wtorek, 31 października 2017

Jesienna aura !


Witam :)



No i dopadła nas jesień.
Dlatego też pomyślałam o napisaniu czegoś innego niż zwykłą recenzję, a mianowicie chodzi mi o TAG, który przeczytałam u Pauliny na tym blogu. Bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam i ja go napisać.
Myślę, że nie ma co przedłużać.
To zaczynam.

Jesienny liść, czyli książka z piękną okładką.
 

Chociaż staram się wybierać książki tylko z ładnymi okładkami, a tej pozycji niestety jeszcze nie czytałam, to uważam, że póki co to ta książka ma najładniejszą okładkę z jaką się spotkałam. Mam nadzieję, że książka również się okaże bardzo ciekawa.

Kasztan, czyli książki które trudno mi się czytało.

Padło na tą pozycje i myślę, że nie ma co się rozwlekać przy niej, tylko najlepiej sami przeczytajcie moją recenzję. TUTAJ.



Jesienny wiatr, czyli książka, którą po przeczytaniu szybko zapomniałam.
 

Nie jest to jedna książka, a cała trylogia, którą muszę tutaj umieścić. Niestety, ale nie jest to seria, która przypadła mi do gustu i szczerze nawet już nie wiem o czym ona opowiada, chociaż nie tak dawno ją przeczytałam. Jednakże moją opinie możecie przeczytać TUTAJ..



Deszcz, czyli książka, przy której uroniłam cholernie dużo łez.


Padło tutaj na mojego kochanego Sparksa i oczywiście, że musiałam tutaj wstawić tą pozycję. Jest to pierwsza książka przy której płakałam. Przepiękna historia, którą polecam każdemu. TUTAJ. znajdziesz moją recenzję.

Jesienna aura, czyli książka, która spowodowała u mnie dużą refleksje.  



Zdecydowanie jest to książka pani Cathy, która daje nam dużo do myślenia. Przeczytałam ją tak bardzo dawno, ale do tej pory pamiętam historię tej biednej małej dziewczynki, której życie zmieniło się na zawsze. Koniecznie musicie przeczytać moją recenzję. TUTAJ.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

A kogo nominuję? Każdego kto ma ochotę na wykonanie tego tagu.

To już wszystko na dziś.
Dziękuję, za dotrwanie do końca.
Mam nadzieję, że Tag wam się spodobał.

6 komentarzy:

  1. Świetny tag:) I jest książka mojej ukochanej Cathy Glass i wspaniały Sparks.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag. ;) Jeśli chodzi o książki, które wywołują łzy to też postawiłabym właśnie na Sparksa. ''Skrzywdzoną'' czytałam i również cały czas o niej pamiętam, bo książka naprawdę daje wiele do myślenia.


    http://czytam-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Skrzywdzoną" czytałam kilka lat temu i nadal świetnie pamiętam całą historię, była bardzo wstrząsająca :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy tag:) kilka tytułów sobie podkradnę:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najtrudniej czytało się w tym miesiącu „Dominika”, a zaraz potem „The perfect gamę”. Dwie książki w podobnym klimacie (chociaż ta druga o niebo lepsza), więc tylko się wymeczylam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, a tag bardzo mi się spodobał;)
    Może kiedyś zrobię go u siebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.