środa, 15 stycznia 2020

Jednak mnie kochaj.



OPIS.

Kiedy Sage przyjeżdża na studia do Melview w Nevadzie, nie ma ani przyjaciół, ani pieniędzy, ani dachu nad głową. Jej konto świeci pustkami, więc śpi w samochodzie, jest zagubiona i niepewna jutra, ale jednocześnie z determinacją walczy o nowe życie. Na szczęście, wkrótce spotyka na swej drodze bratnią duszę. Sage i April szybko się zaprzyjaźniają. Istnieje jednak pewien problem – April ma brata, przystojnego amatora erotycznych podbojów, a Sage, z uwagi na swoją przeszłość, stara się trzymać jak najdalej od nieznanych mężczyzn. Stopniowo okazuje się jednak, że Luca to wrażliwy, zraniony człowiek, który podobnie jak ona potrzebuje prawdziwej bliskości.
Kiedy wydaje się już, że Sage odzyskuje radość życia, przeszłość jeszcze raz pokazuje swe złowrogie oblicze i powraca jak upiór podczas radosnych świątecznych dni…


źródło opisu: https://wydawnictwo-jaguar.pl/


Liczba stron: 480
Cykl: Jednak mnie kochaj (Tom 1)



Po książkę sięgnęłam ze względu na tytuł. Wydał mi się bardzo intrygujący. Wydawało mi się, że jest zapowiedzią czegoś tajemniczego i niebanalnego. Książki, która ma jakąś głębie. Historię, która może się okazać naprawdę intrygująca. Tym bardziej, że jest to powieść dla młodzieży, a przynajmniej tyle tylko na jej temat wyczytałam.



Początek lektury okazuje się bardzo wciągający. Autorka bez problemu porwała mnie w świat młodej bohaterki, która od razu na pierwszy rzut oka ma wielki problem. Problem, o którym pisarka nam nie pisze od razu.
Od kiedy przyjaźń definiuje się długością trwania?

I zdecydowanie nie jest to typowa książka młodzieżowa. Są w niej zawarte ważne tematy i wywołuje wiele emocji. Plan romansu jest odłożony na bok. Przez to nie jest to typowa obyczajówka z młodzieńczą miłością. Najważniejsze w tej lekturze są problemy głównej bohaterki. Bardzo przejmująco opisane przez autorkę jej lęki i przeżycia. Przez to ta powieść jest inna.

Rozmowy mogą prowadzić do uczucia, a seks tylko udaje uczucia. Ale kiedy uczucia już się pojawią, łatwo zostać zranionym.


I wydawało by się, że szata graficzna jest dosyć powściągliwa i każe bardziej
 czytelnikowi myśleć, iż znajdzie w niej piękno historii, a nie emocjonalne przeżycia skupiające się na psychice naszej Sage. Lecz bez problemu możemy w czuć się w sytuację naszej postaci i zrozumieć jej postępowanie. Jej lęk i problemy.


W takim razie muszę panią rozczarować. Intymność między dwojgiem ludzi nigdy nie jest perfekcyjna, zwłaszcza gdy się
nie ma doświadczenia. Każdy człowiek ma własny rytm i musi
upłynąć trochę czasu, zanim ludzie się dopasują. Jeśli ktoś ma
szczęście, to pod koniec tego procesu zbliży się do perfekcji, ale
jeśli pani oczekuje, że perfekcja weźmie się z niczego, będzie
pani długo czekać, może nawet całą wieczność. Nie mówię pani tego wszystkiego, żeby panią zniechęcać, ale moją rolą jako
terapeutki jest przybliżać pani rzeczywistość. W prawdziwym
życiu doskonałość tkwi czasem w niedoskonałości.


Zdecydowanie pani Laura porwała mnie od pierwszych stron. Sprawiła, że wzbudziłam we mnie wszelakie emocje. Pomogła mi się odprężyć po ciężkim dniu, ale i również na chwile się zatrzymać i zastanowić nad tym co opisuje. Razem z bohaterka przeżywałam wszystkie jej problemy, ale i dobre momenty. To właśnie sprawiło, iż pokochałam tę książkę.

Lecz najbardziej ze wszystkiego zaszokowało mnie zakończenie, w którym mnie normalnie zamurowało. I to, dlatego koniecznie muszę sięgnąć po kolejny tom.




Banalna historia ? Z pewnością nie można o niej tak napisać. Typowa młodzieżówka ? Nie sądzę! Zdecydowanie każdy się w niej odnajdzie. Za mało emocji ? Otóż to nie. Wywoła wiele nieoczekiwanych poruszeń. 
Ja gorąco polecam.


10/10

30 komentarzy:

  1. czasem mam ochotę na książki młodzieżowe żeby się odmóżdżyć:) może i po tę sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że zainteresowała mnie ta książka. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba. Z chęcią bym przeczytała bo lubię takie książki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa pozycja dla fanów gatunku ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i potwierdzam. To wyjątkowa i piękna historia, która przypadła do gustu wielu czytelnikom, także i mnie. Chciałoby się więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną okładkę ma ta książka, ale ogólnie jakoś średnio mnie interesuje, więc podziękuję.
    Swoją drogą masz pięknie podzieloną recenzję, aż miło się czyta <3
    Obserwuję!
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem człowiek ma ochotę na takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opis brzmi fajnie. W ogóle przypomina mi jedną z książek Colleen Hoover, tak jakoś mi się skojarzyło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam o tej książce, a Twoja recenzja mnie zaintrygowała. Będę mieć ten tytuł na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że zaciekawił mnie opis, chętnie po nią sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam, jak autor porywa czytelnika od razu, choć jednak wolę to w fantastyce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sceptycznie podchodziłam ,z myślą "o kolejne romansidło "- ale Twoja recenzja zachęciła mnie do przeczytania ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że książka mogłaby mi się spodobać, więc będę miała ją na uwadze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Może być ciekawie, choć szczerze mówiąc unikam takich historii. Ostatnio wybieram kryminały;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko to brzmi bardzo interesująco. Może kiedyś uda mi się przeczytać tę książkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Waham się. Bo z opisu książki to zbiór wszystkiego, co mnie nudzi, ale potem piszesz o niej bardzo pochlebnie. Na razie jednak mam co czytać, więc póki co podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdę mówiąc, dla mnie tytuł jest banalny i zdradza fabułę, ale jednocześnie Twój opis zaintrygował mnie i być może kiedyś po tę książkę sięgnę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze się bawiłam w trakcie lektury tej powieści :D Dla mnie jedna z lepszych przeczytanych książek w 2019. Czekam z niecierpliwością na drugi tom!

    OdpowiedzUsuń
  19. Klik dobry:)
    Bardzo dziękuję za wizytę z noworocznymi życzeniami. Odwzajemniam! Życzę wszystkiego dobrego, w tym znakomitych nowości książkowych.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa recenzja i jaka piękna okładka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię książki o takiej tematyce. Z tą jeszcze się nie spotkałam, ale już zapisałam sobie tytuł.
    Myślę, że fabuła może mnie wciągnąć :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam o niej wiele pozytywnych recenzji i nie mogę się doczekać, aż sama się za nią wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowita recenzja zwiastuje fascynującą lekturę. Jak Ty to robisz? Magia. Uwielbiam twoje recenzje 😀

    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię książki młodzieżowe :) Ta wydaje się być interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię czytać recenzje książek, bo potem wiem po jaką sięgnąć, a w bibliotece wiele nam umyka:) Po tą pewnie nie sięgnę, ale polecę córce;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Od razu czuje się, że zrobiła na Tobie duże wrażenie :) Postaram się o niej pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.