niedziela, 7 kwietnia 2019

Kolejna tura wspólnego czytania.


Moja pierwsza akcja okazała się naprawdę owocna. Wzięło w niej udział aż 8-miu blogerów. Jak dla mnie jest to ogromne przedsięwzięcie i niezmiernie mi miło, że mogłam współpracować z nimi. Jednak mam nadzieję, iż tym razem będzie o wiele lepiej i zgłosi się jeszcze więcej uczestników. Tym razem będzie trochę inaczej. Postanowiłam, że notka, którą stworzymy razem będzie inaczej wyglądać, ale wszystkiego dowiecie się w swoim czasie.

Poniżej przedstawiam szczegóły dotyczące zabawy.

1. Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem. *Proszę o podanie maila.

2. Akcja tak jak w poprzedniej turze polega na tym, że trzeba książkę lub e-book posiadać.

3. Obowiązkowe jest wklejenie baneru na swoją stronę, który znajduje się na końcu tej notki i oczywiście podlinkowanie do tego posta.


4. Zgłoszenia będę przyjmować do
13.04.2019.
5. Czas na przeczytanie jest wspólnie uzgadniany.

Zabawa ta ma na celu zapoznania się z różnymi opiniami danej książki, przemiłej dyskusji i zachęcenie do czytania.

Więcej szczegółów podam na maila tak jak w poprzedniej akcji.

♡♡♥️♥️♡♡♥️♥️
♡♡♥️♥️♡♡♥️♥️♡♡♥️♥️♡♡♥️♥️♡♡♥️♥️♡♡♥️♥️

Tym razem postawiłam na komedię kryminalną. W poprzedniej turze był to niezawodny pan Sparks i jego książka "Z każdym oddechem". 


Tym razem będzie to lektura naszego rodaka. Jest to nowość i ja osobiście nie miałam jeszcze styczności z tym panem i dlatego tym bardziej jestem bardzo ciekawa jego twórczości.


Kolejna powieść księcia komedii kryminalnej!

Dwójka przyjaciół, Mariusz i Dominika, prowadzą agencję zajmującą się organizacją imprez. Kiedy otrzymują zlecenie przygotowania pokazu mody najpopularniejszych polskich projektantów, starają się zrobić wszystko, aby stał on się najważniejszym wydarzeniem towarzyskim sezonu.

Cel zostaje osiągnięty! Niestety nie tak, jak to sobie wymarzyli…

Pokaz kończy się morderstwem znanej modelki, a podejrzenia padają na jedną z pracownic ich agencji. Mario i Miśka postanawiają wziąć sprawy w swoje ręce i rozpoczynają własne śledztwo. Nieoczekiwanie z pomocą przychodzi im mama Dominki, zakochana w kryminałach Agathy Christie. Czy z takim wsparciem przyjaciołom uda się rozwiązać zagadkę i uratować reputację firmy?


źródło opisu: https://www.empik.com/


🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤


Lista uczestników:
*będzie ona aktualizowana

1.


* Baner, który trzeba umieścić na swoim blogu !



Serdecznie zapraszam do zabawy !!
Wszystkie pytanie proszę kierować na maila nuttellacoco@gmail.com

19 komentarzy:

  1. Tym razem nie wezmę udziału, ale wszystkim życzę przyjemnego czytania ^^
    Pozdrawiam :D wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na razie zawalony grafik, ale w kolejnej edycji, jeżeli będziesz taką oczywiście organizować, chętnie wezmę udział. :) Sukcesu, cudownej lektury, a potem dyskusji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać, ale niestety nie lubię kryminałów. Uważam że taka akcja to świetna sprawa :) I życze powodzenia uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego czytania - owocnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym wzięła udział, ale ciężko u mnie z czasem :c może kiedyś :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukam tej książki- jak znajdę to dam jeszcze znać:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, chciałabym wziąć udział, ale po pierwsze nie mam tej ksiązki, a po drugie biorę już udział w maratonie czytelniczym trwającym cały kwiecień i nie wcisnę nic więcej :( Mam nadzieję, że to nie ostatnia edycja i jeszcze będę mogła z Wami dziewczyny coś wspólnie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W najbliższej przyszłości niestety na pewno nie będę miała kiedy wziąć udziału w takiej zabawie, ale chciałabym za to życzyć przyjemnej lektury. Chętnie też przeczytam tekst poświęcony tejże akcji, by poznać różne opinie na temat omawianej książki. :) Swoją drogą, nie czytałam jeszcze nic od tego autora, choć nazwisko jest mi znane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, uwielbiam książki Alka Rogozińskiego, ale miałam już okazję przeczytać tę powieść wcześniej, więc tym razem nie wezmę udziału w tej turze. Mimo wszystko cieszę się, że obrałaś tę książkę na swój celownik :D
    Czekam na kolejne tury i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna akcja! Niestety nie biorę udziału w tej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś wezmę udział w takim projekcie. Podoba mi się ten koncept, ale póki co brak czasu. I tych konkretnych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nieczytowa ostatnio, bo brakuje mi na to czasu. Ale pierwszy raz się spotykam z taką akcją i .. kurczę, podoba mi się! Jak będę na urlopie to chętnie wezmę udział w czymś takim. Daj mi proszę znać na e-maila jak to dokładnie chodzi w zabawie. Jaki jest mniej więcej czas na doczytanie danej książki i co potem :) Mój e-mail: coosure@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tej akcji. Jestem ciekawa efektu końcowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem niestety ja nie dam rady się przyłączyć... niestety inne obowiązki mnie wzywają i coraz mniej czasu na czytanie...ale życzę udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam na razie za dużo książek by sprawiać sobie kolejną ale akcja świetna i chętnie poczytam wasze opinie o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu się spóźniłam :(
    Miłej zabawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.