety za sekretami przysłaniają prawdę.

9/10


21 komentarzy:

  1. Mam ten thriller na półce, ale jeszcze go nie czytałam. Dobre recenzje mnie zachęcają do lektury tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś już czytałam pochlebne opnie, zaciekawiła mnie ta książka 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie. Bardzo chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tę książkę dość dawno temu i do dziś, kiedy sobie o niej przypomnę, czuję wszystkie emocje, które mi wtedy towarzyszyły. Świetna książka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją w planach od dnia jej premiery. Widzę, że czeka mnie świetna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój gatunek, a recenzja mnie bardzo zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy natrafię na nią w bibliotece, na pewno przeczytam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten gatunek. Poszulam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo w moim klimacie, chociaż przy maluszku mam coraz mniej czasu na ksiązki niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo dobrego o tej książce czytałam 🙂
    No i dodatkowo mój klimat- muszę przeczytać 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej fabuły jeszcze nie czytałam. Chętnie sięgnę po książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie książki, w których nie ma nudy :) O tej książce dopiero pierwszy raz czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiła mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tytuł sobie zapisuje. Lektura dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Teoretycznie tematyka nie dla mnie, a jednak jestem zaciekawiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam jakiś czas temu, dobra lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej książki nie czytałam, ale pamiętam, że czytałam coś innego tej autorki i mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś czytałam podobną książkę. Powieści o tej tematyce działają na emocje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiła mnie ta książka,zapisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Randka tak bardzo mnie zachwyciła, że postanowiłam przeczytać jej wszystkie książki. Póki co nie miałam jeszcze okazji, ale na pewno nadrobię w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.