piątek, 12 lutego 2021

Druga pasja to fotografia.

 


Dobry wieczór.

Moją drugą pasją jest fotografia. 
W tym dzisiejszym poście postaram was się zabrać do mojego świata. Krainy, którą widać przez obiektyw aparatu. 




Pokaże wam krajobraz, który uważam, że jest cudowny. Pokaże wam naturę, która jest fascynująca. Zwierzęta, które są prześliczne, a przede wszystkim trochę zimy, która u mnie trwała jeden dzień. Oprócz tego zabiorę was do krainy tętniącej życiem. A na sam koniec zostawię coś naprawdę przyjemnego dla oka. 




Fauna i flora są naprawdę fascynujące. Uwielbiam robić sesję właśnie w plenerze. Łapać chwilę, a przede wszystkim łapać z zaskoczenia ujęcia zwierząt. Jest to dla mnie coś imponującego i godnego uwagi. Chętnie oglądam zwierzęta jak zachowują się w swoim naturalnym środowisku, a przy tym po ciuchu cykam im fotki. Są to widoki, dla których warto poświęcić swój czas.


Mamy tylko jedną Ziemię,
a jej przyszłość zależy od każdego,
na pozór niewielkiego, ludzkiego
działania, zależy od każdego z nas
Florian Plit



Czas na świeżym powietrzu można poświęcić na zadumę i wszelakie przemyślenia. Można również poświęcić te chwile na wyciszenie się i przede wszystkim na dotlenienie organizmu. Spacery dają wiele dobrego i są bardzo ważne dla mnie. Myślę, że i dla większości z was także. 



A jeżeli nie będziemy dbali o to co mamy to naprawdę będzie tragicznie. Tak nie wiele przecież trzeba zrobić, aby bardziej zadbać o środowisko. I chociaż tyle się na ten temat mówi, to jak dużo w tym kierunku robimy ?
























Wreszcie człowiek zwyciężył przyrodę: zasoby dębiny wyczerpały się. Dziś na ogromnym obszarze lasów użytkowanych gospodarczo w polskiej części Puszczy, ochronie podlega około 200 niedobitków - pomników przyrody. Są wśród nich nieliczne sześćsetletnie okazy o ośmiometrowym obwodzie pnia. Te sędziwe dęby, niestety, prawie nie mają następców - drzew liczących 200 - 300 lat. Jest za to obfitość młodych dąbczaków sadzonych ręką człowieka. Wystarczy więc poczekać pół tysiąclecia i wszystko wróci do normy.
Simona Kossak – Saga Puszczy Białowieskiej
Źródło: Lubimyczytac.pl




Dziękuję za dotrwanie do końca.

40 komentarzy:

  1. Dziękuję za twój komentarz :-)

    Twoje zdjęcia są wspaniałe! Uważam, że czasem warto się zatrzymać, by dostrzec piękno natury.
    Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki :) Ja też uwielbiam patrzeć na zwierzęta w ich środowisku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Fajnie jest rozwijać się na kilku polach.

