czwartek, 25 lipca 2019

Bilet do szczęścia.

OPIS.

Czy przystojny prawnik z Krakowa odzyska utraconą miłość? Kontynuacja powieści "Konkurs na żonę".

Łucja, zakochana bez pamięci w młodym prawniku z Krakowa, przeżywa szok, gdy dowiaduje się, że mężczyzna ją uwiódł, aby odziedziczyć spadek. Czuje się oszukana i wykorzystana, a na dodatek jest w ciąży. W pierwszym odruchu chce zerwać związek z Hajdukiewiczem i wrócić w rodzinne strony. Kiedy jej chora babka trafia do krakowskiego szpitala, dziewczyna postanawia pozostać w mieszkaniu Hugona na czas jej rekonwalescencji. Dla mężczyzny, który odkrywa, że naprawdę kocha Łucję, staje się to jedyną szansą na jej odzyskanie. Ale czy Łucja zdoła uwierzyć w szczerość jego uczuć?


BILET DO SZCZĘŚCIA to doskonałe zakończenie historii Łucji i Hajduka. To powieść o sile przebaczenia, o nadziei na miłość oraz o tym, że warto w życiu odnajdywać właściwe ścieżki. Jestem pod wrażeniem. Serdecznie polecam!
K.N. Haner – autorka serii o Morfeuszu i powieści "Na szczycie"

Jestem pewna, że czekałam na dalsze losy Łucji i Hugona równie niecierpliwie, jak pozostałe Czytelniczki. Pragnęłam kolejnej dawki emocji, wzruszeń i ciepłego humoru. Nie zawiodłam się. BILET DO SZCZĘŚCIA właśnie taki jest. Serdecznie polecam.
Małgorzata Garkowska – autorka "Układanki z uczuć"

BILET DO SZCZĘŚCIA to niezwykle frapująca, nietuzinkowa powieść o tym, co w życiu najważniejsze. Beata Majewska czaruje słowem, trzymając czytelnika w napięciu aż do ostatniego zdania. Gorąco polecam.
Hanna Greń – autorka powieści kryminalnych i obyczajowych

źródło opisu: https://publicat.pl/ksiaznica/oferta/literatura-ws...(?)


Cykl: Konkurs na żonę (Tom II)
Liczba stron: 288





To już drugi tom książki, która sprawiła, że seria ta jest jedną z moich ulubionych. Tym bardziej, iż napisała ją polska autorka, a to sobie bardzo cenię. Polska twórczość przecież taka piękna, a jeszcze tak mało czytelników się za nią zabiera.



Tym razem mamy do czynienia z interesującym romansem dwóch ludzi, którzy mają swoje problemy. Lecz czy wszystko się ułoży? Jedno mogę wam zdradzić, że relację miedzy bohaterami są bardzo naturalne, a sam konflikt pomiędzy dwojgiem zakochanych zaciekawi was.

W życiu zawsze chodzi o wybór. Gdy tracisz możliwość wyboru, tracisz prawie wszystko. Zostaje ci jedynie bezradność i bierne oczekiwanie na to, co przyniesie los.

Zdaję sobie sprawę, że jest to typowe romansidło dla czytelników, którzy lubują się w takiej tematyce, a ja jestem jedną z nich. Jest ona co prawda schematyczna, ale czy to aż taka wielka wada, dla osób, które kochają takie historie, gdzie można znaleźć szokujące przeżycia naszych bohaterów jak i dobre chwile. Na tym etapie poznamy o wiele lepiej rodzinę naszej głównej postaci, a to wszystko za sprawą kłótni pomiędzy zakochanymi.

[...] przez życie powinno się przejść razem, trzymając się mocno za ręce. Gdy żyjesz z kłamcą, on idzie za twoimi plecami, a ty ciągle spoglądasz przez ramię. Tak się obracasz i obracasz, aż w końcu się potkniesz i upadniesz.

I tym razem pisarka zaserwowała nam świetny styl, który wchłania czytelnika od pierwszej strony. Lekki i prosty to jej zalety, a do tego interesujące opisy i ciekawa historia. Nic dodać, nic ująć.

Czy jest ważne, dlaczego kochamy? Jeśli jest ktoś, kogo możemy obdarzyć tym uczuciem i kto kocha nas, to chyba najważniejsze.


Jednakże chęć zaczytania się w tym tomie raczyłabym odłożyć na później dla osób, które nie sięgnęły jeszcze po pierwszą część tej serii. Niestety, a może i stety lektury te są ze sobą powiązane i ciężko będzie się wam połapać jeżeli nie znacie szczegółów.




Na koniec dodam, że jak można zauważyć powyżej utwór ten posiada przepiękne cytaty, które chociaż troszkę ukazują nam tego co nas czeka w środku tej nietuzinkowej książki,a do tego niebanalna, a za to przepiękna okładka sprawia, że sroki książkowe powinny już się za nią rozglądać, bo naprawdę warto.



Serdecznie polecam ją każdej pani, która szuka czegoś na odetchnienie od minionego dnia czy też tygodnia. Świetnie się sprawdzi na letnich wakacjach jak i w zaciszu domowym przy kubku ciepłej kawy czy też herbaty. Każda nastolatka zakocha się w bohaterach i z uwagą będzie śledzić losy tych dwojga ludzi.
9/10

19 komentarzy:

  1. Obie części bardzo chętnie przeczytałam bym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka akurat na letni wieczór lub dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam pierwszego tomu, więc raczej po ten nie sięgnę. Może kiedyś nadrobię pierwszy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam pierwszą część i bardzo mi się podobała, więc na pewno sięgnę po kolejne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mi się wydaje, czy zmieniłaś logo w nagłówku? Pewnie jestem z tym spostrzeżeniem spóźniona kilka miesięcy, ale bardzo mi się podoba :) Co do książki, to mam aż za duzo książek do czytania w tej chwili, więc się nie skuszę. Ale nie mówię, że nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej serii, ale wcale mnie to nie dziwi, bo rzadko sięgam po takie książki. A skoro tu jest więcej niż jedna, to tym bardziej podziękuję

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie nie moje czytelnicze klimaty, jednak każdy potrzebuje chwilowego oddechu od cięższych książek. Zapiszę sobie tytuł!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami ciężko dojść do tej własciwiej ścieżki, czasami zeby dojść trzeba przejść wiele innych.. wybaczanie jest ważne w budowaniu relacji, ale trzeba też znać granicę wybaczeń. Przeczytam, na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś, choć szczerze mówiąc wątpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czasu do czasu czytam tego typu książki. Uważam,że najważniejsza jest przyjemność z czytania, ciekawa historia. Nigdy nie wiem po jaką książkę sięgnę,a ta mogłaby mnie zainteresować.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie znam, ale po twojej recenzji- chętnie poznam :) Naprawdę fantastyczna, zachęcająca i szczera recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesująca jest ta książka nie powiem :) Myślę, że dałabym jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam ale nie przypadła mi do gsutu, jednak cieszę się, że Tobie Tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie. Każdy przecież ma inny gust ;)

      Usuń
    2. Nie wiedziałam, że zdublowałam komentarz - myślałam, że nie dodało mimo iż sama zatwierdzaz. Przepraszam :*

      Usuń
  14. Również bardzo cenią polską twórczość i staram się jak najczęściej sięgać po naszych autorów :) jednak do romansideł mam wymagania i nie lubię książek pisanych na jedno kopyto. Zwykle szukam czegoś co mnie zaskoczy. Nie wiem czy ta książka jest dla mnie, na dodatek pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam książki Beaty Majewskiej. Przeczytałam prawie wszystkie i każda z nich bardzo mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.