czwartek, 14 lutego 2019

Urodziny BLOGA.

Dzisiaj przychodzę do was drodzy czytelnicy z trochę innym postem, ponieważ postanowiłam pierwszy raz podsumować moje dotychczasowe blogowanie. Wcześniej nie widziałam takiej potrzeby, ale teraz uważam, że to jest dobry moment byście mogli mnie trochę bliżej poznać.



Tak się złożyło, że zaczęłam pisać bloga 14.02.2016r. Śmiesznie się przytrafiło, że to DZIEŃ ZAKOCHANYCH.

Coś o mnie?
Ania tak mam na imię. Znajomi do mnie mówią Ana lub Anja. Mieszkam od prawie 4 lat w Niemczech. To właśnie w tym miejscu pojawiła się myśl, żeby założyć bloga i dzielić się z wami moimi przemyśleniami na temat przeczytanych książek. Tą myśl podsunęła mi jak dobrze pamiętam mama, ponieważ gdy tylko przeczytałam jakąś pozycję od razu musiałam ją jej opowiedzieć. Więc właśnie tak to się zaczęło.

Co jeszcze?
Z całą pewnością początki były dla każdego trudne. U mnie było tak samo. Teraz jest już lepiej, ale mogłoby być jeszcze lepiej, ale wszystko idzie w dobrym kierunku, żeby tak się stało. To mnie bardzo cieszy, ponieważ widzę, że coraz więcej osób ogląda mojego bloga, obserwuje i komentuję.
Za to wam drodzy czytelnicy jestem niezmiernie wdzięczna!!



Lecz to nie wszystko.
Chciałabym zaprosić was do wspólnego zrecenzowania jakieś książki. Taka wspólna promocja. Zależałoby mi na tym, żeby jakąś książkę wspólnie przeczytać, a później wspólnie lub każdy z osobna by mógł opowiedzieć o niej kilka słów.
Mam nadzieję, że chociaż jedna osoba się do mnie przyłączy i wspólnie coś wybierzemy.
Później oczywiście udostępnię to na moim blogu, a wy jak będziecie chcieli to będziecie mogli to samo zrobić u siebie.

Jeżeli będzie ktoś zainteresowany to proszę zostawić komentarz i ja się skontaktuję z wami lub napisać do mnie na e-mail nuttellacoco@gmail.com


To już KONIEC.
Dziękuję.

41 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości! Podobno większość blogów znika w ciągu pół roku. :)
    Życzę wielu kolejnych lat blogowania, ciekawych wirtualnych znajomości i wielu fascynujących lektur!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę Wszystkiego dobrego! :)
    Pozdrawiam, Pola z https://czytamytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje najserdeczniejsze gratulacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga :D A z tą wspólną recenzją to fajny pomysł, zaraz Ci maila wysmaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę jeszcze wielu takich urodzin. No i oczywiście sukcesów i dobrych książek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielu, wielu lat na blogu Ci życzę :)
    Mi w tym roku stuknie 8 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnego bloga zaczęłam pisać chyba 5 lutego 2016 roku, ale zawsze zapominam o jego urodzinach :D
    Oby wiodło nam się dalej tak dobrze w blogosferze, Aniu!

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja w sumie nie zapomnę, ponieważ to taki piękny dzień. ;)
      Mam nadzieję, że będzie nam się wiodło cały czas jak najlepiej.

      Usuń
  8. Olbrzymie gratulacje! Masz z czego być dumna *-* Trzymaj tak dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życze kolejnych lat i przyjemnosci z czytania oraz prowadzenia tego miejsca :)
    PS Bardzo fajna akcja ze wspólnym czytaniem książki - pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dwóch lat istnienia :)
    wspólna recenzja, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wiadomość. Mam nadzieję, że się zdecydujesz. ;)

      Usuń
  11. 100 lat blogowania! ;) Inspiracji i dużo wspaniałych lektur! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim gratulacje z okazji urodzin! Ja pewno w miarę swoich mozliwości czasowych będę Cie tu odwiedzać (mi głównie brakuje czasu...). A poza tym Twoja Mama miała fajnie: nie musiała czytać książek, a wiele z nich znała:) A pomysł z czytanie wspólnej książki - bardzo fajny - możesz na mnie liczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dołączysz do zabawy. Za chwilę wyślę Ci e-mail i dopiszę do listy.
      I dziękuję i masz rację wszystkie książki znała 😋 teraz sama czyta i mi opowiada.

      Usuń
  13. Gratuluję! Początki są zawsze trudne i dlatego życzę wytrwałości i dużo weny :) Świetny pomysł do czytania wspólnie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie przyjmij spóźnione ale szczere życzenia! Wytrwałości, radości z tego co robisz i pasji, by ciągnąć to dalej gdy wena czasowo pójdzie na drzemkę;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Mam nadzieję, że jeszcze długo z nami zostaniesz :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i miłego dalszego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Samych sukcesów :*

    Buziaki:*
    Dawno mnie nie było ale wracam:) Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje i sto zaczytanych lat życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm mogłabyś podesłać mi na mejla więcej szczegółów? Jestem zainteresowana wspólnym czytaniem, jednak muszę się rozeznać, jak to czasowo wygląda, bo przy małym brzdącu i studiach to tego czasu nie za wiele mam :)

    jusztuczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęśliwych blogowych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje.:) Życzę wytrwałości w blogowaniu oraz licznych sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.