piątek, 4 stycznia 2019

Zakręcona komedia kryminalna.

OPIS
⬇️

Zakręcona komedia kryminalna
Uczciwy złodziej, perfidna celebrytka i oszukany kochanek – to musi być mieszanka wybuchowa!
Jacek Sparowski tego samego dnia traci pracę, dziewczynę i dach nad głową. Kiedy wynajmuje pokój u ciotki przyjaciela i zostaje zatrudniony w nowej firmie, wydaje się, że pech wreszcie przestanie go prześladować. Ale prawdziwe kłopoty dopiero się zaczynają.
Lola Marini – polująca na bogatego męża celebrytka, prywatnie była żona Sparowskiego, która kiedyś perfidnie go wykorzystała – planuje szalony przekręt mający jej przynieść fortunę. Na dodatek zabójczo atrakcyjna i wyrachowana Lola chce wrobić w tę aferę przyjaciela Jacka.
Jacek postanawia więc go ratować, a przy okazji wyrównać rachunki ze swoją byłą żoną. Zaczyna się walka z czasem, mnożą się niespodzianki, a zagadek do rozwiązania wciąż przybywa.
Jak przechytrzyć oszustkę, kiedy największym przeciwnikiem jest własna uczciwość? W tym niełatwym zadaniu pomaga bohaterowi jego gospodyni – emerytowana policjantka, dla której przejście na ciemną stronę mocy również staje się życiowym wyzwaniem.
Dość szybko okazuje się, że w tym wyrafinowanym przekręcie bierze udział ktoś jeszcze, a główną rolę w komedii pomyłek odgrywają… drogocenne szpilki.

źródło opisu: materiały wydawnictwa



Na tytuł trafiłam całkiem przypadkiem. Przeglądałam internet i tak jakoś pomyślałam, a może przeczytam coś lekkiego i zabawnego. Wiem też, że ta pozycja nic nie wniesie do mojego życia, ale czasem warto sięgnąć po historie inne niż zazwyczaj mamy w naturze czytać. I do tego skusiło mnie to, iż jest to polski autor, w których tak lubię się zaczytywać.


Początek tytułu jak i początek opisu książki brzmi "Zakręcona komedia kryminalna", ale czy do końca tak jest? W moim przypadku nie do końca się to sprawdziło.
Nie wątpię, że autorka chciała, aby tak było, ale coś jej nie wyszło. Jednakże nie można skreślić tej historii.
Nasza rodaczka przedstawiła prostą opowieść gdzie się dużo dzieje, ale z całą pewnością nic nie wprowadzi do naszego życia. Jest to lektura na jeden wieczór. Najlepiej ją przeczytać po cały dniu stresu. Ta pozycja w tedy najlepiej was rozluźni. Lecz zdaję sobie sprawę, iż nie do wszystkich przemówi to dzieło.

Wątek kryminalny może i jest, ale nie taki na jaki się spodziewałam. Wszystko jest wyłożone kawa na ławę i wiadomo co się stanie. Co do wątku komediowego to nie do końca się go doszukałam. Być może znajduje się w tej książce, ale dla mnie nie było nic tak śmiesznego co by zasługiwało na uwagę.


Jednakże są też plusy. Pani Izabela piszę prostym językiem i dlatego bardzo szybko się ją czyta. Ma krótkie rozdziały to też można w każdej chwili zakończyć czytanie i odetchnąć trochę od niej. Jednakże gdy zatrzymywałam się na chwilę odetchnienia po chwili ponownie wracałam do niej, ponieważ mimo prostoty wciągnęła mnie ta historia. Kończy się dosyć ciekawie i nie spodziewanie.



Przyjemność tej książki polega na tym, iż jest to pozycja przy której nie trzeba wytężać mózgu. Jedynie co potrzebujecie przy niej to chwilę czasu i chęci do sięgnięcia po coś lekkiego.
6/10





19 komentarzy:

  1. Polecam tę książkę wszystkim pragnącym chwilowego relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem trzeba przeczytać coś lekkiego. Ja po serii kryminałów chętnie po coś lżejszego sięgam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komedie kryminalne biorę w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem potrzebuję czegoś lekkiego do przeczytania, więc będę miała tę książkę na uwadze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami potrzebuję sięgnąć po coś lekkiego, więc będę miała tę książkę na uwadze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś przeczytam.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co szukam jednak czegoś przy czym mój mózg by popracował, więc tę komedię zostawię sobie na inny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami lubię się skusić na taką lekką pozycję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli przeczytać, dobrze się bawić i...zapomnieć;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziękuję, wolę krwawe kryminały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki relaks czasami jest wskazany. Bardzo lubię komedie kryminalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już bardzo długo ta książka czeka u mnie w kolejce do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna na wieczór, by móc się odprężyć! <3 Chociaż ostatnio czytam same takie lekkie tytuły. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami po prostu trzeba się "odmóżdżyć" :)
    ta książka, jak piszesz, nadawałaby się do tego idealnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana najlepszego w nowym roku, mam nadzieje że okaże się dla Ciebie jeszcze lepszy niż uprzedni :*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę szkoda, że nie jest tak zabawna jak można by się było spodziewać po opisie. Uwielbiam czytać komedie polskich autorów. Mam swoje poczucie humoru i niektóre książki po prostu są świetne. Wiadomo oczywiście nie wszystkie. Pewnie bym sięgnęła po tą książkę dla relaksu gdyby mnie faktycznie mogła rozbawić. A tak jak nic nie wnosi, to nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie kiedyś przeczytam pomimo minusów, bo i tak mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio bardzo często czytam książki z tego gatunku:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.