środa, 5 sierpnia 2020

Podsumowanie czytelnicze.

Księżycowy ;)


Moje amatorskie zdjęcia wzięły górą nad książkami, których miałam w lipcu jedynie 3, ale za to bardzo różnorakie. Oczywiście poniżej wam je przedstawię, ale póki co serdecznie was zapraszam na małe chwalenie prezentem od mojego męża.

 

Hobby.














Póki co dopiero zaczynam robić zdjęcia lustrzanką, ale już jestem zafascynowana jakością zdjęć. Mam zamiar pogłębić wiedzę na temat fotografowania i zobaczymy co z tego wyjdzie.

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

3 pozycje, które skradły moje serduszko.






"Papierowy Mag" to jedna z tych magicznych książek, w której zostaniecie porwani w świat fantasty. Poznacie różne rodzaje magii, a przy tym będziecie zwalczać zło. Jest to zdecydowanie magiczna historia, którą naprawdę warto poznać. 





RECENZJA

O tej książce miałam wam przyjemność napisać w poprzedniej notce. Jest to przede wszystkim pozycja dla osób lubujących się w reportażach. Dzięki niej poznacie bliżej pracę za kratami, a przy tym poznacie problemy strażników więziennych.


Autorka od samego początku mnie bardzo zaskoczyła lekkością w czytaniu. Jednakże najbardziej zaskakuje idealna fabuła, a przede wszystkim zakończenie. Idealnie wpasuje się w gusta literackie czytelników o mocnych nerwach. 

24 komentarze:

  1. Nie samymi książkami człowiek żyje, przyjemnie się ogląda twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz naprawdę fantastyczne zdjęcia. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcie księżyca. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też marzy mi się lustrzanka. Zaczytanego sierpnia! 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki zbytnio mnie sobą nie zaciekawiły, jednakże zdjęcia przepięknie Tobie wyszły :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaję się na "Papierowego Maga". A zdjęcia bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wynik. Ja też powoli uczę się robić zdjęcia, bo zaczęłam bookstagrama. Z książek, które w lipcu przeczytałaś czytałam "Papierowego maga". Także w ubiegłym miesiącu. Tylko mnie rozczarowała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie że złapałaś złapałaś zajawke na nową pasje☺
    Przepiękne są te zdjęcia 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia śliczne, a tych książek nie znam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne podsumowanie. "Papierowy Mag" bardzo mi się marzy, może sobie zamówię niebawem. <3
    Zaczytanego sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podsumowanie i śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i ciekawe książki! Zwłaszcza ostatnia mnie mocno zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre zdjęcia! A tek Księżyc? Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Czyli teraz blog będzie książkowo-zdjęciowy? Zapowiada się fajnie! Lustrzanka robi cuda, tylko trzeba odpowiednio ustawić;)
    Powodzenia w rozwijaniu nowej pasji!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia sa przepiękne. Wszystkie propozycje czytelnicze moim zdaniem warte zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia:)) Zdjęcia Księżyca zjawiskowo. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.