    OdpowiedzUsuń
  4. chwytasz bardzo dobre ujecia :) masz ten dryg do fotografii :) no i zwierzatka.. kto ich nie lubi? :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Bardzo ważne słowa padły w tym poście, które należy wziąć sobie do serca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Ja też je lubię robić - nawet chciałabym zrobić jakiś kurs fotograficzny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotografia to super pasja. Ja jakiś czas temu kupiłam sobie lepszy aparat, na który zbierałam kilka miesięcy, ale dzięki temu mogę się rozwijać.:) Kiedy pandemia nieco bardziej się uspokoi mam nadzieję, że uda mi się zrobić przynajmniej jakiś kurs fotograficzny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotografia to bardzo ciekawa pasja, szczególnie właśnie jeśli fotografuje się przyrodę. To dwie piękne rzeczy w jednym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia.
    Ja bym bez spacerów nie umiała żyć. Pomimo tego, że ostatnio przemierzam okoliczne łąki i lasy wzdłuż i wszerz to nie mam dość i każdy spacer mnie cieszy. I prawie zawsze towarzyszy mi aparat. Robienie zdjęć w połączeniu z wędrówką to chyba najfajniejszy sposób na przetrwanie tego wszystkiego co się dzieje. Wychodzę z domu i od razu mi się wszystkie splątane myśli rozplątują. Zwłaszcza teraz kiedy wokół piękna zima, słońce a nad głową niebo niczym nad Hiszpanią :). Idę przed siebie i sobie wydeptuję endorfiny :).
    Niedaleko domu mam konie, owce i sarny. Wczoraj na przykład stanęłam oko w oko z wielkim stadem, chyba trzydzieści sztuk, dzielił nas tylko mały strumyk. Aparat miałam akurat w ręku ale zdjęć nie robiłam bo nie chciałam ich spłoszyć. Przyglądanie się im było dużo fajniejsze.
    Wszystkiego dobrego. Przesyłam Ci moc pozdrowień i życzę fajnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwierzęta i przyroda to wspaniały pomysł na fotografię. Ja też lubię i doceniam magię zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujące zdjęcia. Zwłaszcza Księżyc i ujęcia natury, gdzie jest zieleni dużo.

    Jak się człowiek nastawi na późne chodzenie spać, to ciężko się przestawić.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie bardzo fajne,ale ogólnie wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również lubię obserwować świat przez to malutkie okienko kadru. Przyrodę obserwuje i się nią zachwycam, ale lubię fotografować ludzi i ich emocje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyroda bardzo inspiruje ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam fotografować i uwieczniać chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zdjęcia. Ja dopiero uczę się robić ładne, ale nie wychodzi mi to, więc ćwiczę dalej.
    Niestety większość osób nie dba o dobro środowiska. Nie przejmuję się tym i uważa, że małe gesty nic nie zmienią.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam zdjęcia natury. Pięknie napisałaś 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne... fajnie jest mieć pasje ":)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja podobnie jak Ty lubię obserwować zwierzaki :)

    Piękne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia! Fotografia to bardzo ciekawa pasja, ja nie mam talentu do zdjęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :) przyroda jest bardzo inspirująca :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz talent :) robisz piękne i ciekawe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarujące zdjęcia, faktycznie mnóstwo inspiracji można czerpać z tego co nas otacza... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! Ja też uwielbiam fotografie, nie tylko krajobrazów, natury, ale i ludzi. Dzięki zdjęciom możemy zobaczyć naszych przodków. Dla mnie to prawie magia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, też czasami lubię takie robić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej lubię podziwiać właśnie przyrodę, a w szczególności zwierzęta. Zarówno na zdjęciach jak i po prostu w czasie spacerów. Piękna Twoja pasja, cudne zdjęcia robisz i widać, że to kochasz. Tak o nasze środowisko powinniśmy dbać. Tyle piękna niszczymy...

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia. Natura jest bardzo wdzięcznym 'obiektem' do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna pasja, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  29. Też kocham fotografię :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie było wcale trudno "dotrwać" do końca, skoro zdjęcia są takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się, że tu trafiłam i zostanę na dłużej. Masz oko do ujęć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne ujęcia, lubię zdjęcia ptaków w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczególnie podoba mi się to z koniem ♥
    Fajnie, że potrafisz się zatrzymać i dostrzec to, co często mija się bez zastanowienia i refleksji.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pasja, też lubię fotografowanie :) Ja większość zdjęć wywołuję. Od małego latałam z aparatem na szyi i byłam fotografem wycieczek czy różnych rodzinnych imprez. Do tej pory mam 30 albumów, ale wieeeeele zdjęć jeszcze nie wywołanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie Ci to wychodzi :) Bardzo udane zdjęcia. Mnie też pasjonuje fotografia. Ciągle czegoś się uczę, testuje aparat. Konie i koty są bardzo fotogeniczne. Ja ciągle mojego kocurka fotografuje... jak on to znosi? Wytrzymuje haha. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.