czwartek, 17 stycznia 2019

Perłowa Dama.

OPIS.
PERŁOWA DAMA” WCIĄGNIE CIĘ W ŚWIAT GWIAZD I DEMONÓW, CYRKOWYCH SZTUCZEK I MIŁOŚCI. Magiczny cyrk powraca. Ciemność znów atakuje. Takiego obrotu wydarzeń nikt się nie spodziewał! Alicja walczy o przetrwanie w mrocznych podziemiach Hadesu, gdzie brat Hadriana, Tristan, staje się jej jedynym sprzymierzeńcem. Gdy dziewczyna w końcu ucieka, okazuje się to początkiem niebezpiecznych przygód. W nadziei na złamanie klątwy ciążącej nad braćmi, Circus Lumos wyruszają w daleką drogę i odkrywają sekrety potężnych magów. Pomiędzy Alicją i Tristanem nawiązuje się nić sympatii i życie dziewczyny kolejny raz przewróci się do góry nogami. Jak potoczą się dalej losy cyrku? Co wydarzy się między Alicją a Tristanem? Kim jest tytułowa Perłowa Dama? Sięgnij po książkę i wyrusz w podróż z cyrkową trupą świateł i cieni.

CZYTELNICY O PIERWSZY TOMIE CIRCUS LUMOS:

Czytanie Króla Kier zaczęłam z wielkim sentymentem, ponieważ Alicja do bólu przypominała mnie ze szkolnych lat. Następnie wkroczyła magia wraz z klimatyczną aurą nieziemskiego cyrku i wtedy… ta książka porwała mnie do reszty! Maja Kłodawska, Maja K.

Lektura obowiązkowa dla miłośników Darów Anioła, Cyrku Nocy oraz… Mean Girls. Król Kier to nowa przygoda, tajemnicza magia, historia doprawiona nastoletnim życiem i miłością nie z tej ziemi! Nie mogę się doczekać następnego tomu. Paweł Dębowski, P42

źródło opisu: Wydawnictwo Czwarta Strona

Cykl: Cricus Lumos (tom 2)
Liczba stron: 456





No i o to kolejny tom pani Aleksandry do zrecenzowania. To tutaj dowiemy się więcej o życiu Circus Lumos i bardziej przerażającym świecie cienia.



Kolejna część i kolejne potyczki. W tej części dowiadujemy się jak główna bohaterka zaczęła być irytująca. Jej zachowanie w tym tomie było nie do zniesienia. Potyczki miłosne Alicji są denerwujące, a przez to książka staje się bardziej nudna niż poprzedniczka.


Jednakże to nie wszystko. Fabuła bardziej w tym tomie zagłębia się. Możemy tutaj dostrzec więcej opisów tego magicznego, a zarazem bardzo przerażającego świata. Lecz niestety nie jest to moja bajka. Bardzo się przy nich nudziłam. Momentami miałam ochotę odłożyć tą książkę, ale nie zrobiłam tego, ponieważ byłam ciekawa zakończenia. No i tak jak przeczuwałam koniec jest bardzo przewidywalny.


Ci, których nazywałam przyjaciółmi, wbili mi przysłowiowy nóż w plecy, zaś ci, których mogłam nazwać wrogami, podali mi pomocną dłoń.


Do tego wszystkiego tytułowa perłowa Dama tylko chwilowo pojawiła się w tym czytadle.  Lecz przynajmniej wiemy kim ona jest.

Cień rozciąga się za każdym człowiekiem, każdego dnia, dłuższy lub krótszy, ale zawsze jest przyklejony do naszych stóp.


Co do całokształtu mogę szczerze napisać, że lektura ta jest napisana prostym językiem, fabuła nie jest skomplikowana, a akcja toczy się wolno.



O to najważniejsze pytanie końcowe. Czy polecam ? W zależność czego szukacie w książkach. Jaki gatunek literacki lubicie. Ja osobiście sięgnę po kolejny tom tylko i wyłącznie dlatego, ponieważ nie lubię zostawiać niedokończonych serii.


6/10
























11 komentarzy:

  1. Niestety nie znam tej serii i raczej, to nie mój gatunek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Różne opinie słyszałam o tej serii. Kiedyś może dam jej szansę, zobaczymy jak to będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chyba raczej nie skuszę. Irytująca bohaterka w połączeniu z prostym językiem to dla mnie preludium do literackiego koszmaru;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie czuję się zachęcona. Nie wiem czy to do końca mój klimat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy tom i tak już na czytniku mam, ale Twoja recenzja mocno mnie tonuje. Opisy magicznych światów zwykle lubię, ale tu obawiam się, że mnie nie wciągnie. Tak samo prosty język... No zobaczymy.
    Oooo ja też nie lubię zostawiać niedokończonych cykli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Być może kiedy będę miała ochotę poczytać coś a' la "Dary Anioła" i przypomnieć dlaczego nie lubię Clary to sięga po tę serie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe było mi dane poznać tej serii. Nie wiem czy poczuję chęć aby poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi drugi tom pasował dużo mnie, bo ten trójkąt... Bleh

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem po lekturze i mi się podobała. Lekka młodzieżówka z ciekawym motywem cyrku. Z niecierpliwością czekam na kolejny tom by zobaczyć co się stanie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej serii, ale może kiedyś przy okazji?!

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.