piątek, 21 września 2018

Gatunek: Horror.


Witam.

Nowość na blogu.

Wstając rano pomyślałam  sobie, że zacznę również recenzować filmy. Wraz z mężem będziemy krótko oceniać filmy, które do tej pory obejrzeliśmy. Mam nadzieję, że pomysł przypadnie wam do gustu i z chęcią podzielicie się ocenami i spostrzeżeniami, a może również polecicie jakieś filmy godne obejrzenia.

Na dzisiaj przygotowałam 2 filmy. Recenzję będą naprawdę krótkie, ale zwięzłe i na temat.
Zapraszamy.




Siostry powracają do swojego dawnego domu, opuszczonego przed laty . To co je tam czeka to nie tylko trudne wspomnienia o przerażającej napaści, która miała tam miejsce, a coś zdecydowanie bardziej gorszego...

Nasza wspólna Opinia.

Film obejrzany całkiem niedawno. W domowym zaciszu, wieczorową porą.
"Ghostland" jest to dość ciekawy horror. Zaczyna się niewinnie i banalnie, ale w niedługim czasie wszystko się zaczyna odgrywać.
Przez to fabuła jest bardzo ciekawie przedstawiona. Pomimo typowego nijakiego początku film nas porwał i zaciekawił. Były momenty gdzie naprawdę byliśmy zaskoczeni, ale i też przerażeni(no może tylko JA),ale nie zmienia to faktu, że warto poświęcić czas na obejrzenia tego horroru. Kolejnym plusem jest  nieprzewidywalny koniec. Co w większości w innych filmach  z tego gatunku prawie zawsze wiadomo jak się skończy. Więc uważamy to za duży plus. Kolejną rzeczą jest również to iż trzyma w napięciu. Wraz z kolejną minutą  jest się ciekawym co będzie dalej.
A co do bohaterów jesteśmy tego samego zdania. Chociaż pierwszy raz mieliśmy z nimi styczność to uważamy, że odegrali dobrze swoje role.

Podsumowując.

Horror ten godny polecenia dla wszystkich tych co przepadają za takim gatunkiem.






Ocena wspólna:
★★★★★★★☆☆☆



Film inspirowany prawdziwymi wydarzeniami. Po śmierci męża i syna, Sarah Winchester pogrąża się w żałobie. Jest przekonana, że jest nawiedzana przez duchy osób, zabitych z broni skonstruowanych przez jej męża, karabinu Winchester. Postanawia wybudować posiadłość pełną tajemniczych przejść, niczym w labiryncie, by uwięzić tam dusze zmarłych. Rodzina bohaterki postanawia wezwać sławnego psychiatrę, którego zadaniem będzie pomóc bohaterce i odwieźć ją od szalonych planów. Niedługo potem okazuje się, że Sarah wcale nie oszalała...


Nasza opinia.

Z mężem bardzo lubimy oglądać filmy inspirowane prawdziwymi wydarzeniami, dlatego też ten film również musiał się pojawić na naszej liście zatytuowanej "musimy to obejrzeć".


Jest to horror, fikcja i biografia w jednym. Zapewne większość z was słyszała o broni WINCHESTER. Nawiązuję do tego, ponieważ jest to główny element tego filmu. To przez tą właśnie broń wszystko się zaczęło. Film zaczyna się bardzo ciekawie i kończy się również dobrze.
Cały film interesujący i wciągający od pierwszych minut. Aktorzy dobrze grają, a to chyba najważniejsze w filmach.

Podsumowując.

Film naprawdę godny polecenia. Nie znaleźliśmy w nim jakiś większych wad. Oby dwoje zostaliśmy wciągnięci w ten horror i aż do ostatniej minuty nie wiedzieliśmy jak się zakończy. Uważamy, że każdemu przypadnie do gustu.


Ocena wspólna:

★★★★★★★★★





Dziękujemy.
To już wszystko na dziś.
Za każdy komentarz jesteśmy bardzo wdzięczni.




19 komentarzy:

  1. Pomysł z filmami całkiem smerfny - często gęsto szukamy z Kruszynem baboków (horrorów), ale jak wiadomo wszystkie bardziej znane mamy za sobą :) Pierwszy tytuł zapisuję, na drugim byłam w kinie i bardzo mi się podobał :) Wczoraj zaś byliśmy w kinie na Zakonnicy i mogę śmiało Wam polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami lubię się bać, więc czemu nie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem antyfanką horrorów, dlatego na pewno odpuszczę sobie te produkcje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam wszystkie gatunki filmów, oprócz horrorów akurat, więc te pozycje sobie odpuszczę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę horrorów. Niektóre historie są ciekawe, ale i tak się do tego gatunku nie przekonam.
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie horrory to jednak chyba nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie przepadam za horrorami ;) Boję się ich oglądać hah :)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego i na razie nie planuję oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tymi filmami. :) Żadnego z nich nie oglądałam, ale chętnie bym obejrzała. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czasu do czasu lubię sięgnąć po horrory, dlatego dobrze wiedzieć, które warto obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam ,,Winchester'', ale pierwszej pozycji nie. Chętnie sprawdzę, bo zawsze z przyjaciółką nie wiemy, co obejrzeć ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tymi recenzjami filmów, pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię się bać, więc horrory to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tym szalonym pomyśle z domem czytałam kiedyś reportaż- ciekawa historia- ten horror zapewne kiedyś też obejrzę:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Winchester - to coś dla mojego brata. Kiedyś miałam wręcz obsesję na punkcie horrorów, ale z czasem coraz bardziej przekonywałam się o tym, że nie mam do tego nerwów. Mój mąż raczej stawia na sensację i kryminały, za to mój brak uwielbia horrory. Muszę podszepnąć mu ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  16. My ostatnio z Narzeczonym oglądaliśmy Obecność 2 i muszę przyznać, że mi się podobała :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem za recenzjami filmów :)
    Co do horrorów to za nastolatki oglądałam, teraz bardziej się ich boję i raczej unikam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio horrory sobie odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się bardzo Ring podoba. Oglądałam wszystkie części. No i często wracam do Obcego. Klasyką Gatunku po prostu 😀😀😀
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.