czwartek, 20 grudnia 2018

Dzień przy filmie.

Witam serdecznie.


Dziś kolejny post typu filmowy wieczór. Gdzie staram wam się zrecenzować obejrzane przeze mnie i mojego męża filmy. W tym poście przedstawię wam 3 filmy z tego roku.
W dzisiejszym poście gatunek: FAMILIJNY.
Zapraszam.


"Krzysiu gdzie jesteś"

OPIS
Czas trwania: 1 godz. 44 min.

Krzyś dorósł i gdy znajdzie się na życiowym zakręcie przyjaciele ze Stumilowego Lasu przybędą, by mu pomóc.

RECENZJA

"Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie" i ten cytat doskonale opisuje cały ten film. Jest to przepiękna historia, która nie do końca mnie urzekła tak jakbym sobie to wyobrażała. Kubusia puchatka chyba każdy zna i kocha. Przynajmniej ja uwielbiam tego misia. Tak samo jak i jego przyjaciół. Jednakże ta wersja jakoś nie do końca przypadła mi do gustu. Co prawda w filmie są zawarte cytaty z książki i ma ciekawą fabułę. Jednakże postacie Kubusia, prosiaczka i reszty zwierzaków według mnie są okropne. Nie tak sobie wyobrażałam ich przedstawienie w tej opowieści. Do tego dubbing, który również nie był najlepszy. Wszystko to spowodowało, iż moja ocena leci w dół.
Podsumowując film naprawdę piękny tylko, że aktorzy mi nie pasowali.





OCENA
★★★★★★★☆☆




Kolejną ciekawą propozycją na zimowy wieczór dla całej rodziny jest:


"Zamiana z księżniczką"

OPIS

Zwyczajna cukiernik z Chicago i przyszła księżniczka, które wyglądają jak bliźniaczki, postanawiają przed świętami zamienić się życiami.


RECENZJA

Film przepiękny i przede wszystkim zabawny. Może się wydawać, że tylko dla kobiet, ale uważam, że i mężczyźni przy tym filmie również będą się świetnie bawić. Przepiękna historia o marzeniach i miłości. Nie zabraknie w tej historii także śmiesznych scen. Co do aktorów uważam, iż główna bohaterka bardzo dobrze zagrała swoje role. Resztę aktorów tak samo bardzo dobrze sobie poradzili. Szczerze mogę go polecić.


OCENA
★★★★★★★★★
Ostatni z proponowanych przez nas filmów jest opowieścią o kochanym psie. Uroczy i z ciekawą fabułą film familijny.


"Patryk"
OPIS

Mały mops zmienia poukładane życie Sary nie do poznania.

RECENZJA

Zachęcamy do oglądania tego filmu nawet tych najmłodszych. Ciekawa fabuła i dobra gra aktorów pozwoliło nam się rozluźnić po całodniowym stresie. Do tego są w nim momenty bardzo śmieszne. No i ten kochany uroczy mops. Można zakochać się od pierwszego wejrzenia. Po prostu nic dodać nic ująć.

OCENA

★★★★★★★★★


Dziękuję za dotrwanie do końca. To już wszystko na dziś. Zapraszam do komentowania z chęcią odwiedzę wasze blogi.

28 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tych filmów, więc z chęcią się z nimi zapoznam :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam jeszcze tych filmów, więc zapisuje tytuly. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za recenzje. Zastanawiałam się, czy nie obejrzeć "Krzysiu, gdzie jesteś", ale bałam się jak im to wyjdzie. Wychodzi na to, że słusznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni film wydaje się najbardziej interesujący...
    Wesołych i aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/12/wesoych-swiat-i-szczesliwego-nowego-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam praktycznie tylko o pierwszym filmie. Nigdy jakoś szczególnie nie przepadałam za Kubusiem Puchatkiem, więc powrót do historii Krzysia nie wydawał mi się interesujący. Dwa kolejne tytuły też mnie niezbyt zaciekawiły.

    Wesołych i pogodnych świąt!
    Kulturalny Demon

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych filmów nie oglądałam, ale chętnie je zobaczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiana z księżniczką to cudowny film.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Kubusia Puchatka 💝 to taka cudowna i jedyna w swoim rodzaju historia! Co do drugiej pozycji - nie jestem przekonana. Hudgens w roli słodkiej małolaty już mnie nie przekonuje.

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Kubusia Puchatka i mogłabym oglądać wszystko co z nim związane. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam wszystkie ale nie zapadły mi w pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, i fajna recenzja. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubusia Puchatka mam w bardzo poważnych i nieodległych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle już słyszę o drugim filmie, a w ciąż się za niego nie zabrałam. Koniecznie muszę obejrzeć :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwierzysz, że sam trailer Kubusia już przyprawia mnie o wzruszenie?

    Ściskam!
    rozchelstanaowca.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widzialam żadnego z przedstawionych przez Ciebie filmów. Miałam chrapkę na Kubusia i trochę szkoda tych mankamentów, które mu wytknęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. To raczej nie są moje klimaty, ale cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o drugim filmie, ale nie miałam okazji obejrzeć żadnego z nich :c

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj właśnie oglądałam film Patryk i się świetnie przy nim bawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zamiana z ksiezniczka ogladalam wczoraj ;) jest super!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Zobaczymy sobie całą rodzinką :) Nie tak wiele fajnych filmów, które można obejrzeć sobie spokojnie z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam środkowy i polecałam go mamie. Oglądneła kawałek i jej sie nie spodobał. Innych nie miałam okazji oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałem "Krzysiu gdzie jesteś?" i mimo banalnej treści i schematycznego scenariusza, oglądało się to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam w kinie na ,,Krzysiu gdzie jesteś", cudny film, tak płakałam jak oglądałam..

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie Jesteś Krzysiu? To przepiękny film. Cały przepłakalam. Cudowny powrót do dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.