wtorek, 4 grudnia 2018

Słońce, plaża, odpoczynek.

Witam serdecznie.



Egipt 2018r.
Znowu zaniedbałam bloga.
Wstyd.
No cóż...
Jednak mam kolejne wytłumaczenie.Mam nadzieję, że i tym razem mi wybaczycie.


Jak możecie się domyśleć byłam na wczasach. A gdzie ? W Egipcie. Tak się złożyło, że zrobiliśmy sobie prezent na 3 miesięcznice.
Hurghada jest ciekawym miejscem do zobaczenia. Z pewnością już więcej tam nie pojadę, ponieważ nie odwiedzam 2 razy tych samych miejsc, a po drugie jest to miejsce na jeden raz do zwiedzenia. Z tego też względu, iż oprócz piasku, morza i pięknych hoteli, nic nadzwyczajnego tam nie ma.
W Egipcie byliśmy 10 dni. I to jak dla nas było wystarczająco długo.


W ciągu tych dni odwiedziliśmy ponoć najpiękniejszą wyspę. Chociaż na Grecji i to samo nam mówili.Nie mniej jednak trzeba przyznać wyspa bardzo ładna. Mogliśmy snoorkować, a był to nas pierwszy raz, więc dla nas bardzo fajne doświadczenie.


Ten niesamowity świat podwodny zachwyca. I to sprawiło, że kolejnym razem jak będziemy w Egipcie to wybieramy się na nurkowanie.
Jenak to nie wszystkie atrakcje.
Wykupiliśmy sobie wycieczkę na Qady po pustyni. Jak na początku nie do końca byłam przekonana co do tej podróży, tak później bardzo się cieszyłam z tej wyprawy.































Uwierzcie mi to jeszcze nie wszystko.
Mój wspaniały mąż wymarzył sobie parasailing. I oczywiście w duecie. No i ja oczywiście nie byłam do tego pomysłu przekonana, ale jednak uległam. I jak ja się cieszę, że to zrobiłam. Widoki cudowne, a przeżycie niesamowite.


Ogólnie rzec biorąc poznaliśmy bardzo fajnych ludzi. Egipcjanie są bardzo hmm... natarczywi, ale tylko jeśli chodzi o kupowanie w sklepach lub na bazarze. Na terenie hotelu w jakim byliśmy cała obsługa była przemiła, pomocna i uśmiechnięta.
Od  rana do wieczora coś się działo na terenie hotelu, a wieczorami zawsze jakieś atrakcję. Począwszy od Tańca brazylijskiego, a kończywszy na Comedy Show.
Więc gorąco polecam.












Zapomniałam dodać, że na terenie tego obiektu znajduje się muzeum. Odwiedziliśmy je i wspólnie stwierdziliśmy, że to przybliżyło nam trochę historię Egipcjan.

To już wszystko na dziś.
Dziękuję za każdy komentarz.
Serdecznie pozdrawiam i całuję.



24 komentarze:

  1. Egipt to moje marzenie. Wierzę, że kiedyś się spełni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zobaczyć taki sarkofag, sfinksa, piramidy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tam nie ciągnie, ale cieszę się,że pobyt udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna musi być taka wycieczka i dzięki niej będą cudowne wspomnienia. :) Chciałabym kiedyś wybrać się do Egiptu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello,

    Oh, lovely !

    Sarah, https://sarahmodeee.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotorelacja! Egipt to piękne miejsce i fajnie, że miałaś możliwość przebywania tam ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow mega, też chętnie bym pojechała na wycieczkę.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabym tam się teleportowac :D W Egipcie jeszcze nie byłam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mieliście wspaniałą podróż :* Bardzo bym chciała pojechać do Egiptu :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieobecność na blogu czytelnicy z pewnością wybaczą. Kto normalny w końcu podczas wakacji w Egipcie przejmowałby się blogiem zamiast wypoczywać? :) Świetna wyprawa, z pewnością przeżyliście cudowne przygody. Nic tylko pozazdrościć! ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Kulturalny Demon.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, zazdroszczę tej wycieczki :) mam nadzieję że kiedyś też będę mogła pojechać do Egiptu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomniałaś mi o moich wspomnieniach z podróży poślubnej do Egiptu :) Też byliśmy w Hurgadzie, do tego Kair, Luxor, parasailing, quady, snoorkowanie...
    Z uwagi na fakt, że jestem blondynką miałam wyjątkowo duże zainteresowanie Egipcjan wokoło... Ale tylko poza hotelem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! to dopiero była wycieczka! Tam mnie jeszcze nie było:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A u nas mróz :( Udanego wypoczynku życzę :)
    Zaczytane-dziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, tylko pozazdrościć ♥ Musiało być pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, zazdroszczę tych widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdy byłam dzieckiem, marzyłam o wycieczce do Egiptu, a później jakoś to marzenie się rozwiało i nie wiem, straciłam zapał. Te upały i piasek mnie odstraszają ;)za to uwielbiam oglądać cudze zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super, że mogłaś trochę odpocząć. Piękne miejsca i cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak mi się nudzi to wchodzę na blogi. Na tym blogu na pewno zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.